Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kommer aldrig til at tage på stadion hvis vi trænes af Glenn. Den mand må simpelthen ikke være et emne for OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Jeg kommer aldrig til at tage på stadion hvis vi trænes af Glenn. Den mand må simpelthen ikke være et emne for OB.
      Ville have skrevet det samme. Han er bare for meget.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Jeg kommer aldrig til at tage på stadion hvis vi trænes af Glenn. Den mand må simpelthen ikke være et emne for OB.
        Nej jeg mistede også lige de sidste 3 % sympati jeg havde for ham her til aften. Dårlig kamp af begge hold på en dårlig bane, men mega pinligt, hvordan Glen og i det hele taget stab og spillere i SjE kan smadre et kampflow ved at skulle diskutere ALLE dommerkendelser der ikke går 100% deres vej. Det er simpelhen for meget.

        Comment


          Hvis nogen skulle have været i tvivl om JMs engagement, når han ikke skal fortsætte, så kan man bare kigge på hans reaktioner, når vi brænder chancer. Jeg synes sgu det er fedt. Modsat tudeprins Glen. Ham orker jeg altså ikke.
          Sorrig og glæde de vandre til hobe,
          lykke, ulykke de gange på rad,
          medgang og modgang hinanden tilråbe,
          solskin og skyer de følges og ad.
          Jorderigs guld
          er prægtig muld,
          Himlen er ene af salighed fuld.
          - Kingo, 1681

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
            Hvis nogen skulle have været i tvivl om JMs engagement, når han ikke skal fortsætte, så kan man bare kigge på hans reaktioner, når vi brænder chancer. Jeg synes sgu det er fedt. Modsat tudeprins Glen. Ham orker jeg altså ikke.
            Har ikke tvivlet på hans engagement, men vil da også sige at hvis jeg var i JM’s sted så ville det da være en ekstra fryd at levere et godt slutresultat for at vise OB Ledelsen at de lader en mand som kan levere gå.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
              Hvis nogen skulle have været i tvivl om JMs engagement, når han ikke skal fortsætte, så kan man bare kigge på hans reaktioner, når vi brænder chancer. Jeg synes sgu det er fedt. Modsat tudeprins Glen. Ham orker jeg altså ikke.
              Der er da forhåbentligt ingen der har været i tvivl om JMs engagement, når det kommer til at booste hans egen karriere og mulighed for at lande et godt job efter OB. Hvorfor skulle han ikke være interesseret i at arbejde for det? Spørgsmålet er jo helt åbenlyst, om JMs kortsigtede ambitioner også er det der tjener OB bedst at bruge deres tid på. Og det vil jeg stadig godt stille mig tvivlende overfor.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Der er da forhåbentligt ingen der har været i tvivl om JMs engagement, når det kommer til at booste hans egen karriere og mulighed for at lande et godt job efter OB. Hvorfor skulle han ikke være interesseret i at arbejde for det? Spørgsmålet er jo helt åbenlyst, om JMs kortsigtede ambitioner også er det der tjener OB bedst at bruge deres tid på. Og det vil jeg stadig godt stille mig tvivlende overfor.
                Hvad vil du gerne have ham til at gøre anderledes i dag, som tjener OB bedre på den lange bane?

                Comment


                  Kunne være en spændende træner for OB.
                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ver-med-ole-t/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Hvad vil du gerne have ham til at gøre anderledes i dag, som tjener OB bedre på den lange bane?
                    Spille Vestergaard i stedet for AJA. Skifte Hylle ind i stedet for Thrandarson.

                    Men det handler jo ikke kun om, hvad han gør i dag, og det handler i høj grad om de ting vi IKKE gør. Ved at holde Michelsen i en sæson der med al sandsynlighed bliver en mellemsæson alligevel, undlader vi at give en ny træner muligheden for at få et godt indløb til næste sæson, så han lærer holdet at kende og kan afprøve nogle ting, så vi også er mere afklarede, når vi skal i gang med sommerens transfervindue. Klubben har officielt givet op på Michelsen-projektet, derfor bør fokusset ikke være at redde en ham nogenlunde mellemsæson, det bør være at putte os i den bedste position til at gøre det godt i de kommende sæsoner.

                    I stedet for at bruge det her forår til at blive klogere og forberede os, skal vi i stedet koldstarte med en ny træner til sommer der får 4 uger til at blive klog på truppen, til at prøve nogle ting af og finde den bedste opskrift. Det er en umulig opgave på så kort tid, og derfor kan starten også blive meget svær og rodet, og noget der måske slet ikke ligner slutproduktet.

                    Det var sådan en start Michelsen fik. Det hold han startede med i Vendsyssel var i et helt andet system som han endte med at bruge i den sæson, og et helt andet end det vi bruger i dag, og over halvdelen af den startopstilling var ude af klubben 1½ år efter. Af dem var det kun Grytebust, hvor det var med positive fortegn, de resterende var ganske enkelt dømt for dårlige af Michelsen, selvom det var folk han troede på, da han ankom. Der vil altid være en læring og en efterfølgende udskiftning, når en træner overtager i en klub som OB, jeg kunne så bare godt have tænkt mig, at vi brugte et forår i en mellemsæson til at blive klogere på de ting, fremfor at udsætte det. Jeg har svært ved at se, hvad det er for noget vildt skelsættende det er vi rækker ud efter i den her sæson.

                    Comment


                      JM skal vel sætte sig selv på banen før Aron. Det er og bliver et mysterie hvad der har fået ham til klubben.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        JM skal vel sætte sig selv på banen før Aron. Det er og bliver et mysterie hvad der har fået ham til klubben.
                        Helt uforståeligt for mig at Aron står foran Okosun som indskifter. Fatter det ikke.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Spille Vestergaard i stedet for AJA. Skifte Hylle ind i stedet for Thrandarson.

                          Men det handler jo ikke kun om, hvad han gør i dag, og det handler i høj grad om de ting vi IKKE gør. Ved at holde Michelsen i en sæson der med al sandsynlighed bliver en mellemsæson alligevel, undlader vi at give en ny træner muligheden for at få et godt indløb til næste sæson, så han lærer holdet at kende og kan afprøve nogle ting, så vi også er mere afklarede, når vi skal i gang med sommerens transfervindue. Klubben har officielt givet op på Michelsen-projektet, derfor bør fokusset ikke være at redde en ham nogenlunde mellemsæson, det bør være at putte os i den bedste position til at gøre det godt i de kommende sæsoner.

                          I stedet for at bruge det her forår til at blive klogere og forberede os, skal vi i stedet koldstarte med en ny træner til sommer der får 4 uger til at blive klog på truppen, til at prøve nogle ting af og finde den bedste opskrift. Det er en umulig opgave på så kort tid, og derfor kan starten også blive meget svær og rodet, og noget der måske slet ikke ligner slutproduktet.

                          Det var sådan en start Michelsen fik. Det hold han startede med i Vendsyssel var i et helt andet system som han endte med at bruge i den sæson, og et helt andet end det vi bruger i dag, og over halvdelen af den startopstilling var ude af klubben 1½ år efter. Af dem var det kun Grytebust, hvor det var med positive fortegn, de resterende var ganske enkelt dømt for dårlige af Michelsen, selvom det var folk han troede på, da han ankom. Der vil altid være en læring og en efterfølgende udskiftning, når en træner overtager i en klub som OB, jeg kunne så bare godt have tænkt mig, at vi brugte et forår i en mellemsæson til at blive klogere på de ting, fremfor at udsætte det. Jeg har svært ved at se, hvad det er for noget vildt skelsættende det er vi rækker ud efter i den her sæson.
                          Jeg er ikke uenig men lad os nu se når grundspillet er færdigt ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Jeg er ikke uenig men lad os nu se når grundspillet er færdigt ..
                            Lad os se når sæsonen er færdig. Jeg synes ikke at en ligegyldig 6. plads gør det til en god beslutning at holde på Michelsen, det er ikke en 6. plads vi kan bruge til en skid når vi starter op igen til sommer, andet end udmålt i tv-penge. Og ingen ved jo, om en ny træner ikke ville kunne have gjort det samme eller bedre. Hvis vi skal stole på klubben, så er truppen jo rigeligt god til top 6, så det skulle den kompetente kandidat de finder vel nok kunne leve op til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Lad os se når sæsonen er færdig. Jeg synes ikke at en ligegyldig 6. plads gør det til en god beslutning at holde på Michelsen, det er ikke en 6. plads vi kan bruge til en skid når vi starter op igen til sommer, andet end udmålt i tv-penge. Og ingen ved jo, om en ny træner ikke ville kunne have gjort det samme eller bedre. Hvis vi skal stole på klubben, så er truppen jo rigeligt god til top 6, så det skulle den kompetente kandidat de finder vel nok kunne leve op til.
                              Set over de sidste 8-10 kampe har vi 5-8. bedste trup. Den burde have bredden til top 6 men den garanterer det ikke. Syntes det viste styrke idag at kunne sætte en Okosun,Kadrii og Drachmann ind fra bænken mens Frøkjær,Ryan,KL,Fenger og Skjelvik var ude. Tror altså der er mange der misunder os den bredde i truppen. Den finder du ikke hos Randers,SdJ og Vejle som er dem vi konkurrere med om Top 6 pt. Aab har lign vores og FCN er uden for ligningen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Set over de sidste 8-10 kampe har vi 5-8. bedste trup. Den burde have bredden til top 6 men den garanterer det ikke. Syntes det viste styrke idag at kunne sætte en Okosun,Kadrii og Drachmann ind fra bænken mens Frøkjær,Ryan,KL,Fenger og Skjelvik var ude. Tror altså der er mange der misunder os den bredde i truppen. Den finder du ikke hos Randers,SdJ og Vejle som er dem vi konkurrere med om Top 6 pt. Aab har lign vores og FCN er uden for ligningen.
                                Jeg er faktisk enig. Spiller for spiller kan man sagtens snakke om at kvaliteten er til, at vi lige kommer indenfor top 6, dog med en klart større afstand til nr. 3-4 end vi har ned til 9-10. Jeg synes dog stadig vi lider under at sammensætningen virker rodet og tilfældig, bedste eksempel værende, at Okosun var en afgørende spiller som vi lagde meget af spillet an på mod slutningen af efteråret, og nu er han vores 3-4. indskiftning. Og det er bestemt ikke fordi, at banerne lige nu ikke fordrer hans spil.

                                Men ja, netop fordi at truppen er udmærket sammenlignet med de andre midterhold, ser jeg heller ikke den nuværende situation værende en blåstempling af, at det var en god beslutning at fortsætte med Michelsen sæsonen ud, og at den nye træner ikke ville kunne have gjort det samme. Jeg ser ikke et hold der er på vej i top 6, fordi at det vi har gang i er særligt godt, jeg ser et hold på vej i top 6 fordi, at de 3 hold vi har overhalet har lavet 13 point tilsammen i 18 kampe. Vi har fortsat i mere eller mindre samme rille fra efteråret og har fået al den hjælp vi kunne drømme om. Hvis det er nok til at komme med, skal vi jo bare være glade for det, men jeg ser os slet ikke være et sted, hvor vi har niveauet til at vinde mere end et par kampe i det mesterskabsspil, med mindre vi er heldige og får nogle modstandere der lægger sig ned i de sidste runder. Så det vi lige nu satser på er, at vi kan lave miraklet mod FCM i Pokalen, eller at det ikke bliver dem eller AGF der vinder Pokalen, ellers ser vi frem mod at skulle spille med Randers om nogle tv-penge mod de bedste hold på nogle tomme stadioner. Det er for mig tæt på ligegyldigt i det store billede, og ikke værd at spilde et halvt år for, som vi kunne have brugt på at udvikle spillestil og spillere under en ny træner, og måske endda have opnået det samme resultatmæssigt.

                                Comment

                                Working...
                                X