Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Helt enig. Den eneste vej frem. Man kan jo se at Aab og AGF spiller Ross og Hausner ofte. Også selvom det koster mål med jævne mellemrum.

    Pt når vi scorer absolut ingen mål er vi bare også nød til at holde buret rent eller på max 1 for at få point. Så går man måske med det sikre. Havde vi bare en offensiv der lavede 2-4 mål pr kamp var det måske lidt lettere.

    igen. Bare en mulig begrundelse
    Jamen igen, du har sikkert ret.

    Men det er jo min pointe i reneste form - man kommer ikke til at satse på ungdommen. Hver gang det spidser til, satser man på de gamle drenge, som jo alligevel er i truppen.
    det er i OBs dna.

    Og det med angrebet ikke fungerer, og man så sikrer sig endnu mere bagtil, er symptombehandling, vil jeg mene. Tag fat om problemet, en rystende ringe offensiv, som skal have noget akut førstehjælp. Ryst posen (jebali, sabbi). Men det er vidst en anden snak.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vil gerne kaste et tykt navn i puljer:
    Steffen Baumgart stopper i Paderborn i sommeren. Han står for frisk offensivfodbold. Læste et interview hvor han udtalte at han stopper i Paderborn fordi han vil gerne noget nyt, gerne også i udlandet uden at preferere en liga. Ville være en klasse-signing hvis OB kunne hente ham.
    Kan du ikke sende forslaget til Hemme, alt der kan hindre at der vælges fra den triste danske træner genbrugs karrusel er velkomment.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vil gerne kaste et tykt navn i puljer:
    Steffen Baumgart stopper i Paderborn i sommeren. Han står for frisk offensivfodbold. Læste et interview hvor han udtalte at han stopper i Paderborn fordi han vil gerne noget nyt, gerne også i udlandet uden at preferere en liga. Ville være en klasse-signing hvis OB kunne hente ham.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Helt fint, tak for info.
    men hvis superligatruppen ikke har nogen forsvarsspiller på bænken, så må det da prioriteres. Så må u 19 låne fra u 17, eller hvad ved jeg.

    Det er vel et spørgsmål om vilje til at bruge de unge og prioritet. Imo
    Helt enig. Den eneste vej frem. Man kan jo se at Aab og AGF spiller Ross og Hausner ofte. Også selvom det koster mål med jævne mellemrum.

    Pt når vi scorer absolut ingen mål er vi bare også nød til at holde buret rent eller på max 1 for at få point. Så går man måske med det sikre. Havde vi bare en offensiv der lavede 2-4 mål pr kamp var det måske lidt lettere.

    igen. Bare en mulig begrundelse

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ikke for at forsvare noget.. Men U19 er igang igen og begge spiller 90+ minutter hvergang. Og oftest er det dagen før eller efter. Christian Vestergaard har vidst pt ikke helbreddet til meget mere. Han er lidt skrøbelig.
    Men det skal selvfølgelig ikke være en undskyldning. Bare en begrundelse
    Helt fint, tak for info.
    men hvis superligatruppen ikke har nogen forsvarsspiller på bænken, så må det da prioriteres. Så må u 19 låne fra u 17, eller hvad ved jeg.

    Det er vel et spørgsmål om vilje til at bruge de unge og prioritet. Imo

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    ..og Vestergaard der ikke er udtaget. Men jeg tror nu ikke nogen af dem har været klar til at spille. Alle andre forklaringer giver jo ikke mening.

    det er klart, hvis Ørstrøm siddet derude og er helt klar og man smider aron på back alligevel, så er der noget galt.
    Ikke for at forsvare noget.. Men U19 er igang igen og begge spiller 90+ minutter hvergang. Og oftest er det dagen før eller efter. Christian Vestergaard har vidst pt ikke helbreddet til meget mere. Han er lidt skrøbelig.
    Men det skal selvfølgelig ikke være en undskyldning. Bare en begrundelse

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Enig. Hemmingsen har jo fået en gylden mulighed for at starte den nye strategi op. Men det er rigtig svært at se hvad han forsøget at implementere. Symboliseret ved at Østrøm ikke kommer ind, da CL må gå ud i seneste kamp.
    ..og Vestergaard der ikke er udtaget. Men jeg tror nu ikke nogen af dem har været klar til at spille. Alle andre forklaringer giver jo ikke mening.

    det er klart, hvis Ørstrøm siddet derude og er helt klar og man smider aron på back alligevel, så er der noget galt.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Enig. OB er traditionelt synonym med Old Boys. Det vil vi blive ved med.
    vi har tidligere sagt vi vil bruge ungdom, og så brugt de gamle, middelmådige spillere.

    Desuden har vi lige forlænget med kløve og jebali. Og hentet Skjelvik og Bashkim på en lang kontrakt. (Jeg er glad for Bashkim handlen, jebali forlængelsen især var skuffende)

    Vi vil fortsat se tilfældige, ligegyldige handler med 27-29 årige spillere, som f.eks. okusun.

    det er Hemmingsens stil tror jeg.
    Enig. Hemmingsen har jo fået en gylden mulighed for at starte den nye strategi op. Men det er rigtig svært at se hvad han forsøget at implementere. Symboliseret ved at Østrøm ikke kommer ind, da CL må gå ud i seneste kamp.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det er tæt på opgivende at læse, at så mange af jer har fået den idé, at OB er - eller bliver - en klub, der vil bruge de unge, fordi det sandsynligvis bliver meldt ud som en eller anden floskel i en fuldstændig ligegyldig strategi.

    OB er den klub, der bruger de unge MINDST i hele superligaen, jf. den opgørelse der er bragt i Tipsbladet i en anden tråd.

    Det er fakta.

    Og intet tyder på at MH, som vel er med til at formulere den fuldstændigt ligegyldige strategi, ændrer noget. Tværtom virker det til, at han bruger de unge mindre.

    I må simpelthen skrue ned for naiviteten.
    Enig. OB er traditionelt synonym med Old Boys. Det vil vi blive ved med.
    vi har tidligere sagt vi vil bruge ungdom, og så brugt de gamle, middelmådige spillere.

    Desuden har vi lige forlænget med kløve og jebali. Og hentet Skjelvik og Bashkim på en lang kontrakt. (Jeg er glad for Bashkim handlen, jebali forlængelsen især var skuffende)

    Vi vil fortsat se tilfældige, ligegyldige handler med 27-29 årige spillere, som f.eks. okusun.

    det er Hemmingsens stil tror jeg.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Det er tæt på opgivende at læse, at så mange af jer har fået den idé, at OB er - eller bliver - en klub, der vil bruge de unge, fordi det sandsynligvis bliver meldt ud som en eller anden floskel i en fuldstændig ligegyldig strategi.

    OB er den klub, der bruger de unge MINDST i hele superligaen, jf. den opgørelse der er bragt i Tipsbladet i en anden tråd.

    Det er fakta.

    Og intet tyder på at MH, som vel er med til at formulere den fuldstændigt ligegyldige strategi, ændrer noget. Tværtom virker det til, at han bruger de unge mindre.

    I må simpelthen skrue ned for naiviteten.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Min kritik gik primært på at de virkede så uforberedte i deres argumentation. Tøffe valgte Lønstrup fordi det var på tide at han fik chancen i en SL-klub igen og det så spændende ud for 3 år siden med Helsingør. KEP valgte Thomas Nørgaard fordi han gjorde det godt med B93 mod AGF. Der blev intet nævnt om den retning OB gerne ville, brugen af unge-spiller, offensivt spil eller hvordan de styrer et omklædningsrum.
    Vi vi at planen er at bruge de unge?
    Det er jo ikke fordi at Hemme valgte de unge. Han kunne have stillet med Østrøm eller skifter ham ind for KL. Spørgsmålet er om de mener det, eller om det bare er spin.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Jamen, måske er det den type trænere, der er realistiske. Det er sikkert de blandt de bedste realistiske danske bud. Men mon ikke der findes en mere erfaren svensker eller nordmand, der kan lokkes til Odense med "forskerskat" og god valutakurs.

    Er det ikke mærkeligt at finde assistenttræneren først. Det synes jeg også peger mod en træner der kender dansk fodbold dårligt. Mern først skal vi liiiiige redde livet i SL.
    Min kritik gik primært på at de virkede så uforberedte i deres argumentation. Tøffe valgte Lønstrup fordi det var på tide at han fik chancen i en SL-klub igen og det så spændende ud for 3 år siden med Helsingør. KEP valgte Thomas Nørgaard fordi han gjorde det godt med B93 mod AGF. Der blev intet nævnt om den retning OB gerne ville, brugen af unge-spiller, offensivt spil eller hvordan de styrer et omklædningsrum.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Ja, det var en glimrende omgang dybdeborende journalistik. Banebrydende oplevelse, og må jeg tilføje, et par EKSTREMT spændende navne, de lige hev op af hatten der.

    Verdens mest LIGEGYLDIGE indslag.
    Jamen, måske er det den type trænere, der er realistiske. Det er sikkert de blandt de bedste realistiske danske bud. Men mon ikke der findes en mere erfaren svensker eller nordmand, der kan lokkes til Odense med "forskerskat" og god valutakurs.

    Er det ikke mærkeligt at finde assistenttræneren først. Det synes jeg også peger mod en træner der kender dansk fodbold dårligt. Mern først skal vi liiiiige redde livet i SL.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Tøffe og Kep har bud fra 2. Division.
    Thomas Nørgard eller Chr lønstrup.
    Så hellere Brian Riemer eller Ole Tobiasen, men lad os nu bare få hørt noget mere om den der strategi, så vi kan se om det kommende trænerteam giver mening i forhold til det. Jeg håber virkelig at et af punkterne i den strategi bliver at OB skruer gevaldigt op økonomisk i forhold til Akademiet. Det er 100% den vej vi skal gå og der er masser af plads til forbedring.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Fremragende indslag i TV3 Sport i går!

    Meget dybdegående på 90 sekunder og med en solid forståelse for hvad OB gerne vil fremover.

    Hold nu kæft, jeg er med på at det indslag bare skulle være en hurtig sludder for en sladder, men at man ikke har lavet bare den mindste research synes jeg er dybt useriøst. Fair nok at de nævner de 2 træner som de gør, det skal jeg ikke kunne se er gode bud. Men deres argumentation viser jo bare at de ikke har forstået hvad OB gerne vil med den kommende strategi og så slutter værten af med at sige (godt nok med et glimt i øjet), at så har Allan Gaarde fået et har par danske bud til blokken. Det er jo nævnt flere gange at Gaarde er hevet til at tjekke det skandinaviske/nordiske marked, OB har styr på de danske navne.
    Ja, det var en glimrende omgang dybdeborende journalistik. Banebrydende oplevelse, og må jeg tilføje, et par EKSTREMT spændende navne, de lige hev op af hatten der.

    Verdens mest LIGEGYLDIGE indslag.

    Leave a comment:

Working...
X