Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg mener, han ligger lige til højrebenet. Kender ligaen, bor i DK, dybt professionel og ikke mindst er ledig !
    Men tror du helt alvorligt Thorborg siger god for en mand som kommer væltende og har en bestemt mening om alt?
    Og ikke er bleg for at sende en sviner internt,
    Og har brug for et forholdsvis solidt budget, for at få sin type spillere.

    Enten Thorborg eller Zorniger skal godt nok ændre på stilen, før jeg ser det ske.

    Desuden opfylder jeg også mindst 3 af dine 4 punkter for at zorniger skulle være en mulighed. Jeg halter måske lidt på professionalismen, men ellers

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg mener, han ligger lige til højrebenet. Kender ligaen, bor i DK, dybt professionel og ikke mindst er ledig !
      Hvis NT vil købe de 12 ekstra spillere som der skal til, så.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Hvis NT vil købe de 12 ekstra spillere som der skal til, så.
        Lennon og tOrnBjerg

        Jeg har intet problem med, at I gør jer lystige på mine vegne.... men hvem ser I selv som nye træner (udover the usual suspects) ?

        Tror I undervurderer NTs og overvurderer AZs ønsker / muligheder !

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeg mener, han ligger lige til højrebenet. Kender ligaen, bor i DK, dybt professionel og ikke mindst er ledig !
          Jeg tror såmænd heller ikke det er så utopisk som man skulle tro. De tyske klubber står øjensynlig ikke i kø for hans underskrift, ellers var han jo træner der. Nu har han efterhånden været ledig i to år og der noget skal jo ske, hvis man skal holde liv i en trænerkarriere og han er jo blot 53, så der burde være flere gode år tilbage i ham. Pt har de største danske klubber tilmed styr på trænergerningen og jeg tror simpelthen ikke på aab med deres strategi og klare filosofi i spillet vil have en træner som Zorninger ind. Her tror jeg sgu vores lidt komsi komsa filosofi i spillet passer ham bedre, da han kan få mere eller mindre frit slaw i bolledejen til at pille vi de ting han vil have pillet ved.
          Han må og skal ifølge mig så nok finde sig i at han ikke bare får x-antal millioner til at hente 4-5 tyskere og sylte ungdomsarbejdet totalt. Tonni Hermansen er imo den bedste signing klubben har lavet de seneste 10år og det arbejde han har gang i skal selv ikke en karismatisk og revolutionerende træner ikke have lov at ødelægge. Det var ikke en langtidsholdbar løsning i bøf og bliver det heller ikke i OB. Har han i løbet af sine to år som arbejdsløs kunne indse det, så ville han være en interessant erstatning for JM

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Lennon og tOrnBjerg

            Jeg har intet problem med, at I gør jer lystige på mine vegne.... men hvem ser I selv som nye træner (udover the usual suspects) ?

            Tror I undervurderer NTs og overvurderer AZs ønsker / muligheder !
            Det positive er at det ville ændre meget af kulturen. Ulempen er at han slider på omgivelserne.
            Vi har nogle dygtige unge på vej, ville de komme på? Ved godt JM heller ikke kigger (nok) i den retning.

            Har svært ved at se NT slippe så meget kontrol som Zorninger kræver.
            Gode bud er ikke dem jeg ville vælge men Hemme vælger, Peter Sørensen, michael Hansen, glenn, Kuhn. Eller Faxe.
            Personligt tror jeg det vigtigste er at Hemme bliver skiftet, og budgettet stiger.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Det positive er at det ville ændre meget af kulturen. Ulempen er at han slider på omgivelserne.
              Vi har nogle dygtige unge på vej, ville de komme på? Ved godt JM heller ikke kigger (nok) i den retning.

              Har svært ved at se NT slippe så meget kontrol som Zorninger kræver.
              Gode bud er ikke dem jeg ville vælge men Hemme vælger, Peter Sørensen, michael Hansen, glenn, Kuhn. Eller Faxe.
              Personligt tror jeg det vigtigste er at Hemme bliver skiftet, og budgettet stiger.
              Her er vi HELT enige !

              Mener ingen af de nævnte danskere vil flytte os på nogen positiv måde (det er bare same same) !

              Comment


                Christian Poulsen er assistenttræner i Ajax, Peter Løvenkrands har været cheftræner for ungdomsafdelingen i Rangers ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                  Det er jeg også ret overbeviste han ikke gør, jeg kan så på ingen måde se Bo H være et step fremad allerhøjst lidt steppen på stedet....men som andre tidligere har skrevet så kan vi ansætte Pep, Klopp, Zidane og hvad de ellers hedder, så længe NT, TC og slæng skal sidde og have afgørende indflydelse bliver det ikke anderledes...sad but true...
                  Desværre enig.

                  Måske er JM i virkligheden dygtigere en mange af de trænere der nævnes som hans afløser.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                    Desværre enig.

                    Måske er JM i virkligheden dygtigere en mange af de trænere der nævnes som hans afløser.
                    Jeg ved ikke om han er dygtigere end de nævnte, men jeg tror ikke han er dårligere.
                    Der mangler stadig en strategi. Det eneste jeg har hørt er målet om altid at være i top 5. Det kan man kun indløse hvis sportschefen er dygtig, og vi får hentet spillere til start 11. Det vil styrke bænken ved at skubbe nogle af de nuværende starter der ud.
                    vi har en trup af mange spillere med niveau til en 6.til 10. plads. Der skal flere top 4 spillere til for at vi for alvor flytter os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                      Desværre enig.

                      Måske er JM i virkligheden dygtigere en mange af de trænere der nævnes som hans afløser.
                      Så står det godt nok dårligt til i Ådalen fremadrettet ! ! !

                      Når mange ikke kan lide min ide omkring Zorniger.... hvad med en Ole Tobiasen, som er "hollandsk opdraget" og ser ud til at have stor succes i NL med begrænsede midler ? Et sats, måske... men kan vel snart ikke blive værre...

                      Comment


                        Mon ikke det bliver den "gamle" Odense dreng Niels Frederiksen - og så måske JM til BIF ;-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Lennon og tOrnBjerg

                          Jeg har intet problem med, at I gør jer lystige på mine vegne.... men hvem ser I selv som nye træner (udover the usual suspects) ?

                          Tror I undervurderer NTs og overvurderer AZs ønsker / muligheder !
                          Jeg har ingen intention om at gøre mig lystig på din bekostning. Du har ofte synspunkter, jeg er på linje med.
                          Den med zorniger kan jeg bare ikke følge.

                          men som tidligere nævnt, ville jeg gerne se hamrén. For tror han kunne ruske op i noget.
                          Jeg kender ikke kvalifikationer for hverken Ole tobiasen, Chr Poulsen eller andre nævnte "unge" trænere. Men det kunne også være spændende at gå den vej.

                          jeg er dog helt overbevist om, at hemmes kreativitet er på 0 og det bliver en alle kunne pege på. En hardliner med gammeldags dyder for øje.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Jeg har ingen intention om at gøre mig lystig på din bekostning. Du har ofte synspunkter, jeg er på linje med.
                            Den med zorniger kan jeg bare ikke følge.

                            men som tidligere nævnt, ville jeg gerne se hamrén. For tror han kunne ruske op i noget.
                            Jeg kender ikke kvalifikationer for hverken Ole tobiasen, Chr Poulsen eller andre nævnte "unge" trænere. Men det kunne også være spændende at gå den vej.

                            jeg er dog helt overbevist om, at hemmes kreativitet er på 0 og det bliver en alle kunne pege på. En hardliner med gammeldags dyder for øje.
                            Jeg tænkte mere på Zorniger, da han stadigvæk bor i Danmark (familien er meget glade for at bo her), han ville være et frisk pust samt at tyske klubber ikke står i kø for at ansætte ham i øjeblikket.

                            Tror Hamrén ryger til AAB, hvis han skal til DK.

                            Jeg har en eller anden fidus til Ole T., da jeg gerne vil se nogle nye ideer med inspiration fra udlandet og som ikke er fedtet ind i den sædvanlige danske trænerkarrusel !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Christian Poulsen er assistenttræner i Ajax, Peter Løvenkrands har været cheftræner for ungdomsafdelingen i Rangers ...
                              Christian Poulsen kunne være rigtig spændende. Om han kunne være interesseret ved jeg ikke, men han skal jo starte et sted hvis han vil være cheftræner.
                              Jeg har en idé om at han er typen der har evnerne til en træner karriere.

                              Comment


                                Tænker bare at skal vi prøve en ung og uprøvet i cheftrænerregi, så har vi jo selv Hhh rendende. Jeg ved selvfølgelig godt det ikke lyder skide sexet at forfremme din egen assistenttræner, men han kan jo være et gudsbenået trænertalent. Alle skal jo starte et sted. Hjulmand slap fint fra det i fcn, priske og guldglen slap fint fra det i fcm. Thorup er et andet eksempel.
                                Jeg er med på de klubber nok har haft en mere definerende stil, som en assistent lettere kunne overtage og bygge videre på. HHH kan til gengæld også have gjort sig nogle rigtig fine betragtninger omkring vores trup, således vi måske kunne undgå igen at skulle hyre en ny messias, som skal skifte 11 spillere over tre vinduer for at rykke os to gram.

                                Jeg aner intet om HH's talenter indenfor trænergerningen, men jeg synes da det ville være interessant om medierne gad at interessere sig, hvad han går at spekulerer på midt i al den her trænersnak

                                Comment

                                Working...
                                X