Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Hvis det her forsætter ender Jesper Hansen som en OB legende.
    Det her handler ikke om Michael Hemmingsen eller Jesper Hansen. Hemmingsen er inkompetent ja, men det som det i virkeligheden handler om er et magtfuldkomment og inkompetent ejerskab, der ansætter nikkedukker og stik-i-rend drenge fremfor kompetente og visionære fodboldledere. At vende sin vrede og skuffelse mod Hemmingsen er at rette skytset mod den forkerte. Ret den mod det ejerskab og den bestyrelse der i første omgang overhovedet kunne finde på at ansætte en sportschef i en klub som OB, der hverken har kompetencerne eller erfaringen til at bestride jobbet. Jesper Hansen var en bedre leder ja, men han var stadigvæk ikke dygtig til det som en sportschef/direktør bør være dygtig til, og det er at træffe og effektuere strategiske og visionære sportslige beslutninger, og sørge for at skabe en klar retning og udvikling.

    Jeg nægter at rette min vrede mod folk som Hemmingsen, Jesper Hansen, Michelsen, Kent Nielsen osv. længere. Om de så har kompetencerne eller ej, så kommer de ikke til at flytte klubben i en nævneværdig positiv retning alligevel nogle af dem, for de får ikke den opbakning og den frihed fra ejerskabet og bestyrelsen som en sådan udvikling kræver. De har ikke andre muligheder end at klappe hælene sammen og lade impulsstyrede og selvretfærdige erhvervsfolk træffe afgørende strategiske og sportslige beslutninger henover hovedet på dem, hvis de vil beholde deres job. Jesper Hansen spillede det spil flot i næsten 7 år, og det har sikkert føltes som værende det værd rent økonomisk, men til sidst kunne han åbenlyst heller ikke klare det længere.

    Comment


      Nej, nej, nej, fatter det bare ikke. Der er ja en gigantisk selvdemontering Hemme leverer der. Det er ja ikke til at holde ud og gør ondt at se hvordan en klubmand og spillerlegende gør sig fuldstændig til grin. For OBs og Hemmes skyld: stop det nu, NT!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Jeg er helt enig i Sheeds betragtninger.

        Jeg vil blot tilføje, at jeg ville være godt træt af det hele, hvis jeg var JM. Det er sløje forhold at arbejde under. Det står elendigt til i Ådalen.

        Comment


          Tror vi kommer til at skrabe bunden med en ny træner. Ingen kompetent træner vil vælge at blive træner i landets dårligst drevne klub. NT må nøjes med at komme på stadion og se kampene fremover, for hans ansættelse af en lang række af uduelige sportschefer peger desværre på hans egen inkompetence omkring fodbold og rekruttering af folk til klubben. Det er flovt at være OB-fan for tiden - og har efterhånden været det i lang tid!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg er helt enig i Sheeds betragtninger.

            Jeg vil blot tilføje, at jeg ville være godt træt af det hele, hvis jeg var JM. Det er sløje forhold at arbejde under. Det står elendigt til i Ådalen.
            Han har det sikkert træls lige nu, men jeg tror egentlig han vil være meget tilfreds når han engang er ude på den anden side. For det første kan han sikkert finde sig et bedre sted og miljø og være i. For det andet vil hans efterfølger vil med stor sandsynlighed ikke ende med at præstere bedre end ham, måske endda klart dårligere. For det tredje vil han også blive husket som træneren der blev solgt af sin ledelse et år før tid, mens samme ledelse væltede rundt som en elefant i en glasbutik. Jeg tror ikke der er særligt mange OB-fans, fans af andre klubber, samt eksperter og medier der vil dømme ham hårdt for hans tid i OB.

            Michelsen vil stå tilbage som den bedste træner OB har haft i 10 år, og så kan vi diskutere hvor dygtig Lars Olsen overhovedet var dengang. Han var træneren der afbrød den mangeårige stime uden placeringer i den bedste halvdel, og som stod for nogle enkeltstående mindeværdige kampe som sejrene hjemme over Brøndby og FCK. Når vi husker tilbage på ham om 5-10 år, vil han blive husket som en god træner, og han vil sikkert være rimeligt populær blandt fans, hvis han engang skulle vende tilbage til Odense Stadion som træner for et andet hold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Han har det sikkert træls lige nu, men jeg tror egentlig han vil være meget tilfreds når han engang er ude på den anden side. For det første kan han sikkert finde sig et bedre sted og miljø og være i. For det andet vil hans efterfølger vil med stor sandsynlighed ikke ende med at præstere bedre end ham, måske endda klart dårligere. For det tredje vil han også blive husket som træneren der blev solgt af sin ledelse et år før tid, mens samme ledelse væltede rundt som en elefant i en glasbutik. Jeg tror ikke der er særligt mange OB-fans, fans af andre klubber, samt eksperter og medier der vil dømme ham hårdt for hans tid i OB.

              Michelsen vil stå tilbage som den bedste træner OB har haft i 10 år, og så kan vi diskutere hvor dygtig Lars Olsen overhovedet var dengang. Han var træneren der afbrød den mangeårige stime uden placeringer i den bedste halvdel, og som stod for nogle enkeltstående mindeværdige kampe som sejrene hjemme over Brøndby og FCK. Når vi husker tilbage på ham om 5-10 år, vil han blive husket som en god træner, og han vil sikkert være rimeligt populær blandt fans, hvis han engang skulle vende tilbage til Odense Stadion som træner for et andet hold.
              Vil bestemt huske ham for foråret 2019, hvor håbet atter indfandt sig i OB. Der blev drømt, og spillet god fodbold. Lægterne blev fyldt, og havde VAR eksisteret på daværende tidspunkt, havde vi spillet europæisk fodbold. Men hverdagen indfandt sig desværre igen, som vi har kendt den i mange år nu. Jeg bebrejder ikke JM særligt meget i det her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Han har det sikkert træls lige nu, men jeg tror egentlig han vil være meget tilfreds når han engang er ude på den anden side. For det første kan han sikkert finde sig et bedre sted og miljø og være i. For det andet vil hans efterfølger vil med stor sandsynlighed ikke ende med at præstere bedre end ham, måske endda klart dårligere. For det tredje vil han også blive husket som træneren der blev solgt af sin ledelse et år før tid, mens samme ledelse væltede rundt som en elefant i en glasbutik. Jeg tror ikke der er særligt mange OB-fans, fans af andre klubber, samt eksperter og medier der vil dømme ham hårdt for hans tid i OB.

                Michelsen vil stå tilbage som den bedste træner OB har haft i 10 år, og så kan vi diskutere hvor dygtig Lars Olsen overhovedet var dengang. Han var træneren der afbrød den mangeårige stime uden placeringer i den bedste halvdel, og som stod for nogle enkeltstående mindeværdige kampe som sejrene hjemme over Brøndby og FCK. Når vi husker tilbage på ham om 5-10 år, vil han blive husket som en god træner, og han vil sikkert være rimeligt populær blandt fans, hvis han engang skulle vende tilbage til Odense Stadion som træner for et andet hold.
                enig og med det der nu er kommet frem om general blålys klodsede forsøg på at forhører sig hos andre trænere, forekommer det vel heller ikke specielt mærkeligt hvis både spillere og trænerteam med den viden i baghovedet ( og jeg er ikke i tvivl om de har været vidende om det !)har svært ved at sætte sig op til kamp når de går på banen...uagtet hvor meget de så vil påstå det modsatte,
                Den her pil peger på General Blålys men i endnu højere grad på de idioter der valgte at give ham jobbet.....FØJ...
                Last edited by Bossy; 12-12-2020, 14:24.
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  JM burde selv sige op og smutte med én dags varsel. Han fortjener så meget mere end OB byder ham lige nu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    JM burde selv sige op og smutte med én dags varsel. Han fortjener så meget mere end OB byder ham lige nu.
                    Det kan godt være han har lyst til det, men det er han for professionel til. Og så mister han løn ved at gøre det på den måde. Men jeg kan godt følge dig.
                    Last edited by sinus; 12-12-2020, 16:57.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      JM burde selv sige op og smutte med én dags varsel. Han fortjener så meget mere end OB byder ham lige nu.
                      Det tror jeg ikke, han gør. Og selvfølgelig kommer det ikke bag på ham at Hemme søger og har søgt efter andre trænere. Og det er da andre, der har været illoyale og meldt det ud.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                        Det tror jeg ikke, han gør. Og selvfølgelig kommer det ikke bag på ham at Hemme søger og har søgt efter andre trænere. Og det er da andre, der har været illoyale og meldt det ud.
                        Tja, men med JH var man rigtig godt med at lukke og holde kortene tæt på. Nu udmelder vi kontrakter som ikke eksisterer og Hemmes aktiviteter bliver offentliggjort. Selvfølgeligt kan man sige "de andre" som stikkede det ud men det sætter vel også store spørgsmål om Hemmes håndtering og at "de andre" tager ham ikke særlig seriøst eller fattede det måske op som en sviner mod JM så de informerede. I hvert fald siger det vel at vi har en sportsdirektør som bliver hænget ud af forhandlingspartnere - og dermed er v mere eller mindrei på røven.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          Tror vi kommer til at skrabe bunden med en ny træner. Ingen kompetent træner vil vælge at blive træner i landets dårligst drevne klub. NT må nøjes med at komme på stadion og se kampene fremover, for hans ansættelse af en lang række af uduelige sportschefer peger desværre på hans egen inkompetence omkring fodbold og rekruttering af folk til klubben. Det er flovt at være OB-fan for tiden - og har efterhånden været det i lang tid!
                          Jeg kan også være bange for at vi ender op med en træner af lavere kvalitet en JM..

                          Hvad tillader økonomien her under og efter Corona, hvilken dygtig træner vil vælge OB, hvis økomien bliver meget stram, og det er jo snart et årtid siden OB har haft succes med noget.

                          Derfor tror jeg ikke på en stor succes med et træner skifte,

                          Comment


                            Har JM ikke haft vanskelige betingelser for at vise hvor god han er. Der har været så vildt mange skader i truppen. Jeg kan sagtens forestille mig OB får en der er dårligere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Har JM ikke haft vanskelige betingelser for at vise hvor god han er. Der har været så vildt mange skader i truppen. Jeg kan sagtens forestille mig OB får en der er dårligere.
                              Det kan de fleste også herinde. I nuværende setup vil en ny træner over 2-3 år ikke rykke os en tøddel. Uanset hvad han hedder

                              Comment


                                https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...traeet/8404349

                                nogen med afgang?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X