Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    OB er symbolet på middelmådighed i Superligaen.

    Man skal være benhård OB-fan eller ansat i klubben for at mene, at materialet er til ret meget mere.
    Det har han ret i. Han når som mig frem til at truppen er 9. Bedst og JM har nærmest overpræsteret, han skriver til par.
    Middelmådighed, nej jeg mener der mangler proffessionalisme i Odense, og der er hele vejen rundt man agerer som provinsbeboere.
    En stærk fodboldklub, skal have en stærk ledelse, en stærk ledelse kan samle opbakning vidt og bredt, ikke mindst i ejerkredsen af Odense Stadion (kommunen).
    Men det hele starter ved ledelsen, som er rendyrkede amatører. Fodbold handler ikke om held og uheld, eller marginaler for og imod, som man konstant ytrer i OB er årsagen til manglende resultater. Vil du være konkurrencedygtig i proffessionel sport, events eller anden underholdning, så skal du have forstand på hvordan du agerer og håndterer alle elementerne både på og udenfor banen. Men det der sker på banen er i høj grad konsekvensen af det der sker på ledelsesgangen.
    Ansættelsen af den næste træner viser hvilken vilje der er tilstede, men ærlig så tror jeg ikke OB kan få en bedre end Jacob Michelsen, ingen vil da det der....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Middelmådighed, nej jeg mener der mangler proffessionalisme i Odense, og der er hele vejen rundt man agerer som provinsbeboere.
      En stærk fodboldklub, skal have en stærk ledelse, en stærk ledelse kan samle opbakning vidt og bredt, ikke mindst i ejerkredsen af Odense Stadion (kommunen).
      Men det hele starter ved ledelsen, som er rendyrkede amatører. Fodbold handler ikke om held og uheld, eller marginaler for og imod, som man konstant ytrer i OB er årsagen til manglende resultater. Vil du være konkurrencedygtig i proffessionel sport, events eller anden underholdning, så skal du have forstand på hvordan du agerer og håndterer alle elementerne både på og udenfor banen. Men det der sker på banen er i høj grad konsekvensen af det der sker på ledelsesgangen.
      Ansættelsen af den næste træner viser hvilken vilje der er tilstede, men ærlig så tror jeg ikke OB kan få en bedre end Jacob Michelsen, ingen vil da det der....
      Enig.
      Hvis I har EB plus, så er den her udemærket

      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...daeren/8420756

      Comment


        Nogen som har adgang til denne artikel ?

        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...daeren/8420756

        Comment


          Sandro leverer også en bredside til klubbens talentløse ledelse

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-ommer-ob_2/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sandro leverer også en bredside til klubbens talentløse ledelse

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-ommer-ob_2/
            Han har fuldstændigt ret.

            "Er det overhovedet træneren, som den er gal med i OB?"
            ​​​
            Det er vel et retorisk spørgsmål. OB vi alle kender svaret.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...daeren/8420756

              Nogen der kan fortælle?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Hvorfor spørger du om det samme som 2 andre lige før dit indlæg ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  LR mener at JM ikke har tillid til MH. Det er han jo så ikke alene om. Men hvis vi skal have en træner, der har tillid til MH og som kan se op til ham som CHEFEN skal vi nok ned i 2. division for at finde en træner, Eller Henrik Hansen.
                  Eller brormand Carsten

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                    - Der har været nogle ustabile resultater i 2020, men vi er også sikre på, at det arbejde, der er lagt for dagen, nok skal gøre, at vi kommer i top 6. Så har vi besluttet, at vi fra sommer vil have ny træner. Så det er sådan, det er, siger Michael Hemmingsen.

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rbejde-faerdig
                    Nu kan jeg ikke følge med mere: Man har fuld tiltro til at JM bringer os i top6 - og alligevel er han ikke god nok? Top6 er vel det Kanaans land, som så ofte er lovet os, og som ville stille enhver OB-fan tilfreds.. hvis man har en træner, som kan levere det med den trup, så er det da dumt at skille sig af med ham.
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg

                      Nu kan jeg ikke følge med mere: Man har fuld tiltro til at JM bringer os i top6 - og alligevel er han ikke god nok? Top6 er vel det Kanaans land, som så ofte er lovet os, og som ville stille enhver OB-fan tilfreds.. hvis man har en træner, som kan levere det med den trup, så er det da dumt at skille sig af med ham.
                      "Vi tror på at det arbejde der bliver lavet er godt og nok skal opfylde vores målsætninger, derfor fyrer vi dem der gør det" - Hvis der noget der indkapsler OB og måden de behandler os fans og omverdenen på, må det være det der. De må virkelig tro, at vi allesammen er store savlende idioter.
                      Last edited by Sheed; 05-01-2021, 21:26.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        LR mener at JM ikke har tillid til MH. Det er han jo så ikke alene om. Men hvis vi skal have en træner, der har tillid til MH og som kan se op til ham som CHEFEN skal vi nok ned i 2. division for at finde en træner, Eller Henrik Hansen.
                        Jeg mener for et stykke tid siden her på Forum at have læst, at Henrik Hansen har sat sit Odense hus til salg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Middelmådighed, nej jeg mener der mangler proffessionalisme i Odense, og der er hele vejen rundt man agerer som provinsbeboere.
                          En stærk fodboldklub, skal have en stærk ledelse, en stærk ledelse kan samle opbakning vidt og bredt, ikke mindst i ejerkredsen af Odense Stadion (kommunen).
                          Men det hele starter ved ledelsen, som er rendyrkede amatører. Fodbold handler ikke om held og uheld, eller marginaler for og imod, som man konstant ytrer i OB er årsagen til manglende resultater. Vil du være konkurrencedygtig i proffessionel sport, events eller anden underholdning, så skal du have forstand på hvordan du agerer og håndterer alle elementerne både på og udenfor banen. Men det der sker på banen er i høj grad konsekvensen af det der sker på ledelsesgangen.
                          Ansættelsen af den næste træner viser hvilken vilje der er tilstede, men ærlig så tror jeg ikke OB kan få en bedre end Jacob Michelsen, ingen vil da det der....
                          Må også sige at jeg havde stillet mig et spinkelt håb i udsigt om, at man i kølvandet på en støtstigende kritik af klubbens øverste ledelse fra andre end os her på forum, ville kommunikere dybere og agere mere handlekraftigt end sædvanligt.
                          Desværre blev det bare det samme bavl som vi er vant til. Ingen tegn på selvindsigt. JM kastes under bussen og så må vi jo se om vi kan finde en der er bedre. Det vil vi dog under ingen omstændigheder nærmere ind på.
                          Det er så skuffende og deprimerende at man i OSE bare lever i sin egen drømmeverden, hvor man må mene man gør alt rigtigt, men at dem man ansætter forvalter sine fantastiske rammer talentløst.
                          Havde man så bare sagt at JM havde lagt grundstenene til en stil man vil bevæge sig ud af, så kunne man da konstatere at man var nået et stykke. Vi er bare totalt uklare i mæglet og derfor er fornemmelsen at tingene kan gå i hvad retning det kan være. Kan vi få en profileret træner, som spiller tiki taka, så tager vi sikkert ham og beder ham skabe mirakler med vores dårlige baner og ikke specielt teknisk begavede spillertrup. Det er bare til at slå ud med armene over, for man kunne faktisk godt forestille sig at truppen og JM hyper hinanden op til at de nu fandme skal vise ledelsen hvor gode vi er. Det ændre bare ikke på at det så til sommer er slut og spillerne i kølvandet på et godt forår skal omstille sig til nye tider, hvor hypen aftager og de mest for stærke spillere vil bede på deres grædende knæ for at blive solgt, når alting på den anden side er så uvist. Derfor håber jeg virkelig at man finder en løsning med JM, som gør at han er væk inden forårssæsonen går igang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg

                            Nu kan jeg ikke følge med mere: Man har fuld tiltro til at JM bringer os i top6 - og alligevel er han ikke god nok? Top6 er vel det Kanaans land, som så ofte er lovet os, og som ville stille enhver OB-fan tilfreds.. hvis man har en træner, som kan levere det med den trup, så er det da dumt at skille sig af med ham.
                            Det skriger til himlen. OB nu uden kommunikatioschef, jamen Værsgo, vi kan blive Danske mestre i sort snak. Det er noget af det mest absurde jeg længe har læst. OBs ledelse minder mig om Trump lejrens sidste krampetrækninger af absurditeter

                            Comment


                              Jeg håber også både for JM og for OB/spillertruppen at der kommer en løsning så “skilsmissen” ikke skal hænge i luften det næste halve år. Samtidig er jeg heller ikke tryg ved at Michael Hemmingsen og Thorborg skal ud og finde en ny cheftræner med en strategi der enten ikke eksisterer eller af en eller anden grund ikke må deles med omverden.
                              Jeg frygter at den primære grund til at JM skal blive til sommer er at MH ikke har kunnet finde noget bedre, eller realistisk i forhold til hvad OB kan tilbyde, og inderst inde faktisk ikke ved, præcis hvilken trænerprofil vi går efter. Men nu får MH så et halvt år mere at lede i og han sidder nok og krydser fingre for at Brøndby heller ikke forlænger med Niels Frederiksen, fordi så kan han absolut være et godt bud på en ny OB træner. Men hvis Brøndby forlænger med ham, så må Hemmingsen tilbage og Google videre på træneremner.
                              Vedr. Niels Frederiksen, så ligger der en ny podcast på Mediano, (Bech bag bolden) hvor Troels Bech har en fin snak med Niels Fredriksen bl.a. om hvordan han arbejder med sin stab og i den sidste halvdel af udsendelsen kommer de ind på hans arbejde med at integrere alle de unge spillere i truppen. Jeg synes det er en god podcast og jeg tror faktisk Niels Frederiksen vil være god at få til OB, men det er højere oppe i OB ledelsen der skal rykkes på nogle brikker, hvis vi virkelig skal rykke os fremad.
                              Last edited by OleKBH; 05-01-2021, 23:53.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Jeg håber også både for JM og for OB/spillertruppen at der kommer en løsning så “skilsmissen” ikke skal hænge i luften det næste halve år. Samtidig er jeg heller ikke tryg ved at Michael Hemmingsen og Thorborg skal ud og finde en ny cheftræner med en strategi der enten ikke eksisterer eller af en eller anden grund ikke må deles med omverden.
                                Jeg frygter at den primære grund til at JM skal blive til sommer er at MH ikke har kunnet finde noget bedre, eller realistisk i forhold til hvad OB kan tilbyde, og inderst inde faktisk ikke ved, præcis hvilken trænerprofil vi går efter. Men nu får MH så et halvt år mere at lede i og han sidder nok og krydser fingre for at Brøndby heller ikke forlænger med Niels Frederiksen, fordi så kan han absolut være et godt bud på en ny OB træner. Men hvis Brøndby forlænger med ham, så må Hemmingsen tilbage og Google videre på træneremner.
                                Vedr. Niels Frederiksen, så ligger der en ny podcast på Mediano, (Bech bag bolden) hvor Troels Bech har en fin snak med Niels Fredriksen bl.a. om hvordan han arbejder med sin stab og i den sidste halvdel af udsendelsen kommer de ind på hans arbejde med at integrere alle de unge spillere i truppen. Jeg synes det er en god podcast og jeg tror faktisk Niels Frederiksen vil være god at få til OB, men det er højere oppe i OB ledelsen der skal rykkes på nogle brikker, hvis vi virkelig skal rykke os fremad.
                                Nej, han bruger vel kun brormands og Ebbe Sands vidunderapp

                                Comment

                                Working...
                                X