Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Dalgaard har tilbragt dagen ved Limfjorden, hvor Viborg truppen holdt sæsonafslutning... Han var selvudråbt favorit til at vinde en fodboldgolf turnering, men en anden løb med sejren...

    http://www.vff.dk/sportsnyheder/69-n...rg-fodboldgolf
    Det er et udspekuleret komplot, han forhandlede i Odense over et spil backgammon basta 😄

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Disse vidne beretninger skal man ikke kimse af, husker hvordan Fall i sin tid blev spottet i en taxa og rygtet til OB længe inden aviserne vidste noget
      Næ de kan da selvfølgelig være sande. Men jeg synes nu ikke at det er usandt det jeg skrev. Jeg synes også, som jeg lige skrevet til rygtesmeden, at han skal forsætte med at fortælle hvis han har noget.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Jeg tænker mere noget i retningen af Henrik Toft
        Toft gav mig i sin tid meget stærke Erik Bo Andersen-flashbacks.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Næ de kan da selvfølgelig være sande. Men jeg synes nu ikke at det er usandt det jeg skrev. Jeg synes også, som jeg lige skrevet til rygtesmeden, at han skal forsætte med at fortælle hvis han har noget.
          Helt fint, var ikke nogen kritik, kom bare i tanke om Fall gate

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Det er et udspekuleret komplot, han forhandlede i Odense over et spil backgammon basta 😄
            Jamen det kan jo også være han bare blev meget sur over han tabte, og efterfølgende hoppede på toget mod Odense som det første, for så at hævne sig over et slag backgammon...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
              Ronaldo, Messi og Zlatan er set på Lørups Vinstue sammen med Jesper Hansen for bare 10 min siden...
              Det rygter kommer fra en meget troværdig grønlænder med en elefant i hånden!!!

              DonJuan
              Spillede de backgammon

              Comment


                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                Toft gav mig i sin tid meget stærke Erik Bo Andersen-flashbacks.
                Toft kommer aldrig nogensinde i nærheden af at score 63 mål i 139 superligakampe, som Erik Bo gjorde...meget kan man sige om Erik Bo - men han var hurtig og han scorede mange mål.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Toft kommer aldrig nogensinde i nærheden af at score 63 mål i 139 superligakampe, som Erik Bo gjorde...meget kan man sige om Erik Bo - men han var hurtig og han scorede mange mål.
                  Erik Bo havde målnæse, han var ingen dårlig spiller, men har bare fået et stempel som værende helt væk fra vinduet. Det må hænge sammen men at han løb som en balletdanser, bevægede sig mere bøsset end Gustav, aldrig drak øl og blev pisset på af casgoine til træning engang. Han var lidt en joke på den konto, men han kunne lave kasser

                  Comment


                    [QUOTE=Henrik Kristensen;14810]
                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    Falk til KB/B1903 er ca. 1000 gange værre end Laursen og Lars J. Han kan ikke vise sig på Fyn hvis det sker.[/QUOTE]

                    hvad er da det for noget primitivt vrøvl?
                    Jeg vil gerne trække mine ord tilbage. Indlægget var skrevet i et ond-i-sulet-øjeblik. Det jeg forsøgte at skrive var at nogle primitive idioter muligvis vil tage det ilde op og finde på chikane, som det er set før ved kontroversielle klubskifter. Og det tager jeg selvfølgelig afstand fra.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      [QUOTE=fynsland_85;14932]
                      Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg

                      Jeg vil gerne trække mine ord tilbage. Indlægget var skrevet i et ond-i-sulet-øjeblik. Det jeg forsøgte at skrive var at nogle primitive idioter muligvis vil tage det ilde op og finde på chikane, som det er set før ved kontroversielle klubskifter. Og det tager jeg selvfølgelig afstand fra.

                      Comment


                        Comment


                          [QUOTE=fynsland_85;14932]
                          Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg

                          Jeg vil gerne trække mine ord tilbage. Indlægget var skrevet i et ond-i-sulet-øjeblik. Det jeg forsøgte at skrive var at nogle primitive idioter muligvis vil tage det ilde op og finde på chikane, som det er set før ved kontroversielle klubskifter. Og det tager jeg selvfølgelig afstand fra.
                          Falk bliver et forhadt menneske i Odense hvis han skifter til FCK.
                          Men det gør han ikke - Han tager til Ajax (og held og lykke fra mig af)

                          Comment


                            [QUOTE=Prins Henrik;14938]
                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                            Falk bliver et forhadt menneske i Odense hvis han skifter til FCK.
                            Men det gør han ikke - Han tager til Ajax (og held og lykke fra mig af)
                            Noget du tror eller noget du ved?

                            Comment


                              [QUOTE=fmprOB;14940]
                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

                              Noget du tror eller noget du ved?
                              Hvilket af det? :)

                              Comment


                                [QUOTE=Prins Henrik;14943]
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvilket af det? :)
                                At han ryger til rengøringsmiddel.dk

                                Comment

                                Working...
                                X