Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så længe at problemerne ligger hos den øverste ledelse/sportschef, så kan det vel være lige meget, hvem vi får som træner.
    Selv Klopp vil være en fiasko hos OB, som det er lige nu.
    Er fan af JM, og synes at have bemærket noget resignation på det sidste.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Ser ud til, at OB kan slippe for at skulle købe ham fri.

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-blive-fyret
      Men overbyder?

      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...har-afvist-aab
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Sandsynligt. Thorborg er jo ikke bange for at gå ud i en budkrig, når det kommer til trænere, og har jo før overbudt AaB på det punkt, hvilket jo selvfølgelig giver god mening, når det i hans verden er træneren der næsten ene er ansvarlig for resultaterne.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Er bange for at Thomasberg står stærkt. De ender omkring OB i stilingen de fleste år på et dårligere budget.
          Men håber jeg tager fejl. Peter Sørensen er også muligt, tvivler på en spændende kanin so. Spiller moderne fodbold.
          På et tidspunkt i foråret, hvor OB endte med ikke at have vundet i 10 kampe i træk, så jeg Allan Kuhn på tribunen, og undrede mig over, hvad han skulle der. Var han måske allerede udtænkt som afløser for JM den gang ???

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            På et tidspunkt i foråret, hvor OB endte med ikke at have vundet i 10 kampe i træk, så jeg Allan Kuhn på tribunen, og undrede mig over, hvad han skulle der. Var han måske allerede udtænkt som afløser for JM den gang ???
            Åh nej. Ham er jeg også træt af.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Vil folk stadig gerne have Vejles træner?

              Comment


                https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...blev-afsloeret

                Comment


                  https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...blev-afsloeret

                  Avav, Shit det er til grin. Pinligt og amatør agtigt, man græmmes

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    I følge BTs Transfervindue podcast, så vil OB ikke forlænge med JM, men det ved heller ikke om det er ham som ikke vil forlænge. Men de nævner også ham træneren fra Nörreköping som et emne og siger der vil kommer mere fra OB i de næste par dage.
                    Det skal jeg da lige love for med sådan en bombe. Det er jo ikke overraskende at Michael Hemmingsen igen har sejlet fuldstændigt. Pinligt, pinligt, pinligt.

                    Comment


                      Den mand er en fucking joke. Jeg skammer mig over at have ham som sportschef i min klub

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Den mand er en fucking joke. Jeg skammer mig over at have ham som sportschef i min klub
                        Det er satme heldigt at Kvist fucker sådan rundt ovre i FCK, det tager da lidt fokus. Hvor er det trist at se en af de største helte i OB, gøre alt for at ødelægge alt det han byggede op som spiller og træner.

                        Comment


                          Hvis det her forsætter ender Jesper Hansen som en OB legende.

                          Comment


                            Vi er til grin. Det er simpelthen en skændsel og under al kritik det ledelsesarbejde der foregår. Fuldstændigt ligesom jeg foreså, så var Thorborg selvfølgelig klar til at kaste hele huset efter Jess Thorup, og sendte Hemmingsen i marken for at forsøge at få det til at ske, og igen viser Hemmingsen så sin inkompetence ved ikke at have den rette diskretion i sådan en affære.

                            Det er så latterligt forudsigeligt og inkompetent det arbejde der foregår. Thorborg har ikke de fjerneste evner for at lede en fodboldklub oppefra, han kan ikke holde sine klamme fingre fra den daglige ledelse og sportslige beslutninger, og han udpeger specifikt nikkedukker og venner til at effektuere hans beslutninger. Og hvert 2-3. år ansætter vi så en ny cheftræner med en ny stil der skal være den store messias, for så igen at fyre ham nogle år efter, fordi at han også var den forkerte, og sådan går vi i ring.

                            Vi kigger ind i en mørk fremtid i de næste mange mange år. I bedste fald kommer vi til at stå stille rent sportsligt, men mere sandsynligt er det nok, at vi ryger længere ned i fødekæden rent sportsligt og kommer til at blive udfordret økonomisk og strategisk af klubber som Sønderjyske, Vejle, Esbjerg osv. Rygklapperkultur og magtfuldkommenhed er en råddenskab der er gået hen og blevet det moderne OB-DNA der sidder fast i væggene i Ådalen, og det vil kræve en enorm omvæltning og et nyt ejerskab at få drevet det ud af klubben.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                              Hvis det her forsætter ender Jesper Hansen som en OB legende.
                              JH var bestemt ikke dygtig og det blev lidt konisk at høre hans udtalelser .. men Hemme er jo direkte pinlig ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Vi er til grin. Det er simpelthen en skændsel og under al kritik det ledelsesarbejde der foregår. Fuldstændigt ligesom jeg foreså, så var Thorborg selvfølgelig klar til at kaste hele huset efter Jess Thorup, og sendte Hemmingsen i marken for at forsøge at få det til at ske, og igen viser Hemmingsen så sin inkompetence ved ikke at have den rette diskretion i sådan en affære.

                                Det er så latterligt forudsigeligt og inkompetent det arbejde der foregår. Thorborg har ikke de fjerneste evner for at lede en fodboldklub oppefra, han kan ikke holde sine klamme fingre fra den daglige ledelse og sportslige beslutninger, og han udpeger specifikt nikkedukker og venner til at effektuere hans beslutninger. Og hvert 2-3. år ansætter vi så en ny cheftræner med en ny stil der skal være den store messias, for så igen at fyre ham nogle år efter, fordi at han også var den forkerte, og sådan går vi i ring.

                                Vi kigger ind i en mørk fremtid i de næste mange mange år. I bedste fald kommer vi til at stå stille rent sportsligt, men mere sandsynligt er det nok, at vi ryger længere ned i fødekæden rent sportsligt og kommer til at blive udfordret økonomisk og strategisk af klubber som Sønderjyske, Vejle, Esbjerg osv. Rygklapperkultur og magtfuldkommenhed er en råddenskab der er gået hen og blevet det moderne OB-DNA der sidder fast i væggene i Ådalen, og det vil kræve en enorm omvæltning og et nyt ejerskab at få drevet det ud af klubben.
                                Som at se et biluheld i slowmotion. Og vi kan ikke gøre noget.

                                Niels Thorborg er giften der spreder sig i klubbens blå blodårer imod en stille død

                                Comment

                                Working...
                                X