Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Ok så lad os sige vågn op sportslige ledelse OG Ole spion. Men humlen i det hele er at jeg havde håbet at er fyr som Lukas Engel havde været på vores radar.
    Det tegner til, at vi slet ikke har en radar, ligesom vi heller ikke kan finde ud af at streame fodboldkampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Det tegner til, at vi slet ikke har en radar, ligesom vi heller ikke kan finde ud af at streame fodboldkampe.
      Ikke fodboldkampe. Men man kunne godt finde ud af, at hyre et professionelt firma ind til at streame en form for forårsoptakt igår aftes for alle sponsorer, mens vores optakt lignede noget der blev optaget med Tonny Hermanssens Nokia 3310. Vi kender 100% vores plads i hierakiet.

      Heldigvis lyder det til at SFÅ kunne blive dem der kommer til at streame fra OB`s træningskampe i fremtiden. Ihverfald hjemmekampe. Håber de finder en sponsor på dette, laver en indsamling eller lign til noget professionelt udstyr

      Comment


        Jeg er sortseer, tror ikke at der kommer til at ske en skid positivt inden vinduet lukker.....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
          Jeg er sortseer, tror ikke at der kommer til at ske en skid positivt inden vinduet lukker.....
          Mon ikke bare der arbejdes på Sander og Marco skal ud.. Så kan man komme “styrket” ud af vinduet..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
            Jeg er sortseer, tror ikke at der kommer til at ske en skid positivt inden vinduet lukker.....
            Tror ikke det er at være sortseer, det er med 90% sandsynlighed sådan som det kommer til at ende, kan ikke se der skulle være tegn på andet. Det kommer selvfølgelig også an på, hvordan man definerer "positivt". Kunne vi få solgt Thrandarson tilbage til Norge vil det være positivt for mig, men det gør jo nok ikke holdet bedre her på kort sigt. Det er dog heller ikke min store bekymring lige nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
              Jeg er sortseer, tror ikke at der kommer til at ske en skid positivt inden vinduet lukker.....
              Enig. Hemme har bundet sig selv på hænder og fødder, idet ingen aner hvad den nye træner har af ønsker. I forhold til nye spillere. Bliver meget overrasket hvis f.eks Bashkim står i Aadalen tirsdag morgen. Vores vindue er så godt som lukket.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Enig. Hemme har bundet sig selv på hænder og fødder, idet ingen aner hvad den nye træner har af ønsker. I forhold til nye spillere. Bliver meget overrasket hvis f.eks Bashkim står i Aadalen tirsdag morgen. Vores vindue er så godt som lukket.
                Hvornår lukker vinduet officielt? Mandag 23.59?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Hvornår lukker vinduet officielt? Mandag 23.59?
                  Yes. Det er dog 23.59.59. Bare spørg Sander Svendsen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Yes. Det er dog 23.59.59. Bare spørg Sander Svendsen
                    Bliver forhåbentligt ikke noget problem denne gang, de har da trods alt helt til 7. april i Norge.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Yes. Det er dog 23.59.59. Bare spørg Sander Svendsen

                      Hvis vi kan sende Sander videre 23.59.59 er det fint især hvis vi har hentet Baskim lige inden. En stærk wingback ville også pynte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Bliver forhåbentligt ikke noget problem denne gang, de har da trods alt helt til 7. april i Norge.
                        Mon dog det bliver Norge denne gang hvis der sker noget i morgen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg


                          Hvis vi kan sende Sander videre 23.59.59 er det fint især hvis vi har hentet Baskim lige inden. En stærk wingback ville også pynte.
                          Det bliver forhåbentlig en spændende dag i morgen. Har dog ingen forhåbninger til Hemmingsen og tvivler på vi kommer styrket ud af vinduet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det bliver forhåbentlig en spændende dag i morgen. Har dog ingen forhåbninger til Hemmingsen og tvivler på vi kommer styrket ud af vinduet
                            Sander ind og Obbekjær ud ... ikke meget der rykker holdet for at opnå målet om top6 som OB er 5 point fra ..

                            Mh må jo mene at holdet er stærkt nok og stå inde for det med sin faglighed. Holder fagligheden ikke og man ikke opnår sit mål må han jo gå af.
                            Kan være at der var formildende omstændigheder med JH og de andre ting han lavede for klubben men jeg kan dårligt se hvad MH bidrager til klubben med ..

                            Eneste formildende omstændighed må være at man har mødt både FCK og FCM so programmet er marginalt lettere end konkurrenterne ...

                            Det er godt nok tyndt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Sander ind og Obbekjær ud ... ikke meget der rykker holdet for at opnå målet om top6 som OB er 5 point fra ..

                              Mh må jo mene at holdet er stærkt nok og stå inde for det med sin faglighed. Holder fagligheden ikke og man ikke opnår sit mål må han jo gå af.
                              Kan være at der var formildende omstændigheder med JH og de andre ting han lavede for klubben men jeg kan dårligt se hvad MH bidrager til klubben med ..

                              Eneste formildende omstændighed må være at man har mødt både FCK og FCM so programmet er marginalt lettere end konkurrenterne ...

                              Det er godt nok tyndt ..
                              taber vi den første mod Lyngby... Så er det slut med de Top 6 drømme. Kniven er for struben fra første fløjt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det bliver forhåbentlig en spændende dag i morgen. Har dog ingen forhåbninger til Hemmingsen og tvivler på vi kommer styrket ud af vinduet
                                Jeg drømmer om at vi kan stille med en offensiv der hedder: Kadrii - Jebali. - Sabbi

                                Comment

                                Working...
                                X