Tænkte nu mere på udsagn og diverse kropsudsmykninger som for mig er mere sigende end eks. antal kampe. Helveg var også en del omkring, ser ham dog stadig som et koryfæ i Odense. Men point taken :)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægLidt off-topic så må han have gjort noget rigtigt i GF
http://kureknappen.dk/Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMåske ikke et decideret rygte men Dalgård fra Viborg blev i sporten på P3 i går aftes spurgt om, hvor han gerne ville spille i Superligaen. Her nævnte han OB som en meget interessant klub. Først senere nævnte han FCK og BIF - virkede som om, at han følte at det var mest realistisk at nævne OB i stedet for de 2 andre....Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlægSå kommer der en troværdigt rygte sammen kilde som jeg har Bo Henriksen fra.
Kevin Niclas Mensah, 22 (Viborg) er på blokken i OB.
Hvis Emil eller Falk bliver solgt skulle han være første prioritet og noget der bliver arbejde på og der har allerede været kontakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlægSå kommer der en troværdigt rygte sammen kilde som jeg har Bo Henriksen fra.
Kevin Niclas Mensah, 22 (Viborg) er på blokken i OB.
Hvis Emil eller Falk bliver solgt skulle han være første prioritet og noget der bliver arbejde på og der har allerede været kontakt.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægKure er meget stærk i dueller og markering.
Han er dog ikke så hurtig, og ikke teknisk stærk. Men han kan godt deltage i opspillet ved at spille bolden fladt frem til næste kæde; under alle omstændigheder markant bedre end AMC kan.
Det er skidt nok at vi i årevis har slæbt rundt på en pivringe AMC.
Det bedste forsvar er nu engang at have bolden på egne fødder. Hele vores hold skal kunne spille fodbold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægDet virker på mange indlæg, lidt som om at vi har glemt, at vi er en sub-bund klub uden nævneværdig økonomisk råderum, og derfor nok må indstille os på at de spillertyper folk higer efter, nok vælger EFB-Aab-BIF-FCN, klubber der udover penge også har et navn..Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
Comment