Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Med hensyn til Dalgaard, så jeg ham altså også i byen i onsdags. Han sad sammen med en anden mand udenfor Cafe Cuckoo's nest, men jeg så dem ikke spille noget. Hvor meget der skal lægges i det ved jeg ikke, men han var her

    Comment


      Flere har tilsyneladende også set ham i byen igår ( Torsdag) hotelophold? Ved ikke om folk bare prøver at piske en stemning op eller det er sandt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
        Flere har tilsyneladende også set ham i byen igår ( Torsdag) hotelophold? Ved ikke om folk bare prøver at piske en stemning op eller det er sandt.
        Det ville i min verden give meget god mening at hente en angriber. Skoubo og Mos forsvinder, Jeppe er forsvundet, Bodul er ikke noget værd så jeg kan kun finde Bashkim som eneste reelle angriber i truppen... Overser jeg nogen?

        Comment


          Men hvorfor skulle han rende rundt her i byen i flere dage?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Men hvorfor skulle han rende rundt her i byen i flere dage?
            Kan han i teorien bare være turist, de har sommer ferie også er han med en kammerat i Odense et smut. Eller han besøger nogle venner.
            hvis nu nogen har set Ham og Jesper + et par flere gå rundt på græstæppet i ådalen eller at de sammen går ind på stadion. Ja så er han vel bare en almindelig dansker

            Comment


              Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over om han er i kontakt med OB og om han er set i Odense eller ej, HVIS han er i kontakt med klubben, hvorfor så ikke være her i nogle dage enten med familien eller alene med hotelophold for at drøfte tingene med evt. Hans agent og se om han kan lide byen. Cafe osv.. I min verden lyder det bare meget påfaldende hvis det er ham op til flere folk har set, hvorfor så lige Odense og ikke Aarhus eller et hvilket som helst andet sted i Danmark. Både mos og skoubo ser jo ud til at ryge fra klubben så det ville da være oplagt med dalgaard til at supplere kadrii, falk og Larsen hvis vi kan holde på dem. Bare min mening.

              Comment


                http://mobil.bold.dk/#/nyt/Medie-Ran...r-gratis-FCVer
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  spændende - et reelt rygte :) kender ikke meget til ham, men alderen ser fin ud og han er gratis, og så en forsvarsspiller et sted vi skal forstærkes; hele 3 ting på en gang

                  Comment


                    Håber virkelig ikke, at han kommer til OB, mener vi mangler 1 stærk international midterforsvarer som kan styrer det vaklende forsvar og ikke en 27 årig mand som har spillet 1 sæson i superligaen.

                    + en ekstra midtforsvarer, så vi kan sætte Daniel Høegh på Reseveholdet permanent!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg

                      + en ekstra midtforsvarer, så vi kan sætte Daniel Høegh på Reseveholdet permanent!
                      Det var da et mærkeligt ønske.. Høegh har imo spillet rigtig fint i foråret, derudover har han gode lederegenskaber, er ung med udviklingspotentiale og endda en rigtig OB'er.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
                        Håber virkelig ikke, at han kommer til OB, mener vi mangler 1 stærk international midterforsvarer som kan styrer det vaklende forsvar og ikke en 27 årig mand som har spillet 1 sæson i superligaen.
                        Du kommer bare med den kuffert med penge så.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Det var da et mærkeligt ønske.. Høegh har imo spillet rigtig fint i foråret, derudover har han gode lederegenskaber, er ung med udviklingspotentiale og endda en rigtig OB'er.
                          Enig. En mærkelig ting at sige om en ægte OB'er..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Det var da et mærkeligt ønske.. Høegh har imo spillet rigtig fint i foråret, derudover har han gode lederegenskaber, er ung med udviklingspotentiale og endda en rigtig OB'er.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Enig. En mærkelig ting at sige om en ægte OB'er..
                              og vigtigst så har han genfundet niveauet....der var en periode hvor det ikke så godt ud

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Det var da et mærkeligt ønske.. Høegh har imo spillet rigtig fint i foråret, derudover har han gode lederegenskaber, er ung med udviklingspotentiale og endda en rigtig OB'er.
                                Kan godt forstå jeres synspunkt med, at han er en rigtig OB knægt, men hvis man bare ikke har niveauet til at spille superliga fodbold, så ser jeg ham gerne et andet sted og det har han ikke! Det forsvar sejler rundt + Høegh laver min. 3 selvmål pr. sæson!!!

                                HAN ER BARE IKKE GOD NOK!

                                Men selvfølgelig skal der være penge før der kan handles og man kan sige meget om Thorborg & Co. men der er desværre nye tider :(

                                DonJuan

                                Comment

                                Working...
                                X