Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Problemet med Kim C er ikke så meget, at han har siddet på bænken og er oppe i årene. Problemet er, at han bare ikke er god nok. Han er på ingen måde bedre end Toppel, og han er vel nogenlunde på niveau med Jesper C, når han er dårligst. Han har været elendig i de kampe jeg har set med ham i FCK-trøjen.
    Hans problem i mine øjne er at han har stået i skyggen af en fantastisk førstekeeper i FCK. Det vil altid give lidt rust i maskineriet når man er på bænken. Jeg tror på han kan finde tilbage til det niveau han havde i IFK Göteborg, hvis han får den nødvendige tillid. Hans alder er faktisk rigtig fin for en målmand og Radza skal nok slå til nå han er klar. Vores nuværende målmandssituation er bare ikke ok med JC og Toppel som på skift er skadet eller for ustabile (må dog indrømme at Toppel har overrasket mig positivt lige bortset fra FCV-kampen). Samtidig er Kim C. jo transferfri, hvilket ikke gør det til en mega satsning at hente ham rent økonomisk. Men vigtigst af alt så tror jeg han vil kunne løfte os på den position. Hvis det dog ikke bliver ham håber jeg TB og JH har en anden i kikkerten fordi det er så vigtig en position.

    Comment


      http://www.bold.dk/nyt/Emil-N-18-maa...ikke-til-konge
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Jeg synes han lyder spændende. Men spørgsmålet er om han er meget bedre end Jeppe
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          Har ikke set ham spille for Djurgården, så ikke rimeligt at mene så meget, men skulle Espen smutte var det da en mulighed. Sidst han var ved os, blev jeg nu ikke voldsomt ked da han forlod os.

          http://footy.dk/2013/12/15/dansker-v...m-fra-sverige/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Har ikke set ham spille for Djurgården, så ikke rimeligt at mene så meget, men skulle Espen smutte var det da en mulighed. Sidst han var ved os, blev jeg nu ikke voldsomt ked da han forlod os.

            http://footy.dk/2013/12/15/dansker-v...m-fra-sverige/
            Var faktisk overbevist om han var tæt på de 40, men kan se den hedder 31, så der kan da nok godt være nogle fine år i ham endnu. Men jeg har det samme måde, jeg var ikke grædefærdig da han forlod os og jeg vil være pænt lunken ved tanken om at få ham tilbage. Vil klart foretrække en Daniel A. P. eller lign..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Var faktisk overbevist om han var tæt på de 40, men kan se den hedder 31, så der kan da nok godt være nogle fine år i ham endnu. Men jeg har det samme måde, jeg var ikke grædefærdig da han forlod os og jeg vil være pænt lunken ved tanken om at få ham tilbage. Vil klart foretrække en Daniel A. P. eller lign..
              Er DAP ikke mere midtbanespiller end højre back?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                Er DAP ikke mere midtbanespiller end højre back?
                PT spiller han vist på silkeborgs centrale midtbane, men jeg mener han primært spillede højre back under TB da han var i Silkeborg. Midterforsvaret kan han garanteret også tage, hvis lokummet brænder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  PT spiller han vist på silkeborgs centrale midtbane, men jeg mener han primært spillede højre back under TB da han var i Silkeborg. Midterforsvaret kan han garanteret også tage, hvis lokummet brænder.
                  http://www.transfermarkt.com/en/dani...er_187957.html

                  http://www.bold.dk/nyt/Daniel-A-Vil-...ntral-midtbane

                  Jeg troede faktisk også at han spillede HB, gjorde han vist på U-landshold .. men den spiller 30 årige Dennis Flinta og backuppen er et udlån fra AGF ..

                  Når det så er sagt kunne vi sagtens bruge en def. midtbanespiller.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    http://www.transfermarkt.com/en/dani...er_187957.html

                    http://www.bold.dk/nyt/Daniel-A-Vil-...ntral-midtbane

                    Jeg troede faktisk også at han spillede HB, gjorde han vist på U-landshold .. men den spiller 30 årige Dennis Flinta og backuppen er et udlån fra AGF ..

                    Når det så er sagt kunne vi sagtens bruge en def. midtbanespiller.
                    Han er under alle omstændigheder en spiller TB og resten af vores trænerteam har et indgående kendskab til. Mon ikke hans navn står på "blokken" i tilfælde af afgange på en af de positioner som han dækker.

                    Comment


                      http://www.bold.dk/nyt/Lejeaftale-en...d-for-Helenius

                      Det er naturligvis ikke realistisk, men man kunne jo overveje, om det f.eks. er 50% af Helenius' PL-løn værd at have en angriber, der kan score mål og kan noget på egen hånd, i foråret? Hvis man som regneeksempel siger, at det ville koste 1 mio at have ham i 5 måneder, så er det hundedyrt for en spiller, der ikke har en fremtid i klubben (og som er for dyr at købe tilbage nu til sommer), men hvor meget betyder mål og en reel trussel, der binder forsvarsspillere, omsat i points og TV-penge?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        http://www.bold.dk/nyt/Lejeaftale-en...d-for-Helenius

                        Det er naturligvis ikke realistisk, men man kunne jo overveje, om det f.eks. er 50% af Helenius' PL-løn værd at have en angriber, der kan score mål og kan noget på egen hånd, i foråret? Hvis man som regneeksempel siger, at det ville koste 1 mio at have ham i 5 måneder, så er det hundedyrt for en spiller, der ikke har en fremtid i klubben (og som er for dyr at købe tilbage nu til sommer), men hvor meget betyder mål og en reel trussel, der binder forsvarsspillere, omsat i points og TV-penge?
                        Som jeg forstår artiklen er han mest interesseret i et lejeophold, der kan hjælpe ham med at falde til i England. Er det så ikke mest oplagt at han tænker i Championship-baner?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Som jeg forstår artiklen er han mest interesseret i et lejeophold, der kan hjælpe ham med at falde til i England. Er det så ikke mest oplagt at han tænker i Championship-baner?
                          tror jeg du har ret i.
                          Det der måske kunne tale for et ophold i DK er at han alt andet lige har en større stjerne herhjemme - for hvem kender overhovedet helenius derovre? Hvem tænker bare "den der totalt ukendte dansker med 3 indhop i sæsonnen - ham må vi da bare leje"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            tror jeg du har ret i.
                            Det der måske kunne tale for et ophold i DK er at han alt andet lige har en større stjerne herhjemme - for hvem kender overhovedet helenius derovre? Hvem tænker bare "den der totalt ukendte dansker med 3 indhop i sæsonnen - ham må vi da bare leje"
                            enig med jer begge. Agenten vil nok gerne holde Helenius i England; spørgsmålet er, om der er nogen i Championship, der vil have ham? De kender ham godt i England - som ham tossen, der fik revet bukserne ned og skød over mål bagefter. Ikke den hotteste anbefaling:-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              enig med jer begge. Agenten vil nok gerne holde Helenius i England; spørgsmålet er, om der er nogen i Championship, der vil have ham? De kender ham godt i England - som ham tossen, der fik revet bukserne ned og skød over mål bagefter. Ikke den hotteste anbefaling:-)
                              Så kender de ham da som en mand, der ikke diver - og det er alt andet lige en god betegnelse i England...

                              Jeg tror nu ikke det er noget problem. Hvis Villa gerne vil have ham udlejet for at han kan udvikle sig og lære den engelske spillestil at kende, skal de nok have nogle kanaler, der gør det muligt at få ham lejet ud til en Championship-klub. Om ikke andet kan de jo videregive noget af det scouting materiale, de købte ham udfra. Desuden kunne de sikkert være interesseret i at udleje ham billigt til en anden engelsk klub, der derfor ikke vil løbe den store risiko ved at hente ham. Der er forøvrigt mange talenter fra engelske Premier League klubber, der udlejes til Championship uden at have fået spilletid i Premier League først, for eksempel render Jesse Lingaard fra Manchester United for tiden rundt i Birmingham og scorer godt med mål, han har ikke spillet en eneste gældende førsteholdskamp for United, så selvfølgelig kan Villa få udlånt Helenius til en Championship klub, hvis de vil.
                              Alt i alt tror jeg ikke på, at Helenius kommer tilbage til Superligaen på lejekontrakt, hvis han gør er det fordi Villa har opgivet ham helt, og det ville virke mærkeligt efter en halv sæson.

                              Comment


                                I skal heller ikke glemme, at klubberne i de lavere rækker i høj grad følger med i reserveholdskampene, da nærmest alle klubberne er presset på økonomien og derfor er afhængige af lejeaftaler for at have en fuld trup.

                                Comment

                                Working...
                                X