Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michelsen/Træner Fremtid
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Faldt han ikke rimelig meget igennem da han var cheftræner i FcM? Umiddelbart slog han mig heller ikke som chedtræner-typen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægNu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:
Kenneth Andersen fra FCM
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægNu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:
Kenneth Andersen fra FCM
Leave a comment:
-
Nu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:
Kenneth Andersen fra FCM
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Jeg er meget overbevist om at Skjelvikk havde en signoff agreement for at fuldføre sin kontrakt i USA. En form for loyalitetsbonus. Jeg er også overbevist om at hvis det var offentliggjort at han skulle spille her permanent inden hans kontrakt var færdig i USA at den ville frafalde. MH har nok ikke lige tænkt over det da han breaker det, så Skjelvik måtte dementere (selvom kontakten med alt sandsynlighed var i orden).
det er den eneste logiske forklaring på det forløb jeg kan komme frem til. At MH udtaler det er par
gange inden den er hjemme kan vel afhænge af forskellige datodeadlines han ikke har haft styr på.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
HH har endnu ikke den licens der skal til så MH som midlertidig var vel nødvendigt.. ved ikke om der er nogen Utrænere der har?
Men hele historien med Gaarde virker underlig hvis man satser på HH med mindre at det er “no cure no pay” så hvis det ender med at man ikke vælger deres kandidat koster det intet .. ville dog være at tage røven på dem ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvorfor afviste Skjelvik så efterfølgende at de havde en aftale? Og han selv måtte trække sin udtalelse tilbage?
De havde tydeligvis aftalt at det ikke skulle offentligøres før efter hans kontrakt udløb i USA. I mine øjne var det en kæmpe bommert fra hans side og blev vidst i et medie kaldt SkjelvikGate
Og så må jeg sige at hvis Oliver Lund ikke er informeret først og reelt blev “fyret” i pressen igår og HH ender med ikke at forlænge så har vi altså en ny Poul Hansen ansat i Ådalen. Minus et Excel ark
det er den eneste logiske forklaring på det forløb jeg kan komme frem til. At MH udtaler det er par
gange inden den er hjemme kan vel afhænge af forskellige datodeadlines han ikke har haft styr på.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægI fht. til offentliggørelse var han da en smule uheldig, men ellers synes jeg da ikke MH havde skidt i nælderne i fht. at aftalen var i hus og kun ventede på en bestemt dato inden den kunne træde i kraft.
De havde tydeligvis aftalt at det ikke skulle offentligøres før efter hans kontrakt udløb i USA. I mine øjne var det en kæmpe bommert fra hans side og blev vidst i et medie kaldt SkjelvikGate
Og så må jeg sige at hvis Oliver Lund ikke er informeret først og reelt blev “fyret” i pressen igår og HH ender med ikke at forlænge så har vi altså en ny Poul Hansen ansat i Ådalen. Minus et Excel arkLast edited by fmprOB; 09-04-2021, 07:35.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
tænkte nøjagtigt det samme. Enten har han en Hemmelighed.... Ellers har han skidt i nælderne igen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Havde HH ikke sat huset til salg?
Godt nok er min tro på lærlingen meget lille. Man plejer at sige st det er ok at begå en fejl hvis man tager læring af det. Lærlingen gentog den 3 gange. Hvis han gør det 4. Gang så forstår jeg Niels mindre og mindre, hvis det ikke får konsekvenser.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Kan sagtens være det er en ny Jørgen. At HH er sikret på kontrakt, men at det af en eller anden grund ikke kan offentliggøres endnu.
hvis det er tilfældet, er det jo rystende at han taler over sig igen.
Men måske er der en logisk forklaring på det hele, vi kender jo kun til toppen af isbjerget.
Godt nok er min tro på lærlingen meget lille. Man plejer at sige st det er ok at begå en fejl hvis man tager læring af det. Lærlingen gentog den 3 gange. Hvis han gør det 4. Gang så forstår jeg Niels mindre og mindre, hvis det ikke får konsekvenser.
Leave a comment:
Leave a comment: