Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er interessant at vi ansætter assistenten før cheftræneren. Håber det betyder nu virkelig at OB arbejder mere strategisk og at man ikke vil gøre sig så afhængigt af cheftrænere og deres ønsker, ideer og netværk alene men skaber et set-up og henter en træner som passer til set-up og strategien.
    Ja det lyder sådan. Det er dog nok også muligt at han selv kan ansætte en assistent mere og derved udvide teamet.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Det er interessant at vi ansætter assistenten før cheftræneren. Håber det betyder nu virkelig at OB arbejder mere strategisk og at man ikke vil gøre sig så afhængigt af cheftrænere og deres ønsker, ideer og netværk alene men skaber et set-up og henter en træner som passer til set-up og strategien.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

    Er meget enig, det var også min første tanke, at han på trods af andre tilbud bliver i OB indikerer at han tror på projektet.

    En god nyhed, håber at HH vurderer rigtigt, og vi endelig kommer ud af mange års ørkenvandring
    Svært at vide om det er godt eller ej. Svært at vide hvor god sparring han har haft med JM, og hvad JM har taget til sig.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er fedt og giver da også en indikation af det vi har i støbeskeen er interessant. Det lyder til HH har haft følere fra AGF, som alt andet lige ligner en klub med et mere spændende projekt end vi har, men det har åbenbart ikke lokket nok, så han må i hvert fald ikke fornemme det hele er så håbløst, som os fans har fornemmelsen af og det giver forhåbninger til vi får sat gang i noget, som rykker.
    Derudover synes jeg jo også man kan se han lykkedes med noget af det han har ansvaret for. Dødbolde i begge ender løser vi rigtig fint, selvom jeg faktisk ikke synes vi har nogen specielt god server, før Kadrii er rigtig klar.
    Man må dog også have en idé om han som gammel offensivspiller må have lidt at sige ift. at få det til at spille og den del skal i hvert fald på plads, men samlet set er jeg glad for at HH forlænger og jeg får også straks tanken at det næsten må blive en udlænding. HH er jo et ideelt supplement til en udenlandsk træner, som nok ikke kender klubben fantastisk godt.
    Er meget enig, det var også min første tanke, at han på trods af andre tilbud bliver i OB indikerer at han tror på projektet.

    En god nyhed, håber at HH vurderer rigtigt, og vi endelig kommer ud af mange års ørkenvandring

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Det er fedt og giver da også en indikation af det vi har i støbeskeen er interessant. Det lyder til HH har haft følere fra AGF, som alt andet lige ligner en klub med et mere spændende projekt end vi har, men det har åbenbart ikke lokket nok, så han må i hvert fald ikke fornemme det hele er så håbløst, som os fans har fornemmelsen af og det giver forhåbninger til vi får sat gang i noget, som rykker.
    Derudover synes jeg jo også man kan se han lykkedes med noget af det han har ansvaret for. Dødbolde i begge ender løser vi rigtig fint, selvom jeg faktisk ikke synes vi har nogen specielt god server, før Kadrii er rigtig klar.
    Man må dog også have en idé om han som gammel offensivspiller må have lidt at sige ift. at få det til at spille og den del skal i hvert fald på plads, men samlet set er jeg glad for at HH forlænger og jeg får også straks tanken at det næsten må blive en udlænding. HH er jo et ideelt supplement til en udenlandsk træner, som nok ikke kender klubben fantastisk godt.

    Leave a comment:


  • koki66
    replied

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Bekræftet: OB forlænger med Henrik Hansen (bold.dk)

    Leave a comment:


  • Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Specielt fordi, at når de skriver "ironi" mener de i virkeligheden "sarkasme".
    Hvor har du bare ret....

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

    Det er en, af de ting, jeg aldrig har fattet, Tåhyler. Hvorfor er der så mange, der mener, at man ikke kan skrive noget som helst med bare en lille smule ironi, uden først på forhånd at have skrevet ud over det hele, at "ironi kan være anvendt"?
    Specielt fordi, at når de skriver "ironi" mener de i virkeligheden "sarkasme".

    Leave a comment:


  • Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Er det ironi. Det er den simpleste vej for en fodboldforretning at tjene penge på, så mon ikke alle tænker på det.
    Det er en, af de ting, jeg aldrig har fattet, Tåhyler. Hvorfor er der så mange, der mener, at man ikke kan skrive noget som helst med bare en lille smule ironi, uden først på forhånd at have skrevet ud over det hele, at "ironi kan være anvendt"?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

    Hvis ikke Hemme læser med herinde, så er der med garanti andre, der gør.
    Ingen i OB var nogensinde selv kommet på den ide, at man kunne overveje noget med at satse lidt mere på de unge.
    Det samme med den der strategi. Det er nok også noget, de har fundet på, efter at have læst med herinde.
    Så må vi se, om de så også viser, at de har forstået det, de har læst
    Er det ironi. Det er den simpleste vej for en fodboldforretning at tjene penge på, så mon ikke alle tænker på det.

    Leave a comment:


  • Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Måske skulle vi hellere skrive til NT at tilføje til Hemmes jobbeskrivelse pligten at læse med herinde. Der kunne hjælpe på flere parametre. ;-)
    Hvis ikke Hemme læser med herinde, så er der med garanti andre, der gør.
    Ingen i OB var nogensinde selv kommet på den ide, at man kunne overveje noget med at satse lidt mere på de unge.
    Det samme med den der strategi. Det er nok også noget, de har fundet på, efter at have læst med herinde.
    Så må vi se, om de så også viser, at de har forstået det, de har læst

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    posen har været Rystet, Lieder, Hylle, Sander og senest BK har ikke slået til. Det ville være en falliterklæring hvis man ikke kan udnytter Jebalis tekniske evner, og blik for spillet ved at sætte ham sammen med noget mere kvalitet.
    Sabbi er en typisk humør spiller - det var han også i Hobro. Det er et problem er at man har mange angribere i truppen, men fælles for dem er, at de ikke er top 6 angribere - måske er BK hvis han finder formen,
    Sabbi kunne være det hvis han bliver stabil i præstationerne, men det tvivler jeg stærkt på sker.
    Ikke rystet kontinuerligt. Altså vi har kørt i samme rille stort set hele sæsonen. Og det har meget sjældent fungeret.

    vi har tidligere talt om jebali og vi er meget uenige. Er godt klar over mit syn på Jebali ikke er det gængse, men forstår ikke helt hvorfor folk er så vilde med ham. Men det er nok også en anden snak.

    Enig med dig omkring sabbi. Synes bare situationen minder om jebalis

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jamen igen, du har sikkert ret.

    Men det er jo min pointe i reneste form - man kommer ikke til at satse på ungdommen. Hver gang det spidser til, satser man på de gamle drenge, som jo alligevel er i truppen.
    det er i OBs dna.

    Og det med angrebet ikke fungerer, og man så sikrer sig endnu mere bagtil, er symptombehandling, vil jeg mene. Tag fat om problemet, en rystende ringe offensiv, som skal have noget akut førstehjælp. Ryst posen (jebali, sabbi). Men det er vidst en anden snak.
    posen har været Rystet, Lieder, Hylle, Sander og senest BK har ikke slået til. Det ville være en falliterklæring hvis man ikke kan udnytter Jebalis tekniske evner, og blik for spillet ved at sætte ham sammen med noget mere kvalitet.
    Sabbi er en typisk humør spiller - det var han også i Hobro. Det er et problem er at man har mange angribere i truppen, men fælles for dem er, at de ikke er top 6 angribere - måske er BK hvis han finder formen,
    Sabbi kunne være det hvis han bliver stabil i præstationerne, men det tvivler jeg stærkt på sker.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Kan du ikke sende forslaget til Hemme, alt der kan hindre at der vælges fra den triste danske træner genbrugs karrusel er velkomment.
    Måske skulle vi hellere skrive til NT at tilføje til Hemmes jobbeskrivelse pligten at læse med herinde. Der kunne hjælpe på flere parametre. ;-)

    Leave a comment:

Working...
X