Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Nogle som har læst denne og vil berette om der er noget kød på den artikel?

    https://fyens.dk/artikel/kommentar-j...r-ballade-i-ob

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

    Jep. Meget enig. Som jeg har skrevet i en tråd andetsteds, så er det her forår i min optik IKKE gratis, men derimod GRAVALVORLIGT. Vores bundniveau er så ufatteligt lavt (meget fint illustreret i går) at vi sagtens kan sammensætte en stime med dårlige resultater. Og ja så har Horsens og Lyngbys pointhøst hidtil i sæsonen været grotesk lav. Men fodbold er bare et underfundigt spil, og nogle gange skal der altså ikke mere til en den succesoplevelse, som Lyngby eksempelvis fik i går, til at man kan få vendt skuden.

    ...jeg går med bange anelser foråret i møde.
    Lyngby kan godt begynde at skrabe point sammen nu (det ser godt ud med Torp og Warming er også lovende), men de skal overraske mod en af de store for at nærme sig OB.
    Horsens kan jeg ikke se kommer til at gøre noget, de vil faktisk også spille med bolden nu, men materialet er så ringe at det alligevel ikke bliver til noget.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

    Jep. Meget enig. Som jeg har skrevet i en tråd andetsteds, så er det her forår i min optik IKKE gratis, men derimod GRAVALVORLIGT. Vores bundniveau er så ufatteligt lavt (meget fint illustreret i går) at vi sagtens kan sammensætte en stime med dårlige resultater. Og ja så har Horsens og Lyngbys pointhøst hidtil i sæsonen været grotesk lav. Men fodbold er bare et underfundigt spil, og nogle gange skal der altså ikke mere til en den succesoplevelse, som Lyngby eksempelvis fik i går, til at man kan få vendt skuden.

    ...jeg går med bange anelser foråret i møde.
    Ja. Håber heller ikke man regner dette forår for gratis.som jeg ser det er der to hold vi kan slå i denne superliga. Og vi tabte til et af de to hold i går.
    synes dog trods alt truppen er for stærk til at rykke ned, men derfor kan det jo godt ske.

    Leave a comment:


  • Depeche
    replied
    [QUOTE=Lennon;n272829

    vi kan SAGTENS rykke ned efter min mening.[/QUOTE]

    Jep. Meget enig. Som jeg har skrevet i en tråd andetsteds, så er det her forår i min optik IKKE gratis, men derimod GRAVALVORLIGT. Vores bundniveau er så ufatteligt lavt (meget fint illustreret i går) at vi sagtens kan sammensætte en stime med dårlige resultater. Og ja så har Horsens og Lyngbys pointhøst hidtil i sæsonen været grotesk lav. Men fodbold er bare et underfundigt spil, og nogle gange skal der altså ikke mere til en den succesoplevelse, som Lyngby eksempelvis fik i går, til at man kan få vendt skuden.

    ...jeg går med bange anelser foråret i møde.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Hemme har sejlet rundt og ikke fået nogen af kandidaterne på ønskelisten.
    Han er rykket direkte i fængsel og har ikke modtaget penge over start. Han kan sidde i cellen og håbe der falder en uventet træner ned via en agent.
    Nogenlunde hvad jeg sagde, bare lidt mere metaforisk

    Leave a comment:


  • BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Hemme har sejlet rundt og ikke fået nogen af kandidaterne på ønskelisten.
    Han er rykket direkte i fængsel og har ikke modtaget penge over start. Han kan sidde i cellen og håbe der falder en uventet træner ned via en agent.
    Er bange for du har ret. Frygter OB ikke aner hvem de skal ansætte som træner.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Arh tror du det.? Det tror jeg virkelig ikke. Jeg tror hemme og Thorborg kører vanlig stil - foretag et absolut minimum og ingen udtalelser i pressen. Når man har truffet den hovedløse beslutning at beholde en dead man walking, kan man ikke ændre det efter første kamp.

    vi kan SAGTENS rykke ned efter min mening. Tror bare man i ledelsen lukker øjnene og håber det bedste.
    Hemme har sejlet rundt og ikke fået nogen af kandidaterne på ønskelisten.
    Han er rykket direkte i fængsel og har ikke modtaget penge over start. Han kan sidde i cellen og håbe der falder en uventet træner ned via en agent.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg tænker at aftenens kamp var Jacob Michelsens sidste. Henter man Peter Sørensen ind? henter man Lars Olsen ind? Alex Zorniger? Bo Henriksen ? eller tager Henrik Hansen over? Glem alt om udvikling, top6 og hvad der ellers fables om. Det brænder, og der skal en brandslukker på, det er nytteløst at fortsætte på denne måde.
    Arh tror du det.? Det tror jeg virkelig ikke. Jeg tror hemme og Thorborg kører vanlig stil - foretag et absolut minimum og ingen udtalelser i pressen. Når man har truffet den hovedløse beslutning at beholde en dead man walking, kan man ikke ændre det efter første kamp.

    vi kan SAGTENS rykke ned efter min mening. Tror bare man i ledelsen lukker øjnene og håber det bedste.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg tænker at aftenens kamp var Jacob Michelsens sidste. Henter man Peter Sørensen ind? henter man Lars Olsen ind? Alex Zorniger? eller tager Henrik Hansen over? Glem alt om udvikling, top6 og hvad der ellers fables om. Det brænder, og der skal en brandslukker på, det er nytteløst at fortsætte på denne måde.
    At fyre Michelsen nu ville se helt absurd ud. Så har ledelsen endegyldigt diskvalificeret sig selv som værende bare nogenlunde kompetente. For mig at se var der kun to gangbare scenarier her i foråret. Enten fandt man den fremtidige træner nu og gav ham en mulighed for at eksperimentere lidt og bygge noget op til, at det bliver alvor fra starten af næste sæson, eller man lod HH eller en anden intern kandidat overtage resten af sæsonen, med den klare instruks, at der skal investeres spilletid i folk som Frøkjær, Fenger, Østrøm, Vestergaard og Brems, fremfor Lieder, Gudjohnsen, Aron, AJA, og 2x Lund.

    Hvis vi kører den her sæson færdig med Michelsen og ender med at ansætte en som allerede står uden klub nu (Bo Henriksen, Gustavsson) eller en der skal købes fri alligevel og som ikke har kontraktudløb (Riemer, Thomasberg), altså trænere der ligeså godt kunne være tiltrådt nu, så giver jeg for alvor op på, at der eksisterer en lovende fremtid med den her ledelse.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg tænker at aftenens kamp var Jacob Michelsens sidste. Henter man Peter Sørensen ind? henter man Lars Olsen ind? Alex Zorniger? eller tager Henrik Hansen over? Glem alt om udvikling, top6 og hvad der ellers fables om. Det brænder, og der skal en brandslukker på, det er nytteløst at fortsætte på denne måde.
    Enig i, at der skal ske noget. Vil dog tillade mig at brække mig i lange baner, hvis vi henter en af de sædvanlige danske rotationstrænere ind (her vælger jeg også at tage Zorninger med -kan bare ikke lide manden).
    Når det er sagt, så er det også noget af en opgave at sige ja til. Vi har, imo, ikke en trup, der hører til i top-6. Og vi mangler helt utroligt meget nogle profiler på på holdet. Og med den tilgang der er til ikke at investere nævneværdigt i holdet, ændres der ikke meget.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Jeg tænker at aftenens kamp var Jacob Michelsens sidste. Henter man Peter Sørensen ind? henter man Lars Olsen ind? Alex Zorniger? Bo Henriksen ? eller tager Henrik Hansen over? Glem alt om udvikling, top6 og hvad der ellers fables om. Det brænder, og der skal en brandslukker på, det er nytteløst at fortsætte på denne måde.
    Last edited by jojo; 03-02-2021, 21:47.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tja. Hvis han har de rigtige kvaliteter og spiller den fodbold vi gerne vil spille. Så ingen problem
    Spændende type og godt nok en blandet landhandel af klubber / landshold han har trænet !

    Kender dog ikke noget specielt til hans tilgang til spillet... kun hans navn
    Last edited by Online; 03-02-2021, 17:01.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Mon MH kunne finde på at overveje ham....

    https://www.clbold.dk/nyhed/champion...om-en-mulighed
    Tja. Hvis han har de rigtige kvaliteter og spiller den fodbold vi gerne vil spille. Så ingen problem

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Mon MH kunne finde på at overveje ham....

    https://www.clbold.dk/nyhed/champion...om-en-mulighed

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Hvorfor skriver man Mads Frøkær er en profil. Holdet blev stærkere da han blev sat af, og lavede resultater. OB skal ikke ligge nede i nærheden af nedrykning, pga at der er folk som ham der er en-vejs spillere, og er nul værd når det ikke virker offensivt. Hvis han skal spille fremme på det hold, så skal der komme mål fra ham, det gør der ikke. Han skal bidrage.......
    Hvorfor skriver man at Drachmann er en profil
    og bærende kraft på holdet når vi får flere point uden ham end med ham på holdet?

    Leave a comment:

Working...
X