Søren Jensen og Espen Ruud blev vel også byttet, dog med lidt penge til Odd
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obo Se indlægDet kunne ligne en tanke. Emil Larsen bliver efter alt at dømme solgt for 1 mio Euro, og henter Boysen, der jo spiller venstre kant og har gjort det godt med 9 assister og 5 mål i efterårets 21 kampe. Han er kontraktfri og har en stor chance for spilletid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægSøren Jensen og Espen Ruud blev vel også byttet, dog med lidt penge til Odd
Korrekt. Det husker jeg ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægBoysen er oplagt ... men tvivler på vi er inde i billedet.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvorfor tvivler du 😳 ved du noget eller er der mere tale om frygt for ledelsen ikke kan se det er et oplagt emne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægBoysen spiller samme position som Emil som med stor sandsynlighed bliver solgt for de 7,5 mill. som de fleste kan se er en fornuftig pris for en spiller med hans alder og kvaliteter. Jeg tror bestemt JH og TB kigger efter potentielle afløsere for Emil.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægBoysen spiller samme position som Emil som med stor sandsynlighed bliver solgt for de 7,5 mill. som de fleste kan se er en fornuftig pris for en spiller med hans alder og kvaliteter. Jeg tror bestemt JH og TB kigger efter potentielle afløsere for Emil.
Hvis ikke TB og JH er i gang med at forberede tiden efter Emil, så må man stille spørgsmålstegn ved, om de overhovedet er deres job voksne. Det er bestemt ikke utænkeligt at han er fortid om en måned.
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/Rosenborg-hen...nsk-maalscorer
Så har Rosenborg gjort klar til, at lade os købe Nicki Bille, som erstatning for Emil
Comment
-
det er da vist ikke en direkte erstatning hvis Emil smutter nu, Bille er vel mere klassisk afslutter, men så må BK på kanten selv om jeg vil foretrække ham som spidsangriber med sin meget energiske indstilling.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/Rosenborg-hen...nsk-maalscorer
Så har Rosenborg gjort klar til, at lade os købe Nicki Bille, som erstatning for Emil
Comment
-
Så er vi 9½ time inde i transfervinduet og aldrig har jeg oplevet forumet så dødt som i den sidste måneds tid. Svært at tro på en masse aktivitet jfr. klubbens udmeldinger men jeg håber at rygter og forslag på spillere samt debat om disse kan få sat gang i forumet igen ..
Ønsker jer alle en glædelig bagjul og håber at I er kommet godt ind i det nye år.Last edited by Plum; 01-01-2014, 09:52."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment