Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis det bliver Ole Tobiasen kommer de næste spørgsmål : hvornår mon han overtager: efter grundspil eller efter slutspil ?. Hvem bliver assistenttræner(e)?.
    Jeg vil se ham lande før noget som helst.

    Men... HVIS han lander, er jeg slet ikke i tvivl om, det bliver 30 juni, men naturligvis med på råd fra kontrakten er underskrevet.
    det ville sgu værre mærkværdigt at skifte midt i en sæson.
    Mon ikke en ny cheftræner får lov til at medbringe en assistent efter eget ønske. Det er vidst meget almindelig procedure

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis det bliver Ole Tobiasen kommer de næste spørgsmål : hvornår mon han overtager: efter grundspil eller efter slutspil ?. Hvem bliver assistenttræner(e)?.
    Tja, det er et godt spørgsmål. Jeg synes dog at kommer vi i top6 skal JM gøre jobbet færdig - og det synes jeg egentlig også han skal gøre selv om det bliver i ne'rykkerspillet. Medmindre han selv ytre ønske om noget andet. Assistenten synes jeg HH er oplagt og rigtig god til hvis han har lyst, men måske den kommende træner har en foretrukken stab.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Hvis det bliver Ole Tobiasen kommer de næste spørgsmål : hvornår mon han overtager: efter grundspil eller efter slutspil ?. Hvem bliver assistenttræner(e)?.

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    ...og jeg gjorde det for fire måneder siden
    Hvis det bliver ham, så supergodt spottet.
    Er bare glad for, at det ikke bliver en af de sædvanlige fra træner karussellen, eller ham fra Haderslev.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Frimann nævnte OT for en lille måneds tid siden, så den er ikke helt ny. Men det ville for mig også være et spændende valg.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ob-traenere
    ...og jeg gjorde det for fire måneder siden

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Mon ikke Ole Tobiasen lige vil se en kamp først. Han er et godt bud.
    Det er næppe det afgørende for en ny træner, men det er da ok hvis han føler det er det rigtige at gøre. Jeg tænker at der ligger en masse videomateriale tilgængeligt, og så er snakken med klubben om strategier og visioner nok vigtigere end at se en kamp på gabende tomt stadion.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Mon ikke Ole Tobiasen lige vil se en kamp først. Han er et godt bud.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Ole Tobiasen - særdeles interessant. Det vil i så fald være et ret atypisk - og dermed kvalificeret - valg af NT.

    Én ting:

    1) Han er netop blevet fyret i Holland. Hvordan skulle han være nået til DK samt overholde gældende coranarestriktioner i form af karantæne og så samtidigt være i Ådalen?
    Der er en række undtagelser fra krav om test og isolation ved indrejse. Så det ville vel være muligt f eks. at komme til en "kritisk forretningsmøde":
    https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/182

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    1. Han er ikke blevet fyret, men klubben har ophævet hans kontrakt https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ver-med-ole-t/
    2. Iflg. Martin D (SFÅ) så er der oprettet særregler for professionel sportsudøvere og personale: https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...20353176887297

    Derfor kan han være i Ådalen :)

    Ja, det er et navn nok ingen havde set komme, men spændende med nyt blod til os og til ligaen - det kan have en positiv effekt (Man har jo lov til at drømme og håbe)
    Uagtet at jeg er modstander af særregler for sportsfolk, så ok - dér er forklaringen.

    Parsum “kender” man jo fra SFÅ, og mon dog en “offentlig” person løber med falske rygter.

    Meget spændende. I fald det er sandt, er det et friskt valg.


    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    2 muligheder:

    1. Når JMs kontrakt udløber
    2. JM bliver fyret hvis vi ikke når Top6 og så får han (Ole) en "fri-blllet" resten af sæsonen.
    Nok ja. For det ville vel være en dårlig idé hvis han tiltrådte i trænerteamet resten af sæsonen og først overtog cheftrænerrollen ved sæsonafslutningen?
    Hmmm. Svarer lige med selv. Det ville være en dårlig ide. Nok bedre at gøre det efter grundspillet

    Gad vide hvem der skal være assistent? Stadig HH og Blond?

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Godt nok et interessant valg. Og lidt risky. Men kan godt lide tankegangen.

    Hvornår mon han overtager tjansen??
    2 muligheder:

    1. Når JMs kontrakt udløber
    2. JM bliver fyret hvis vi ikke når Top6 og så får han (Ole) en "fri-blllet" resten af sæsonen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Ole Tobiasen - særdeles interessant. Det vil i så fald være et ret atypisk - og dermed kvalificeret - valg af NT.

    Én ting:

    1) Han er netop blevet fyret i Holland. Hvordan skulle han være nået til DK samt overholde gældende coranarestriktioner i form af karantæne og så samtidigt være i Ådalen?
    Hvis det er rigtigt at han nægtede at skrive forlængelse med Almere i februar så er det ja godt muligt at OB var allerede der i kontakt med ham og man måske endda var enig om et fremtidigt sammenarbejde men ville ikke offentliggøre det. Så kan det gå hurtigt nu. Og tror man kan komme til jobtiltale til Danmark også i coronatider. Det er 745 km fra Almere til Danmark og der er ikke meget trafik nu, så...

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Frimann nævnte OT for en lille måneds tid siden, så den er ikke helt ny. Men det ville for mig også være et spændende valg.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ob-traenere

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Hvis det bliver Tobiasen stiger MH en hel del i min sportsdirektørbog (fra et, indrømmet, meget lavt niveau) for det ville vel i så fald være udtryk for et stykke reelt sportsdirektørarbejde. Det er næppe et navn, NT har dikteret.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Godt nok et interessant valg. Og lidt risky. Men kan godt lide tankegangen.

    Hvornår mon han overtager tjansen??

    Leave a comment:

Working...
X