Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Jeg drømmer om at vi kan stille med en offensiv der hedder: Kadrii - Jebali. - Sabbi
    Det gør jeg også. Ville være fantastisk. Men føler mig desværre overbevist om at vi ikke henter ham. Vi har desværre en ledelse der ikke altid kan se det store billede og hvad sådan nogle ting ville kunne gøre for fansene og deres generelle tro på klubbens vilje til succes

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Jeg drømmer om at vi kan stille med en offensiv der hedder: Kadrii - Jebali. - Sabbi
      Kadrii er jaget vildt: Flere Superliga-klubber i spil | Tipsbladet.dk

      Vi er ikke alene, hvis vi er der ?
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Jeg forbereder mig på at blive ked af at skulle indse Kadrii spiller i en anden trøje i Danmark mens han stadig er i sine bedste år

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Sander ind og Obbekjær ud ... ikke meget der rykker holdet for at opnå målet om top6 som OB er 5 point fra ..

          Mh må jo mene at holdet er stærkt nok og stå inde for det med sin faglighed. Holder fagligheden ikke og man ikke opnår sit mål må han jo gå af.
          Kan være at der var formildende omstændigheder med JH og de andre ting han lavede for klubben men jeg kan dårligt se hvad MH bidrager til klubben med ..

          Eneste formildende omstændighed må være at man har mødt både FCK og FCM so programmet er marginalt lettere end konkurrenterne ...

          Det er godt nok tyndt ..
          De mener jo udtalt, at truppen er god nok og som minimum på niveau med AGF, og jeg ved ikke hvorfor det skulle have ændret sig med folk som Lieder og AJA tilbage fra skader. Og præsterer holdet så ikke godt nok i den her sæson, kan de jo så undskylde sig med, at det er Michelsens skyld, og at det dermed var den rigtige beslutning ikke at forlænge ham.

          Det kan godt være, at andre ser det anderledes, men jeg føler mig ret overbevist om, at man har så godt som solgt den her sæson. De halmstrå vi lige nu rækker ud efter er, at vi kan slå FCM over to kampe og derefter vinde to runder yderligere, og at vi skal lukke et hul på 6 point og passere flere hold. Og det skal vi gøre med en cheftræner som alle ved er fortid i klubben og ikke har ledelsens opbakning. Enhver med lidt logisk sans kan jo godt gennemskue, at det er alt andet end optimale forhold for at skulle gå ud og forbedre sit spil og resultater markant.
          Last edited by Sheed; 31-01-2021, 21:06.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg forbereder mig på at blive ked af at skulle indse Kadrii spiller i en anden trøje i Danmark mens han stadig er i sine bedste år
            Defensiv pessimisme. Det er også meget oppe i tiden. . Så kan man kun blive positivt overrasket.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Defensiv pessimisme. Det er også meget oppe i tiden. . Så kan man kun blive positivt overrasket.
              Jeg er generelt ikke god til at skulle se en tidligere elsket OB`er i en anden DK trøje. Specielt ikke når jeg føler det er en spiller der 100% ville løfte vores hold meget

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Vi er der ikke. Bif, Randers, aab og agf måske.

                kadrii til bif ville satme gøre ondt. Men lidt som med Høegh, hvis ikke hjertekubben (ved ikke om vi er kadriis hjerteklub?) er med, må man jo bare vælge objektivt, og der kan bif nok give en go løn, og ligger tæt på København.

                det ville for mig være endnu et søm i kisten til hemme, selvom det måske ikke direkte ville være hans skyld

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Vi er der ikke. Bif, Randers, aab og agf måske.

                  kadrii til bif ville satme gøre ondt. Men lidt som med Høegh, hvis ikke hjertekubben (ved ikke om vi er kadriis hjerteklub?) er med, må man jo bare vælge objektivt, og der kan bif nok give en go løn, og ligger tæt på København.

                  det ville for mig være endnu et søm i kisten til hemme, selvom det måske ikke direkte ville være hans skyld
                  Det kunne i hvert fald virke meget oplagt for ham at vælge BIF desværre.. Håber og krydser alt for at vi i det mindste tilbyder os, hvis han så vælger noget andet er der jo ikke så meget at gøre, men så har man i det mindste forsøgt

                  Comment


                    Selvom OB byder sig, vælger Bash sku ikke OBs kedelige middelmådighed igen.

                    Desværre..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Det kunne i hvert fald virke meget oplagt for ham at vælge BIF desværre.. Håber og krydser alt for at vi i det mindste tilbyder os, hvis han så vælger noget andet er der jo ikke så meget at gøre, men så har man i det mindste forsøgt
                      Det er nok åbenlyst for de fleste af os fans, at man skal strække sig for kadrii.. Jeg mistænker bare, at ledelsen lever i en anden verden, og ser f.eks. lieder som en fuldgod erstatning.

                      Men håber kan man jo altid

                      Comment


                        For et år siden ... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...inaert-vigtigt
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Ja... Før Corona spolerede hans hans drømme og håb

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja... Før Corona spolerede hans hans drømme og håb
                            Tror nu nok ikke at OB er så meget ringere stillet end de øvrige klubber ... OSE er nok men OB er ikke .. så hvor vigtigt er det....
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Tror nu nok ikke at OB er så meget ringere stillet end de øvrige klubber ... OSE er nok men OB er ikke .. så hvor vigtigt er det....
                              Det bliver op til Thorborg. Vil vædde en luder i lufthavnen på at Hemmingsen allerede har forhørt sig ved Thorborg om det er noget vi skal byde ind på

                              Comment


                                FCK henter Lerager

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...erager-aftale/

                                Comment

                                Working...
                                X