Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Måske ikke. Tænker OB bare vil af med ham så det kunne godt være for få penge.

    Deres venstreback er desuden gået i stykker med korsbåndet så de har lidt udfordringer
    Lyngby har lige hentet Svenn Crone, mon ikke han skal dække venstreback for dem.. Jeg er enig i at OB gerne vil af med Sander, men jeg tror bare de forlanger at få dækket det de har givet for ham i Hammarby.. :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
      Af hvad jeg kan snuse mig frem til på nette sku kadri få lige godt 500.000 om måneden, så en retur til Odense kræver en gevaldig nedgang i løn
      Ja og skatten er garanteret lavere i Saudi A. end Danmark, så det bliver en svær fødsel.!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
        Af hvad jeg kan snuse mig frem til på nette sku kadri få lige godt 500.000 om måneden, så en retur til Odense kræver en gevaldig nedgang i løn
        Han er jo netop blevet fritstillet fra sin kontrakt, så pt er hans løn jo 0.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Ja og skatten er garanteret lavere i Saudi A. end Danmark, så det bliver en svær fødsel.!!!
          Skat dernede

          Comment


            Hemmingsen snakker i SFÅ om 5-10 min. Se med live

            https://twitter.com/obstemmer?ref_sr...Ctwgr%5Eauthor

            Comment


              Whaaaaaaat??

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ngtsson-i-fck/

              Comment


                Lyngby henter nok ikke Sander nu

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-i-fredericia/

                Comment


                  I følge SFÅ træner Skjelvik med igen i Ådalen. Dog ikke 11 mod 11 endnu
                  Last edited by fmprOB; 01-02-2021, 21:34.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja, Vejle, Lyngby og stort set alle hold omkring os "hygger" sig, mens vi

                    ... men vi kommer vel igen forstærket ud af vinduet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hemmingsen snakker i SFÅ om 5-10 min. Se med live

                      https://twitter.com/obstemmer?ref_sr...Ctwgr%5Eauthor
                      i gik ikke glip af noget. Manden taler i gåder filtreret igennem et vrøvle filter

                      Comment


                        Aab lukker vinduet men taler videre med den spiller de har gjort de sidste dage. Lyder som Kadrii

                        Comment


                          Savner Jesper Hansen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            i gik ikke glip af noget. Manden taler i gåder filtreret igennem et vrøvle filter
                            Hmm tja tjo, jeg synes nu han sagde nogenlunde det, man kunne forvente.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Hmm tja tjo, jeg synes nu han sagde nogenlunde det, man kunne forvente.
                              Mere den måde han formulerer sig på. Svarer på spørgsmålene

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Mere den måde han formulerer sig på. Svarer på spørgsmålene
                                Men det er cool nok at I har SFÅ ... kan sgu næsten ikke finde andre der laver noget lignende, der er nok andre fanudsendelser, men DR, EB etc. der kan jeg ikke se noget.
                                BT har vist noget, men der er det kun hvis man gerne vil overfaldes af reklamer.

                                ... og ja Hemmingsen er intetsigende :D!
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X