Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    https://twitter.com/hashtag/typiskOB?src=hash

    Ved ikke hvor meget hold der er i udtalelsen
    Jeg har lige set en del af hans tweets igennem. Jeg er sikker på at det er ren gætværk. Han ved ikke en skid.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Det ligner rent gætværk. Så synes jeg det er mere interessant, når en journalist, der godt nok bor i Tyskland, skriver sådan her.

      https://twitter.com/davidbarnwell/st...51620245520384
      https://twitter.com/davidbarnwell/st...53459980492800

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlæg
        Thomas Dalgaard blev spottet på en Café i Odense med sin agent tidligere idag.. hvor de spillede backgammon

        mon det betyder han spiller i Odense næste sæson? (eller i al fald er i forhandling med OB )eller har han bare taget turen for at spille backgammon
        Med al respekt. Men det er sjovt at hver gang vi nærmer os transfer tid så er de fleste som rygtes til klubben på dette forum straks blevet set på en odenseansk restaurant, ved stadion eller på banegård. Sjovt nok skriver vi aldrig med disse personer som omtales i det sammenhæng, så vidt jeg husker. Jeg tror ikke at Dalgaard og hans manager tager til Odense for at forhandle, for derefter at tage ud og spise, eller for at spille backgammon.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlæg
          Thomas Dalgaard blev spottet på en Café i Odense med sin agent tidligere idag.. hvor de spillede backgammon

          mon det betyder han spiller i Odense næste sæson? (eller i al fald er i forhandling med OB )eller har han bare taget turen for at spille backgammon
          Jeg vide det...... hvem vandt i backgammon?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Med al respekt. Men det er sjovt at hver gang vi nærmer os transfer tid så er de fleste som rygtes til klubben på dette forum straks blevet set på en odenseansk restaurant, ved stadion eller på banegård. Sjovt nok skriver vi aldrig med disse personer som omtales i det sammenhæng, så vidt jeg husker. Jeg tror ikke at Dalgaard og hans manager tager til Odense for at forhandle, for derefter at tage ud og spise, eller for at spille backgammon.
            En hurtig Googlesøgning på Thomas Dalgaard og backgammon afslører ikke noget, der underbygger han er vild med backgammon:)

            Håber dog ikke han har en hemmelig passion. Samme søgning viste, at backgammon er en populær pauseaktivitet i FC Vestsjælland. Surt, hvis det er manglende interesse for backgammon i OB, vi går ned på i jagten på en målmager:)

            Comment


              Rygterne i det jyske går på det var Ludo de spillede...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Er det bare mig, der får Erik Bo Andersen flashbacks, når jeg tænker på Dalgaard i stribet?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  En hurtig Googlesøgning på Thomas Dalgaard og backgammon afslører ikke noget, der underbygger han er vild med backgammon:)

                  Håber dog ikke han har en hemmelig passion. Samme søgning viste, at backgammon er en populær pauseaktivitet i FC Vestsjælland. Surt, hvis det er manglende interesse for backgammon i OB, vi går ned på i jagten på en målmager:)
                  haha findes der mon en god angriber derude som er vild med playstation? Er det ikke det vores spillere altid bruger tid på
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                    Er det bare mig, der får Erik Bo Andersen flashbacks, når jeg tænker på Dalgaard i stribet?
                    Jeg tænker mere noget i retningen af Henrik Toft
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Ronaldo, Messi og Zlatan er set på Lørups Vinstue sammen med Jesper Hansen for bare 10 min siden...
                      Det rygter kommer fra en meget troværdig grønlænder med en elefant i hånden!!!

                      DonJuan

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
                        Ronaldo, Messi og Zlatan er set på Lørups Vinstue sammen med Jesper Hansen for bare 10 min siden...
                        Det rygter kommer fra en meget troværdig grønlænder med en elefant i hånden!!!

                        DonJuan
                        Se DET tror jeg på

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Med al respekt. Men det er sjovt at hver gang vi nærmer os transfer tid så er de fleste som rygtes til klubben på dette forum straks blevet set på en odenseansk restaurant, ved stadion eller på banegård. Sjovt nok skriver vi aldrig med disse personer som omtales i det sammenhæng, så vidt jeg husker. Jeg tror ikke at Dalgaard og hans manager tager til Odense for at forhandle, for derefter at tage ud og spise, eller for at spille backgammon.
                          videregiver bare hvad jeg hører

                          Comment


                            Dalgaard har tilbragt dagen ved Limfjorden, hvor Viborg truppen holdt sæsonafslutning... Han var selvudråbt favorit til at vinde en fodboldgolf turnering, men en anden løb med sejren...

                            http://www.vff.dk/sportsnyheder/69-n...rg-fodboldgolf
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Med al respekt. Men det er sjovt at hver gang vi nærmer os transfer tid så er de fleste som rygtes til klubben på dette forum straks blevet set på en odenseansk restaurant, ved stadion eller på banegård. Sjovt nok skriver vi aldrig med disse personer som omtales i det sammenhæng, så vidt jeg husker. Jeg tror ikke at Dalgaard og hans manager tager til Odense for at forhandle, for derefter at tage ud og spise, eller for at spille backgammon.
                              Disse vidne beretninger skal man ikke kimse af, husker hvordan Fall i sin tid blev spottet i en taxa og rygtet til OB længe inden aviserne vidste noget

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlæg
                                videregiver bare hvad jeg hører
                                Det er helt ok og forsæt gerne med at komme med rygter hvis du har dem. Mit indlæg var et par tanker og med kaspernons link må man gå udfra at din kammerat havde set forkert.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X