Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er vel ingen der for alvor er overrasket over det her??.....Come on vi har en ejer med samme manglende personlighed som de vaskemaskiner han startede med at lease ud og en sportschef hvis største kompetence er han en gang har spillet i klubben...
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Jeg havde gerne set jens Gustafsson tager over, men sådan skulle det ikke være. Når det er sagt så kan jeg altså ikke se hvorfor OB/Hemme er så inkompitente, eller hvad er nu rarses over. OB vælger at skifte træner til sommer pga svingende resultater. De ønsker mere stabilitet og bedre resultater. Hvad er der galt i disse udtalelser? Har vi ikke været ekstremt svingende under JM? Klubben meddeler at de vil noget mere end det de har fået. Det vil vi jo allesammen, så hvorfor er det så skidt?

      Jakob har rykket os et step videre i forhold til hvad kent gjorde. Nu skal vi have en ind som kan rykke os endnu mere og, set med mine øjne, få implementeret flere af de unge superligaen fordi hvad nytter det at de er i truppen, hvis de aldrig spiller. Her tænker jeg på at bla. Hylle og Gudjohnsen scorede to kampe i streg, men blev fravalgt til startopstillingen trods Frø var ude med corona og Max var skadet. Jo jo vi fik to gange et point, og det var fint, men holdet rykker sig ikke nok under Jakob og når vi så samtidig er så svingende, så er det på tide at skifte ud.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal grine eller skraldgrine over det cirkus, der foregår i Odense.

        Det her er jo den absolut mest håbløse af alle muligheder ifm trænerskifte. Det giver no fucking sense at have en træner med ind over spillerrekruttering for en fremtidig cheftræner - som i absolut ingen mening. Jeg håber det er et røgslør, og at han reelt ikke skal indgå i det arbejde, men udelukkende på at lande os så godt et sted som muligt for en ny træner der skal tage over.

        Og hvad gør vi så med de kontraktudløb vi har til sommer? Skal en ny træner ikke være med inde over, hvem vi skal beholde og hvem der skal videre? Det er sgu for underligt, at man ikke har en ny klar i kulissen, men kender man OB ret, så trækker det ud, og så bliver deres ønskekandidat (som ligner NF i BIF) hapset af et andet hold, og så står man i slutmaj og har ingen afklaring whatsoever.

        Forpulede amatører - man bliver så træt!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Jeg havde gerne set jens Gustafsson tager over, men sådan skulle det ikke være. Når det er sagt så kan jeg altså ikke se hvorfor OB/Hemme er så inkompitente, eller hvad er nu rarses over. OB vælger at skifte træner til sommer pga svingende resultater. De ønsker mere stabilitet og bedre resultater. Hvad er der galt i disse udtalelser? Har vi ikke været ekstremt svingende under JM? Klubben meddeler at de vil noget mere end det de har fået. Det vil vi jo allesammen, så hvorfor er det så skidt?

          Jakob har rykket os et step videre i forhold til hvad kent gjorde. Nu skal vi have en ind som kan rykke os endnu mere og, set med mine øjne, få implementeret flere af de unge superligaen fordi hvad nytter det at de er i truppen, hvis de aldrig spiller. Her tænker jeg på at bla. Hylle og Gudjohnsen scorede to kampe i streg, men blev fravalgt til startopstillingen trods Frø var ude med corona og Max var skadet. Jo jo vi fik to gange et point, og det var fint, men holdet rykker sig ikke nok under Jakob og når vi så samtidig er så svingende, så er det på tide at skifte ud.
          Måske du skulle læse kritikpunkterne i indlæggene på sidste side igen, hvis du er i tvivl om, hvorfor folk synes det er så skidt.

          Comment


            Jeg grimmes over disse mennesker der styrer min elskede klub. Mage til amatører. Hvor er selvindsigten? Gider ikke at gentage hvad de fleste andre rigtigt skriver i deres indlæg. Jeg er rystet over at man ikke fyrer ham med det samme. Ffs OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Jeg havde gerne set jens Gustafsson tager over, men sådan skulle det ikke være. Når det er sagt så kan jeg altså ikke se hvorfor OB/Hemme er så inkompitente, eller hvad er nu rarses over. OB vælger at skifte træner til sommer pga svingende resultater. De ønsker mere stabilitet og bedre resultater. Hvad er der galt i disse udtalelser? Har vi ikke været ekstremt svingende under JM? Klubben meddeler at de vil noget mere end det de har fået. Det vil vi jo allesammen, så hvorfor er det så skidt?

              Jakob har rykket os et step videre i forhold til hvad kent gjorde. Nu skal vi have en ind som kan rykke os endnu mere og, set med mine øjne, få implementeret flere af de unge superligaen fordi hvad nytter det at de er i truppen, hvis de aldrig spiller. Her tænker jeg på at bla. Hylle og Gudjohnsen scorede to kampe i streg, men blev fravalgt til startopstillingen trods Frø var ude med corona og Max var skadet. Jo jo vi fik to gange et point, og det var fint, men holdet rykker sig ikke nok under Jakob og når vi så samtidig er så svingende, så er det på tide at skifte ud.
              Kan god følge dine argumenter for et trænerskifte selvom synes JM er den bedste træner OB havde i de sidste år og det er mere ledelsen/transferarbejde hvor det sejler.
              Men det går om den måde man håndterer det: vi taber et halvt år hvor det giver stilstand i udviklingen og, hvis JM lykkes med at bringe os i Top6, muligvis pokalfinalen og til Europa, skaber den helt idiotiske situation at sende en succestræner videre. Den hele håndtering er håbløst, det startede dermid at man kunne ikke holdene kort tæt på kroppen og JM faktisk blev afskydt allerede i november/december da informationene kom ud i offentligheden. Og nu har man ikke en afløser på plads som kan overtage. Det er håbløst, uprofessionelt og pinligt håndteret
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                LR også enig med 99% herinde

                https://fyens.dk/artikel/ob-giver-mi...llidserklæring

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg grimmes over disse mennesker der styrer min elskede klub. Mage til amatører. Hvor er selvindsigten? Gider ikke at gentage hvad de fleste andre rigtigt skriver i deres indlæg. Jeg er rystet over at man ikke fyrer ham med det samme. Ffs OB
                  Jeg mener ikke, at han skal fyres, men fritstilles !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og det er vidst ikke bare herinde. Jeg har tilgode at se nogle "neutrale" betragtere, der synes at det her er vel håndteret og en god løsning for OB. Det er en åbenlys lortesituation, og det er uforståeligt, at man ikke har mere at sige eller en fremtidig løsning på plads, når det er åbenlyst, at den her beslutning har været taget i månedsvis.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Måske du skulle læse kritikpunkterne i indlæggene på sidste side igen, hvis du er i tvivl om, hvorfor folk synes det er så skidt.
                      Dem har jeg læst og så gerne lidt mere end bare skidt med skidt på fordi så simpelt er det jo ikke.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jeg mener ikke, at han skal fyres, men fritstilles !
                        Tæt på det samme inden for denne her branche vel?

                        Comment


                          Ja og om 2-3 år når den nye træner heller ikke har fået gode nok resultater. Så henter de jo bare en ny træner igen igen. Ledelsen sejler. Bare utroligt dem i ledelsen ikke vil indse det

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Og det er vidst ikke bare herinde. Jeg har tilgode at se nogle "neutrale" betragtere, der synes at det her er vel håndteret og en god løsning for OB. Det er en åbenlys lortesituation, og det er uforståeligt, at man ikke har mere at sige eller en fremtidig løsning på plads, når det er åbenlyst, at den her beslutning har været taget i månedsvis.
                            Ja... Tror ikke de har lyst til alt for meget dialog med medier da de ved at de har skidt i nælderne og har en taber sag på hånden..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tæt på det samme inden for denne her branche vel?
                              Ja, det er det (men der er forskellige juridiske spidsfindigheder, hvis det skulle komme til en retssag), men syntes det vil se bedst ud (for begge parter) med en fritstillelse !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Ja, det er det (men der er forskellige juridiske spidsfindigheder, hvis det skulle komme til en retssag), men syntes det vil se bedst ud (for begge parter) med en fritstillelse !
                                Tror bare ikke man arbejder med det begreb i fodbold. Men forstår hvad du mener

                                Comment

                                Working...
                                X