Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Søren Jensen og Espen Ruud blev vel også byttet, dog med lidt penge til Odd

    Comment


      Håber da vi er med inde over.

      http://www.bold.dk/nyt/Superligaklub...e-efter-Boysen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Det kunne ligne en tanke. Emil Larsen bliver efter alt at dømme solgt for 1 mio Euro, og henter Boysen, der jo spiller venstre kant og har gjort det godt med 9 assister og 5 mål i efterårets 21 kampe. Han er kontraktfri og har en stor chance for spilletid.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Obo Se indlæg
          Det kunne ligne en tanke. Emil Larsen bliver efter alt at dømme solgt for 1 mio Euro, og henter Boysen, der jo spiller venstre kant og har gjort det godt med 9 assister og 5 mål i efterårets 21 kampe. Han er kontraktfri og har en stor chance for spilletid.
          Personligt er jeg "forelsket" i Nicki Bille, hvis vi skulle sælge Emil nu, men kan godt se at Boysen scenariet næsten er for oplagt også økonomisk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Søren Jensen og Espen Ruud blev vel også byttet, dog med lidt penge til Odd
            http://www.ob.dk/artikel/espen-ruud-klar-for-ob.aspx

            Korrekt. Det husker jeg ikke.

            Comment


              Boysen er oplagt ... men tvivler på vi er inde i billedet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Boysen er oplagt ... men tvivler på vi er inde i billedet.
                hvorfor tvivler du 😳 ved du noget eller er der mere tale om frygt for ledelsen ikke kan se det er et oplagt emne
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  hvorfor tvivler du 😳 ved du noget eller er der mere tale om frygt for ledelsen ikke kan se det er et oplagt emne
                  Boysen spiller samme position som Emil som med stor sandsynlighed bliver solgt for de 7,5 mill. som de fleste kan se er en fornuftig pris for en spiller med hans alder og kvaliteter. Jeg tror bestemt JH og TB kigger efter potentielle afløsere for Emil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Boysen spiller samme position som Emil som med stor sandsynlighed bliver solgt for de 7,5 mill. som de fleste kan se er en fornuftig pris for en spiller med hans alder og kvaliteter. Jeg tror bestemt JH og TB kigger efter potentielle afløsere for Emil.
                    det tror jeg helt bestemt også, jeg undrede mig over tvivlen om vi er med i feltet af nysgerrige klubber
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Boysen spiller samme position som Emil som med stor sandsynlighed bliver solgt for de 7,5 mill. som de fleste kan se er en fornuftig pris for en spiller med hans alder og kvaliteter. Jeg tror bestemt JH og TB kigger efter potentielle afløsere for Emil.


                      Hvis ikke TB og JH er i gang med at forberede tiden efter Emil, så må man stille spørgsmålstegn ved, om de overhovedet er deres job voksne. Det er bestemt ikke utænkeligt at han er fortid om en måned.

                      Comment


                        http://www.bold.dk/nyt/Rosenborg-hen...nsk-maalscorer

                        Så har Rosenborg gjort klar til, at lade os købe Nicki Bille, som erstatning for Emil

                        Comment


                          det er da vist ikke en direkte erstatning hvis Emil smutter nu, Bille er vel mere klassisk afslutter, men så må BK på kanten selv om jeg vil foretrække ham som spidsangriber med sin meget energiske indstilling.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            http://www.bold.dk/nyt/Rosenborg-hen...nsk-maalscorer

                            Så har Rosenborg gjort klar til, at lade os købe Nicki Bille, som erstatning for Emil
                            Jeg håber så sandelig ikke at vi henter Nicki Bille, problemspillere har vi da haft masser af dårlige erfaringer med i OB. Jeg så hellere at vi forlængede med Mos og lade ham og Bashkim være vores topangreb.

                            Comment


                              Så er vi 9½ time inde i transfervinduet og aldrig har jeg oplevet forumet så dødt som i den sidste måneds tid. Svært at tro på en masse aktivitet jfr. klubbens udmeldinger men jeg håber at rygter og forslag på spillere samt debat om disse kan få sat gang i forumet igen ..

                              Ønsker jer alle en glædelig bagjul og håber at I er kommet godt ind i det nye år.
                              Last edited by Plum; 01-01-2014, 09:52.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Jeg kigger ind på forummet igen når jeg får nyheden om en ny spiller. Rygterne gider jeg ikke.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X