Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
    Falken er til lægetjek/kontraktforhandlinger med FCK lige i disse min... :(

    DonJuan
    Uden at vide noget, så tror jeg medierne ville have været ude med noget allerede nu så :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
      Falken er til lægetjek/kontraktforhandlinger med FCK lige i disse min... :(

      DonJuan
      Det er en skandale, at landbruget herhjemme fylder svin med så meget medicin...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
        Falken er til lægetjek/kontraktforhandlinger med FCK lige i disse min... :(

        DonJuan
        Vil det sige PSV er ude af billedet..? (Og selvfølgelig også Ajax)
        Hvornår kom en dansk klub ind i billedet igen..?
        Er prisen stadig på omkring 18 mio. + videresalgsklausul..?

        http://forum.ob.dk/showthread.php?27...ll=1#post14872 ???

        -


        Er der ellers noget nyt om Lasse Nielsen..?
        Har du hørt noget om hvorfor Bo Henriksen afviste OB..?
        Noget nyt om Kevin Mensah fra Viborg..? (Især nu med Falk på vej ud) http://forum.ob.dk/showthread.php?27...4020#post14020
        Hvordan ser det ud omkring Conboy, er der mere i det..? http://forum.ob.dk/showthread.php?27...5497#post15497

        Og sidst men ikke mindst... Holder du stadig på din kilde er så troværdig og så tæt på hvor det sner..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Jeg laver selv 'støj' i denne her tråd, så jeg skal ikke spille hellig. Men lad os undgå Swinergate II. Det var lidt anstrengende sidst. Opfordrer til at trykke på den fede 'ignore'-knap, når Don Johnson/Svinet laver indlæg. Og så i øvrigt over and out herfra vedr. øf-grise.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Vil det sige PSV er ude af billedet..? (Og selvfølgelig også Ajax)
            Hvornår kom en dansk klub ind i billedet igen..?
            Er prisen stadig på omkring 18 mio. + videresalgsklausul..?

            http://forum.ob.dk/showthread.php?27...ll=1#post14872 ???

            -


            Er der ellers noget nyt om Lasse Nielsen..?
            Har du hørt noget om hvorfor Bo Henriksen afviste OB..?
            Noget nyt om Kevin Mensah fra Viborg..? (Især nu med Falk på vej ud) http://forum.ob.dk/showthread.php?27...4020#post14020
            Hvordan ser det ud omkring Conboy, er der mere i det..? http://forum.ob.dk/showthread.php?27...5497#post15497

            Og sidst men ikke mindst... Holder du stadig på din kilde er så troværdig og så tæt på hvor det sner..?

            Comment


              Det ville være smart om administratorerne lige fik smidt DonJuan af, han er en åbenlys troll.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Jeg laver selv 'støj' i denne her tråd, så jeg skal ikke spille hellig. Men lad os undgå Swinergate II. Det var lidt anstrengende sidst. Opfordrer til at trykke på den fede 'ignore'-knap, når Don Johnson/Svinet laver indlæg. Og så i øvrigt over and out herfra vedr. øf-grise.
                Jeg er fuldstændig enig. Det er så dræbende, demoraliserende og skaber en så ufattelig dårlig stemning, når folk konstant skal hetze på få brugere, at det i lange perioder har fået mig til at holde mig væk. Jeg har heller ikke den store tiltro til DonJuan, og hans hitrate bidrager heller ikke til troværdighed, men ignorer dog indlægget istedet for at ødelægge stemningen.

                Comment


                  Jeg har lige set Rasmus Falk i Middelfart, så han er IKKE i Kbh.
                  Jeg er i øvrigt forsat vidende om at Rasmus Falk kigger mig udlandet.. Har i hvert ikke hørt det modsatte, af folk der ved hvad der foregår omkring ham...

                  Comment


                    Mine kilder i det jyske melder om fynsk interesse i to spillere med relation til Skive.

                    Comment


                      Würtz og Dalgaard? Begge oprindeligt fra Skive IK.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Würtz og Dalgaard? Begge oprindeligt fra Skive IK.
                        Men hvorfor pokker skulle de være villige til at skifte CL ud med os?

                        Comment


                          Aner det ikke. Men de kunne da pynte :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                            Jakob B. Lauersen er forsat ikke død, parterne snakker i denne uge. Det er, ikke overraskende, pengene der skiller dem ad...
                            Altså skiller Jakob og OB..? eller OB og Juve..?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Altså skiller Jakob og OB..? eller OB og Juve..?
                              Eftersom vi har en frikøbsklasul må det være OB og Barrett. Juve kan ikke hæve prisen nu.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Eftersom vi har en frikøbsklasul må det være OB og Barrett. Juve kan ikke hæve prisen nu.
                                Så skulle det vel være hvis vi ikke er villige til at betale frikøbsklausulen, og gerne vil have ham endnu billigere.

                                Comment

                                Working...
                                X