Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Ja, han har helt ret. Og hans pointe ift. Thorborg tror jeg også er rigtig og den største grund til at alle mulige gode intentioner falder til jorden gang på gang i OB.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ribelt/8504934

    Han har jo ret !

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
    Men åbenbart ingen hold i rygterne omkring Ole Tobiasen, nu når OB ansætter konsulent til at finde en ny træner.....
    Jeg tror rygtet er god nok. Tænker bare at OT har takket nej, begge parter lige vil se tiden an eller OB ikke kunne lide hvad de så og hørte.

    Leave a comment:


  • Hmic
    replied
    Men åbenbart ingen hold i rygterne omkring Ole Tobiasen, nu når OB ansætter konsulent til at finde en ny træner.....

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg tænker at Allan Gaarde finder frem til, at Hemmingsen skal være cheftræner og ansætter sig selv som sportschef........
    Ja og Carsten som assistent, og danmarksmesteren i Marathon som fysisk træner.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Jeg tænker at Allan Gaarde finder frem til, at Hemmingsen skal være cheftræner og ansætter sig selv som sportschef........

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://www.bt.dk/fodbold/ob-hyrer-a...ny-cheftraener

    Nej nej nej, stoooooooop. Sidst vi brugte headhuntere til at finde en kandidat, endte vi med Poul Hansen som sportschef. Og så hyrer vi endda en totalt forfejlet sportschef som Allan Gaarde til at pege på en kompetent træner... Hvorfor skulle Gaarde være bedre til det end vores egen sportschef, hvis han altså skal forestille at være kompetent? Gaarde der lavede flere elendige cheftræneransættelser i AaB. Og hvad blev der af, at vi skal rekruttere efter vores egen nye strategi, det skal konsulenter vel ikke afdække for os?
    https://onenexus.dk/organisationsudv...-and-selection

    Hmmmm, tænker det må være ledelsens måde at sige til omverden at de ikke har tillid til at Michael Hemmingsen er helt klædt på til jobbet som sportschef.
    Hvis OneNexus så ender med at pege på Michael Hemmingsen som permanent løsning som OB træner så er joken komplet .

    Cirkus OB......to be continued!.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

    Men hvad har MH´s rolle så været de sidste 3-4 måneder? Skulle han ikke have afdækket det nordiske marked, og have fundet en kandidat? HVAD HAR HAN LAVET???
    Et gammelt ord siger, at man ikke kan forpligte en mand udover hans evner. MH blev ansat uden nogen som helst erfaring i de opgaver, en sportschef skal udføre, og Jesper H blev forlænget 1 måned for at oplære MH i jobbet. Nu kan vi se resultatet.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Nu foreslår AG vel ikke Jimmy Nielsen
    Wieghorst eller Søndergaard Allan Gaarde er en af få jeg lige kan komme på der kommer i nærheden af at have været en ligeså dårlig sportschef som Hemmingsen. Sæt de to sammen, så kan man da virkelig snakke om en unholy union.

    Jeg gyser ved tanken om hvad de i fællesskab kan finde på.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Nu foreslår AG vel ikke Jimmy Nielsen

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Fuldstændig som taget ud af munden på os krævende og alt for kritiske fans . Dog med nogle års forsinkelse

    Leave a comment:


  • tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Det tror jeg, du har ret i, men det er godt nok lidt mudret med det persongalleri...
    Jep. Tænkte præcis det samme ;-)

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

    Tror det er en P-enhed af:
    Connect People ApS
    CVR-nummer 36017759
    Det tror jeg, du har ret i, men det er godt nok lidt mudret med det persongalleri...

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Fyringen af JM kommer næppe som en overraskelse og det burde ikke være en overraskelse at der ikke er fundet en erstatning men det er altså ..

    Det kom frem i sommers at man kiggede efter en ny træner ....
    Man offentliggjorde i vinters at man ikke forlængede med JM og man har dog haft et par måneder til at tænke konsekvensen af hvad konsekvensen af en misset top6 skulle være og alligevel er man ikke klar.
    Ole Tobiasen er rygtet i Ådalen og fred være med det men der er meldt ud at man er på vej med en ny strategi og der må da være nogle tanker omkring en træner med.

    Nu har Hemme så valgt at sætte sig selv i spids for holdet frem for at udføre det job han er ansat til og først 8-9 måneder efter man påbegyndte en trænerjagt henter man eksterne ind for afhjælpe ens manglende kompentencer ..

    Jeg tænker at HH er blevet helt overset så ham bliver det næppe til sommer. En Kim Engstrøm kunne man også have hevet op her og nu så det bliver det nok ikke og på trods af noget afslutning og flytning kunne det vel være Ole Tobiasen men når man melder ud at man skal have eksterne på
    så er den jo nok ikke landet ..

    Jeg er målløs ...
    Det minder ærligt talt lidt om sidste gang OB skulle have hjælp af et konsulentfirma til at finde en ny nøgle medarbejder. Der brugte vi vel også et lille års tid på at præsentere.. Poul Hansen

    Leave a comment:


  • tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ja, jeg mener også vi skal lidt væk fra den skandinaviske andedam

    Ved ikke om det er min tidligere karriere som Compliance-mand, men synes det er lidt spøjst at Onenexus ikke har et CVR-nummer samt har samme adresse som Silkeborg Rens & Vask

    https://silkeborgrens.dk/kontakt/

    https://onenexus.dk/kontakt-os/
    Tror det er en P-enhed af:
    Connect People ApS
    CVR-nummer 36017759

    Leave a comment:

Working...
X