Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Måske en pludselig mulighed for en angriber som ønsker at vende "hjem" (Utaka Gilberto Macena, Mads Junker, Lukas Andersen eller lign.) eller måske en mulighed for opgradering af målmandsposten ( Stephan Andersen eller Lindegaard på leje).
    PS. Det er naturligvis ren gætværk jeg er ude i her, men eksempelvis en fyr som Gilberto Macena kender Jesper Hansen jo fra Horsens og det kunne jo godt være han kan lokkes tilbage til Europa.
    Macena ER faktisk blevet handlet i dette transfervindue ...
    http://www.transfermarkt.de/en/gilbe...ler_41022.html
    Havde ellers håbet at komme tilbage til Europa .
    http://hsfo.dk/article/20140107/ARTIKLER/140109707
    Men stadig uden for vores prisklasse...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.
    Er det denne du hentyder til?

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ber-og-antipas

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ja, løbet må være kørt mht. Junker - skulle det have været, skulle det nok have været for et par år siden, da han var rygtet til OB...
    han har ikke rigtig scoret meget i årevis. Vi gider ikke lave en ny JC

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    lige den var også nok urealistisk.. Det er Lindegaard og Lucas Andersen også..
    kender ikke status på de 3 andre, men stort nej tak til junker
    Ja, løbet må være kørt mht. Junker - skulle det have været, skulle det nok have været for et par år siden, da han var rygtet til OB...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2207129.ece

    ja der røg stephan andersen fra den liste ;)
    lige den var også nok urealistisk.. Det er Lindegaard og Lucas Andersen også..
    kender ikke status på de 3 andre, men stort nej tak til junker

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Er glad for det er en Fredag det rammer... Tidligt fri, og skal ikke tidligt i seng...

    Er der i øvrigt, ud over EB, steder der sender TV/radio fra vinduets sidste dag..?
    TV3 sport1 fra klokken 21-00-00.30 (Zak Egholm + gæster).

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Måske en pludselig mulighed for en angriber som ønsker at vende "hjem" (Utaka Gilberto Macena, Mads Junker, Lukas Andersen eller lign.) eller måske en mulighed for opgradering af målmandsposten ( Stephan Andersen eller Lindegaard på leje).
    PS. Det er naturligvis ren gætværk jeg er ude i her, men eksempelvis en fyr som Gilberto Macena kender Jesper Hansen jo fra Horsens og det kunne jo godt være han kan lokkes tilbage til Europa.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2207129.ece

    ja der røg stephan andersen fra den liste ;)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Måske en pludselig mulighed for en angriber som ønsker at vende "hjem" (Utaka Gilberto Macena, Mads Junker, Lukas Andersen eller lign.) eller måske en mulighed for opgradering af målmandsposten ( Stephan Andersen eller Lindegaard på leje).
    PS. Det er naturligvis ren gætværk jeg er ude i her, men eksempelvis en fyr som Gilberto Macena kender Jesper Hansen jo fra Horsens og det kunne jo godt være han kan lokkes tilbage til Europa.
    Uha nogle dejlige navne

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.
    Måske en pludselig mulighed for en angriber som ønsker at vende "hjem" (Utaka Gilberto Macena, Mads Junker, Lukas Andersen eller lign.) eller måske en mulighed for opgradering af målmandsposten ( Stephan Andersen eller Lindegaard på leje).
    PS. Det er naturligvis ren gætværk jeg er ude i her, men eksempelvis en fyr som Gilberto Macena kender Jesper Hansen jo fra Horsens og det kunne jo godt være han kan lokkes tilbage til Europa.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Er glad for det er en Fredag det rammer... Tidligt fri, og skal ikke tidligt i seng...

    Er der i øvrigt, ud over EB, steder der sender TV/radio fra vinduets sidste dag..?

    Mon ikke der er andre der også gør det... Men EB kan også gøre det..
    elsker sidste dag i transfervinduet

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Arghh fuck. Nu skal jeg sidde og tjekke bold sider hele dagen i morgen..

    spændende
    Er glad for det er en Fredag det rammer... Tidligt fri, og skal ikke tidligt i seng...

    Er der i øvrigt, ud over EB, steder der sender TV/radio fra vinduets sidste dag..?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Noget du tror eller har hørt om? En lille hvid løgn godtages. Bare det får mit transferhungrende hjerte til at banke lidt ;-)
    guldtilob har før kaldt rigtigt, så tror den er god nok..
    men om det lykkedes er jo en anden sag..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.
    Arghh fuck. Nu skal jeg sidde og tjekke bold sider hele dagen i morgen..

    spændende

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Noget du tror eller har hørt om? En lille hvid løgn godtages. Bare det får mit transferhungrende hjerte til at banke lidt ;-)

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.
    ok sidder du og drømmer højt ved tastaturet?....eller har du hørt et eller andet?

    Leave a comment:

Working...
X