Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægden tredje er så plads http://www.bold.dk/nyt/FCK-koeber-Steve-De-Ridder Det er på sin vis godt nyt: han har spillet en del på højre kant - gør Falk-sikfte en del mindre sandsynligt
Surt for os at de forstærker sig, men hellere det, end at de henter Falk."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægden tredje er så plads http://www.bold.dk/nyt/FCK-koeber-Steve-De-Ridder Det er på sin vis godt nyt: han har spillet en del på højre kant - gør Falk-sikfte en del mindre sandsynligt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJa, nu har de tre deciderede kantspillere i truppen, og med Gisla er det to til højrekanten. Jeg tror ikke på FCK bruger penge på Falk, hvis han ikke skal i start-11eren. Og De Ridder havde to½ år tilbage af sin kontrakt, og har spillet en stor sæson i Utrecht, så han har ikke været billig.
Surt for os at de forstærker sig, men hellere det, end at de henter Falk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger De-Ridder den trejde? mente han var den anden - stephan andersen den første og så en svensk forsvarspiller som en mulig nr 3."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg vil sige det er ret ligegyldigt for os at de forstærker sig.....vi kommer ikke til at spille med i den ende af tabellen alligevel.....desværre, men som du siger positivt at falken i fck må blive mindre og mindre sandsynligt"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger De-Ridder den trejde? mente han var den anden - stephan andersen den første og så en svensk forsvarspiller som en mulig nr 3.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
I en samtale på Twitter spørger en om Lasse Nielsen fra FCV kunne være en mulighed for OB.
Tipsbladets Martin Davidsen svarer: Helt klart. Men tror dog udlandet er mere interessant for ham.
Læste en anden artikel om, at LN ikke tager konen og børnene med, hvis han tager til udlandet og at et udlandseventyr også gerne skulle give lidt ekstra penge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg<--- gennemsnitlig indbygger i Hjallese som ville kunne genkende ham! Som nytilflytter til hjallese vil jeg kunne lave statisk materiale som vil påvise at ca. 25% af indbyggerne i hjallese ville kunne genkende ham!
Noget andet er at jeg faktisk meget gerne så TD i OB efter sommeren - vi kommer under alle omstændigheder til at mangle noget fysisk og noget højde, hans kvaliteter som målscorer ville jeg ikke brokke mig over.
Men OB er fattige og har et ganske middelmådigt hold, så en mand der måske kan smækket 12-15 kasser ind vil være rigtig god for os. Også selvom han i mine øjne ikke er en specielt god fodboldspiller - men det var Erik Bo jo heller ikke.
Comment
-
Er der slet ingen rygter?
Jeg fik at vide for en uge siden, at OB på det tidspunkt allerede havde skrevet under med Anders Kure. Jeg var faktisk overbevist om, at det var rigtigt, men siden der ikke er meldt noget ud, så går jeg ud fra, at det var en and.
Jeg synes TB lyder meget selvsikker, når han snakker om mulige forstærkninger til forsvaret. Man får jo nærmest mistanke om, at der må være en aftale på vej - eller er det bare mig, der overfortolker? Er der ikke nogen der ved noget - og som vil dele:)
Comment
Comment