Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    1) Det har han ja, men det er da efterhånden mange eksempler på, at det ikke betyder det store. Wilczek, Pavlovic, Boilesen, Zohore, Albrechtsen, Stephan Andersen, Absalonsen, Bernburg bare indenfor de sidste 10 år.

    2) Han er næsten lige så meget garanteret spilletid i Brøndby. Brøndbys bedste angriber er Uhre. Han er ikke bedre end Jebali, og resten af dem de har imponerer bestemt ikke. Han er sikker starter i Brøndby.

    3) Den køber jeg ikke. Brøndbys "projekt" er ren indbildning, ligesom deres 6.4 og satsning på talenter var det under Zorniger. Inden for det sidste halve år har de hentet både Lumb og Pavlovic, og de passer heller ikke ind i "projektet". Hvis du kan finde undskyldninger for at signe dem, så kan du også finde en undskyldning for at signe Bashkim som er en klart bedre spiller.

    4 & 5) Ja han har været i OB før og har en god historik, men hvor relevant er den nu og her? At han elsker klubben er nok en alvorlig stramning, men han har sikkert været glad for at være. Han kender til dele af OB ja, men der er også nogle alvorlige dele han ikke kender til. Han kender f.eks. ikke til træneren der skal starte senest til sommer, og hvordan han vil bruge ham, så det er allerede et sats. Han kender heller ikke til Hemmingsen som sportsdirektør og hans evner til evt. at kunne sende ham videre igen.


    Der er nogle fine grunde du har skrevet, men fodboldspillere og deres agenter kan lynhurtigt finde nogle grunde til at være fuldstændigt ligeglade med de ting.
    Tror bare Bashkim har et had til Brøndby, som gør at han ikke vil der til

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

      Tror bare Bashkim har et had til Brøndby, som gør at han ikke vil der til
      Det er helt sikkert det strå vi skal knuge os til. Det og Thorborgs pengepung.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        1) Det har han ja, men det er da efterhånden mange eksempler på, at det ikke betyder det store. Wilczek, Pavlovic, Boilesen, Zohore, Albrechtsen, Stephan Andersen, Absalonsen, Bernburg bare indenfor de sidste 10 år.

        2) Han er næsten lige så meget garanteret spilletid i Brøndby. Brøndbys bedste angriber er Uhre. Han er ikke bedre end Jebali, og resten af dem de har imponerer bestemt ikke. Han er sikker starter i Brøndby.

        3) Den køber jeg ikke. Brøndbys "projekt" er ren indbildning, ligesom deres 6.4 og satsning på talenter var det under Zorniger. Inden for det sidste halve år har de hentet både Lumb og Pavlovic, og de passer heller ikke ind i "projektet". Hvis du kan finde undskyldninger for at signe dem, så kan du også finde en undskyldning for at signe Bashkim som er en klart bedre spiller.

        4 & 5) Ja han har været i OB før og har en god historik, men hvor relevant er den nu og her? At han elsker klubben er nok en alvorlig stramning, men han har sikkert været glad for at være her. Han kender til dele af OB ja, men der er også nogle alvorlige dele han ikke kender til. Han kender f.eks. ikke til træneren der skal starte senest til sommer, og hvordan han vil bruge ham, så det er allerede et sats. Han kender heller ikke til Hemmingsen som sportsdirektør og hans evner til evt. at kunne sende ham videre igen.


        Der er nogle fine grunde du har skrevet, men fodboldspillere og deres agenter kan lynhurtigt finde nogle grunde til at være fuldstændigt ligeglade med de ting.
        Meget enig. Kadrii ser måske ind i sidste store kontrakt. Tror næppe at følelser får den store indflydelse her. Hvis den imod forventning skulle være afgørende er jeg fan for life

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Det er helt sikkert det strå vi skal knuge os til. Det og Thorborgs pengepung.
          Kan jo også være han overrasker og vælger en jysk klub selv flere melder at et af hans krav er at blive boende i KBH.
          Jeg har hele tiden meldt Aab op til favorit værdigheden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kan jo også være han overrasker og vælger en jysk klub selv flere melder at et af hans krav er at blive boende i KBH.
            Jeg har hele tiden meldt Aab op til favorit værdigheden
            AaB er i hvert fald dem der har mest brug for ham og burde være mest "desperate". Økonomisk tror jeg også de kan og vil strække sig ret langt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              AaB er i hvert fald dem der har mest brug for ham og burde være mest "desperate". Økonomisk tror jeg også de kan og vil strække sig ret langt.
              Præcis. Og han ville desværre passe perfekt ind.

              Tænker de overtaler ham med at han stadig kan bo i KBH. Kan man ikke køre til Frederikshavn og tage færgen frem og tilbage til KBH i et fornuftigt tidsrum?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Præcis. Og han ville desværre passe perfekt ind.

                Tænker de overtaler ham med at han stadig kan bo i KBH. Kan man ikke køre til Frederikshavn og tage færgen frem og tilbage til KBH i et fornuftigt tidsrum?
                Nej der er ikke færge overgang til København fra de kanter mig bekendt. Så er det fly

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Præcis. Og han ville desværre passe perfekt ind.

                  Tænker de overtaler ham med at han stadig kan bo i KBH. Kan man ikke køre til Frederikshavn og tage færgen frem og tilbage til KBH i et fornuftigt tidsrum?
                  Jeg ved at Jesper Christiansen tog flyet fra København til Aalborg og så kørte i bil til og fra Hjørring, da han spillede i Vendsyssel, så det kan nok godt lade sig gøre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Præcis. Og han ville desværre passe perfekt ind.

                    Tænker de overtaler ham med at han stadig kan bo i KBH. Kan man ikke køre til Frederikshavn og tage færgen frem og tilbage til KBH i et fornuftigt tidsrum?
                    Nope, det kræver fly

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                      Nej der er ikke færge overgang til København fra de kanter mig bekendt. Så er det fly
                      Ja okay. Lyder som noget der kan lade sig gøre med lidt vilje

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Jeg ved at Jesper Christiansen tog flyet fra København til Aalborg og så kørte i bil til og fra Hjørring, da han spillede i Vendsyssel, så det kan nok godt lade sig gøre.
                        Der bliver sgu nogle dage imellem.....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja okay. Lyder som noget der kan lade sig gøre med lidt vilje
                          Det kan det - men det er mere praktisk med halvanden time på motorvejen til Odense vil jeg jo mene

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                            Det kan det - men det er mere praktisk med halvanden time på motorvejen til Odense vil jeg jo mene
                            Bestemt. Eller lige over en time med toget...

                            ARGHHHHHHHHHHHH... STOP MED AT FÅ MINE FORHÅBNINGER OP!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Bestemt. Eller lige over en time med toget...

                              ARGHHHHHHHHHHHH... STOP MED AT FÅ MINE FORHÅBNINGER OP!
                              Skal nok stoppe nu, jeg lod mig rive med

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                1) Det har han ja, men det er da efterhånden mange eksempler på, at det ikke betyder det store. Wilczek, Pavlovic, Boilesen, Zohore, Albrechtsen, Stephan Andersen, Absalonsen, Bernburg bare indenfor de sidste 10 år.

                                2) Han er næsten lige så meget garanteret spilletid i Brøndby. Brøndbys bedste angriber er Uhre. Han er ikke bedre end Jebali, og resten af dem de har imponerer bestemt ikke. Han er sikker starter i Brøndby.

                                3) Den køber jeg ikke. Brøndbys "projekt" er ren indbildning, ligesom deres 6.4 og satsning på talenter var det under Zorniger. Inden for det sidste halve år har de hentet både Lumb og Pavlovic, og de passer heller ikke ind i "projektet". Hvis du kan finde undskyldninger for at signe dem, så kan du også finde en undskyldning for at signe Bashkim som er en klart bedre spiller.

                                4 & 5) Ja han har været i OB før og har en god historik, men hvor relevant er den nu og her? At han elsker klubben er nok en alvorlig stramning, men han har sikkert været glad for at være her. Han kender til dele af OB ja, men der er også nogle alvorlige dele han ikke kender til. Han kender f.eks. ikke til træneren der skal starte senest til sommer, og hvordan han vil bruge ham, så det er allerede et sats. Han kender heller ikke til Hemmingsen som sportsdirektør og hans evner til evt. at kunne sende ham videre igen.


                                Der er nogle fine grunde du har skrevet, men fodboldspillere og deres agenter kan lynhurtigt finde nogle grunde til at være fuldstændigt ligeglade med de ting.
                                At han ikke kender Hemmingsen som sportschef, må da være en fordel for OB.

                                Comment

                                Working...
                                X