Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så er vi 9½ time inde i transfervinduet og aldrig har jeg oplevet forumet så dødt som i den sidste måneds tid. Svært at tro på en masse aktivitet jfr. klubbens udmeldinger men jeg håber at rygter og forslag på spillere samt debat om disse kan få sat gang i forumet igen ..

    Ønsker jer alle en glædelig bagjul og håber at I er kommet godt ind i det nye år.
    - men det er vel ikke underligt der er lidt dødt lige pt - når det eneste der vel reelt ville være at diskutere er transfers - og når der så er meldt ud som der er, plus vandrørene ser ud til at være blevet tætnet kraftigt. Der var jo reelt set lidt det samme problem i sommers, der var kun gang i den pga grisebassen og al den ballade han skabte.

    Og så holder de vel også ferie i ådalen, men den slutter vel om et par dage og mon så ikke der begynder at ske lidt igen, om ikke andet så vil der vel være nogle træningspas man kan forholde sig til mens vi venter :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Så er vi 9½ time inde i transfervinduet og aldrig har jeg oplevet forumet så dødt som i den sidste måneds tid. Svært at tro på en masse aktivitet jfr. klubbens udmeldinger men jeg håber at rygter og forslag på spillere samt debat om disse kan få sat gang i forumet igen ..

      Ønsker jer alle en glædelig bagjul og håber at I er kommet godt ind i det nye år.
      Transfervinduet er ikke åbent endnu, det åbner først den 5. Januar.

      Comment


        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...-simon-poulsen
        Så ham gerne i OB og så med Ari fast på midten ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Der kommer nok ikke til at ske noget de første 4 uger. Forum er helt væk efter at det er lavet om og tvivler på at det kommer op på niveau med aktiviteten på gammelt forum.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Der kommer nok ikke til at ske noget de første 4 uger. Forum er helt væk efter at det er lavet om og tvivler på at det kommer op på niveau med aktiviteten på gammelt forum.
            Helt enig

            Comment


              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nger-fra-nkoum

              måske ikke den rigtige tråd, men det kan jo betyde, at han er på vej væk. Ikke at det nødvendigvis betyder erstatning; vi taler alligevel om en marginalspiller - men måske kunne det give plads til en af vores egne unge?

              Comment


                Kunne være fedt hvis man prøvede at leje ham ud en mindre klub, hvor man kunne få banket noget taktisk sans ind i ham. For teknikken fejler jo intet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nger-fra-nkoum

                  måske ikke den rigtige tråd, men det kan jo betyde, at han er på vej væk. Ikke at det nødvendigvis betyder erstatning; vi taler alligevel om en marginalspiller - men måske kunne det give plads til en af vores egne unge?
                  Han tager ingen steder hen .. TB vil have kontinuitet så der sker ingen ændringer i truppen ...

                  Ironi kan være brugt men går det den ene vej må det vel også gå den anden vej ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Han tager ingen steder hen .. TB vil have kontinuitet så der sker ingen ændringer i truppen ...

                    Ironi kan være brugt men går det den ene vej må det vel også gå den anden vej ..
                    det kan du self. have ret i, men ikke desto mindre tror jeg nu på at der arbejdes i kulisserne på en løsning så han ikke spilder sin (og OB's) tid, men hvis rygterne om hans hyre er sande er det sikkert tvivlsomt. Hvad angår kontinuiteten tror jeg TB er kold som en brøndgravers r*v i fht. CNK, som vel dårligt kan kaldes marginalspiller mere med den sortie han har haft som afslutning på 2013, kontinuiteten er vel, fra TB's synspunkt, i fht. til spillere som er i betragtning til start11'eren og de øvrige spillere som er relevante til bænken, og på bænken ved skader og karantæner, og her ser jeg ikke CNK lige nu, med de udmeldinger der kommet dels fra JH, og dels fra TB
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      det bedste der ville kunne ske er vel at N'koum bliver solgt/ får ophævet kontrakten. Det næstbedste må være en udlejning - evt til en 1 div. klub
                      - synntes heller ikke det lyder til at TB har de største forventninger til ham, måske han overvejer at lade ham træne med reserverne mere permanent
                      jvf.

                      "- Vi overholder alle vores forpligtelser i forhold til kontrakten og tilbyder ham træning hver dag. Derfor skal vi også finde ud af, hvilken træning, han har brug for."
                      (http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nger-fra-nkoum)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Helt enig
                        helt enig - her er ganske dødt - men nu har det jo også lige været jul/nytår oveni alt rodet med det nye forum - håber da så småt folk begynder at vemde tilbage nu, her kunne et par saftige transfer rygter sikkert trække folk til truget igen ;)

                        - men hvis alle bliver væk fordi folk bliver væk....ja så kommer der jo aldrig gang i den igen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det bedste der ville kunne ske er vel at N'koum bliver solgt/ får ophævet kontrakten. Det næstbedste må være en udlejning - evt til en 1 div. klub
                          - synntes heller ikke det lyder til at TB har de største forventninger til ham, måske han overvejer at lade ham træne med reserverne mere permanent
                          jvf.

                          "- Vi overholder alle vores forpligtelser i forhold til kontrakten og tilbyder ham træning hver dag. Derfor skal vi også finde ud af, hvilken træning, han har brug for."
                          (http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nger-fra-nkoum)
                          Jeg synes det lyder meget som om man har opgivet ham. Jeg tror aldrig jeg set Troels udtale sig så negativt om en spiller (på sin egen velformulerede, underdrejede måde). Jeg tror man gør alt for at få ham til at skifte i januar, inkl. at lade ham træne med reserve/U-19-truppen.

                          Passer mig fint. Han har i sin tid i OB leveret lige præcis én god halvleg (mod AAB), ellers har det været en ørkenvandring af driblinger ind i modstandernes forsvarere. Han mangler noget helt basal, fodboldtaktisk forståelse, som jeg frygter det er ved at være for sent at banke ind i ham.

                          Hvis han så oven i det har store diciplinære problemer synes jeg ikke der er noget at rafle om: Ud af klappen! Især fordi han faktisk har fået langt flere chancer end indsatserne egentlig har berettiget til...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Jeg er ret vild med det Ferguson citat: "Hard work always beats talent, when talent fails to work hard!"... jeg synes det opsummerer CNK meget godt. Manden lader til at have evner, men det rækker ikke en meter når manden ikke vil kæmpe for sit fodboldliv og når han har disciplin som en våd karklud. Lej ham ud til Ove P og hvis han ikke kan sætte skik på ham, så kan han blive den bedst betalte boldhenter i suppen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg synes det lyder meget som om man har opgivet ham. Jeg tror aldrig jeg set Troels udtale sig så negativt om en spiller (på sin egen velformulerede, underdrejede måde). Jeg tror man gør alt for at få ham til at skifte i januar, inkl. at lade ham træne med reserve/U-19-truppen.

                              Passer mig fint. Han har i sin tid i OB leveret lige præcis én god halvleg (mod AAB), ellers har det været en ørkenvandring af driblinger ind i modstandernes forsvarere. Han mangler noget helt basal, fodboldtaktisk forståelse, som jeg frygter det er ved at være for sent at banke ind i ham.

                              Hvis han så oven i det har store diciplinære problemer synes jeg ikke der er noget at rafle om: Ud af klappen! Især fordi han faktisk har fået langt flere chancer end indsatserne egentlig har berettiget til...
                              helt enig - sådan set i det hele, men jeg syntes også det var meget direkte udtalelser han kom med - igen på sin egen troels bechske måde

                              Comment


                                Med de ord, der kommer fra TB I den artikel kan jeg heller ikke forstille mig at CNK har mere at komme efter I Odense. Der bliver vel også lagt lidt pres på agenten og CNK med udtalelsen om at hvis spilleren vil videre kan han komme det.
                                Last edited by Oblisk; 03-01-2014, 21:29. Årsag: Stavefejl... og i finder måske flere :D
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X