Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

    Han kunne i hvert fald ikke lide at være cheftræner og gik tilbage til akademiet.
    Han er en alt for blød type, når man tænker på MHs "tankegang" !

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Faldt han ikke rimelig meget igennem da han var cheftræner i FcM? Umiddelbart slog han mig heller ikke som chedtræner-typen
    Han kunne i hvert fald ikke lide at være cheftræner og gik tilbage til akademiet.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Nu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:

    Kenneth Andersen fra FCM
    Faldt han ikke rimelig meget igennem da han var cheftræner i FcM? Umiddelbart slog han mig heller ikke som chedtræner-typen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Nu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:

    Kenneth Andersen fra FCM
    Så vil jeg smide "Michael Laudrup", som ikke afviser et nyt trænerjob... han er måske lidt rusten og "gider" ikke bruge for meget tid på rejseri (men Danmark er jo lille) samt tror NT vil være stolt over at præsentere sådan et trænernavn !

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg er ved at give op.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Nu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:

    Kenneth Andersen fra FCM

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Jeg er meget overbevist om at Skjelvikk havde en signoff agreement for at fuldføre sin kontrakt i USA. En form for loyalitetsbonus. Jeg er også overbevist om at hvis det var offentliggjort at han skulle spille her permanent inden hans kontrakt var færdig i USA at den ville frafalde. MH har nok ikke lige tænkt over det da han breaker det, så Skjelvik måtte dementere (selvom kontakten med alt sandsynlighed var i orden).
    det er den eneste logiske forklaring på det forløb jeg kan komme frem til. At MH udtaler det er par
    ​​​​gange inden den er hjemme kan vel afhænge af forskellige datodeadlines han ikke har haft styr på.
    Enig. Men hvor svært kan det lige være?? At holde styr på en deadline der hedder 1/1? Ikke verdens sværeste dato at huske

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    HH har endnu ikke den licens der skal til så MH som midlertidig var vel nødvendigt.. ved ikke om der er nogen Utrænere der har?
    Men hele historien med Gaarde virker underlig hvis man satser på HH med mindre at det er “no cure no pay” så hvis det ender med at man ikke vælger deres kandidat koster det intet .. ville dog være at tage røven på dem ..
    Det kan der være noget om, men som Gaarde er inde på bl.a. i seneste interview i podcasten "Transfervinduet" så tilbyder NexusOne et (ifølge dem selv) et meget grundigt analysearbejde og test mm. af potentielle kandidater ud fra kundens behov og strategi og hvis hele den proces ender med at pege på HH som den mest optimale kandidat, så må vi jo gå ud fra det er fordi han simpelthen er den bedste cheftræner for OB og ikke bare fordi han er ven af huset. Under alle omstændigheder er jeg glad for meldingen om at Henrik Hansen fortsætter i OB.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvorfor afviste Skjelvik så efterfølgende at de havde en aftale? Og han selv måtte trække sin udtalelse tilbage?
    De havde tydeligvis aftalt at det ikke skulle offentligøres før efter hans kontrakt udløb i USA. I mine øjne var det en kæmpe bommert fra hans side og blev vidst i et medie kaldt SkjelvikGate

    Og så må jeg sige at hvis Oliver Lund ikke er informeret først og reelt blev “fyret” i pressen igår og HH ender med ikke at forlænge så har vi altså en ny Poul Hansen ansat i Ådalen. Minus et Excel ark
    Jeg er meget overbevist om at Skjelvikk havde en signoff agreement for at fuldføre sin kontrakt i USA. En form for loyalitetsbonus. Jeg er også overbevist om at hvis det var offentliggjort at han skulle spille her permanent inden hans kontrakt var færdig i USA at den ville frafalde. MH har nok ikke lige tænkt over det da han breaker det, så Skjelvik måtte dementere (selvom kontakten med alt sandsynlighed var i orden).
    det er den eneste logiske forklaring på det forløb jeg kan komme frem til. At MH udtaler det er par
    ​​​​gange inden den er hjemme kan vel afhænge af forskellige datodeadlines han ikke har haft styr på.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    I fht. til offentliggørelse var han da en smule uheldig, men ellers synes jeg da ikke MH havde skidt i nælderne i fht. at aftalen var i hus og kun ventede på en bestemt dato inden den kunne træde i kraft.

    Hvorfor afviste Skjelvik så efterfølgende at de havde en aftale? Og han selv måtte trække sin udtalelse tilbage?
    De havde tydeligvis aftalt at det ikke skulle offentligøres før efter hans kontrakt udløb i USA. I mine øjne var det en kæmpe bommert fra hans side og blev vidst i et medie kaldt SkjelvikGate

    Og så må jeg sige at hvis Oliver Lund ikke er informeret først og reelt blev “fyret” i pressen igår og HH ender med ikke at forlænge så har vi altså en ny Poul Hansen ansat i Ådalen. Minus et Excel ark
    Last edited by fmprOB; 09-04-2021, 07:35.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    tænkte nøjagtigt det samme. Enten har han en Hemmelighed.... Ellers har han skidt i nælderne igen
    I fht. til offentliggørelse var han da en smule uheldig, men ellers synes jeg da ikke MH havde skidt i nælderne i fht. at aftalen var i hus og kun ventede på en bestemt dato inden den kunne træde i kraft.


    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    ellers så har Niels vel noget på Langlinje :)
    Ja det tænker jeg

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hans hus skulle allerede være solgt. Men så må han leje eller købe noget nyt hvis han bliver jo
    ellers så har Niels vel noget på Langlinje :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Havde HH ikke sat huset til salg?

    Godt nok er min tro på lærlingen meget lille. Man plejer at sige st det er ok at begå en fejl hvis man tager læring af det. Lærlingen gentog den 3 gange. Hvis han gør det 4. Gang så forstår jeg Niels mindre og mindre, hvis det ikke får konsekvenser.
    Hans hus skulle allerede være solgt. Men så må han leje eller købe noget nyt hvis han bliver jo

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Kan sagtens være det er en ny Jørgen. At HH er sikret på kontrakt, men at det af en eller anden grund ikke kan offentliggøres endnu.
    hvis det er tilfældet, er det jo rystende at han taler over sig igen.

    Men måske er der en logisk forklaring på det hele, vi kender jo kun til toppen af isbjerget.
    Havde HH ikke sat huset til salg?

    Godt nok er min tro på lærlingen meget lille. Man plejer at sige st det er ok at begå en fejl hvis man tager læring af det. Lærlingen gentog den 3 gange. Hvis han gør det 4. Gang så forstår jeg Niels mindre og mindre, hvis det ikke får konsekvenser.

    Leave a comment:

Working...
X