Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    I går gav du udtryk for, at den næsten var sikker. Jeg ville nok være lidt skeptisk ved ham der har fodret dig det rygte. Jeg tror slet ikke han har lovlig licens til at være cheftræner i Superligaen. Men jeg skal da nok lægge mig fladt ned og sige, at jeg er en klovn, hvis det viser sig at være rigtigt.
    Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
    Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
      Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.
      Ok. Det lyder helt vildt i mine ører må jeg sige, men respekt hvis det er viser sig at ende med ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
        Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.
        Hemmengsen har også talt med hans frisør. Derfor forventer jeg ikke der står en træner med en saks i hånden til næste træning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Hemmengsen har også talt med hans frisør. Derfor forventer jeg ikke der står en træner med en saks i hånden til næste træning.
          Det har han ikke, de er alle lukket ned pt pga virus. Men selvom han havde, så tror jeg ikke du skal være nervøs i den retning.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Nej, Hans Henrik Andreassen og ikke Andersen.....
            Enig = stavefejl. Sorry

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
              Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.
              Kunne jo være i noget assistent rolle. Nægter at tro på at det er snakke om cheftræner posten

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kunne jo være i noget assistent rolle. Nægter at tro på at det er snakke om cheftræner posten
                Muligvis, jeg ved bare han er meget dygtig. Han har vel også den DNA der skal til for at løfte OB, han er vist 42 år nu, hvilket vel er en god alder.
                Spørgsmålet er vel om OB i det hele taget er i stand til at hente fra en højere hylde? Jeg kunne godt se det fungere med ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Det har han ikke, de er alle lukket ned pt pga virus. Men selvom han havde, så tror jeg ikke du skal være nervøs i den retning.
                  Mener at Okosun blev klippet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Mener at Okosun blev klippet
                    Ja, klip en skaldet

                    Comment


                      HHA som cheftræner. Det tror jeg simpelthen ikke på. HHA som en del af staben - glimrende. God OB-garant.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        HHA som cheftræner. Det tror jeg simpelthen ikke på. HHA som en del af staben - glimrende. God OB-garant.
                        Enig. Han er pt assistent i FC Sydvest, i anden division.
                        Last edited by sinus; 08-02-2021, 18:05.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Enig. Han er pt assistent i FC Sydvest, i anden division.
                          Det er så ikke korrekt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Ok. Det lyder helt vildt i mine ører må jeg sige, men respekt hvis det er viser sig at ende med ham.
                            Han har UEFA A-licens

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Det er så ikke korrekt.
                              https://www.google.de/search?q=hans+...&client=safari

                              Vi taler om HHA ikke ? Midtbanekrigeren,løbemaskinen.
                              Last edited by sinus; 08-02-2021, 19:12.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Undrer ikke hvis HHA bliver træner et gammelt Koryfæ som sin evt. kommende sportschef og også uden de mange synlige kvalifikationer.

                                Har kæmpe respekt for HHA, men kan ikke se at vi kan bruge en cheftræner uden licens eller erfaring som cheftræner.

                                Comment

                                Working...
                                X