Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg

Køb nu selv et login. Du vil vel gerne have, at Fyens bliver ved med at skrive om OB og ting, du finder interessant. De har underskud år efter år, og mediet dør snart, hvis ikke vi fynboer bakker mere op. Du vil savne det, når det er væk.
    Pas din egen butik kammerat. Jeg bruger rigeligt på OB relaterede ting. Fyens er bare ikke en af dem

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Pas din egen butik kammerat. Jeg bruger rigeligt på OB relaterede ting. Fyens er bare ikke en af dem
      Det er vel også helt fair ikke at ville bruge pengene på et abonnement, men så burde man ikke forsøge at omgå betalingsmuren på stof, der bliver brugt penge på
      at producere.

Misforstå mig ikke, jeg har selv købt adgang, men jeg kunne aldrig drømme om at dele, hvad der står bag muren. Ellers så vil jeg give de andre brugere ret i, at vi i sidste ende mister et af de få medier, der gider bruge energi på at dække OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er vel også helt fair ikke at ville bruge pengene på et abonnement, men så burde man ikke forsøge at omgå betalingsmuren på stof, der bliver brugt penge på
        at producere.

Misforstå mig ikke, jeg har selv købt adgang, men jeg kunne aldrig drømme om at dele, hvad der står bag muren. Ellers så vil jeg give de andre brugere ret i, at vi i sidste ende mister et af de få medier, der gider bruge energi på at dække OB.
        Jeg deler både mine streaming tjenester og web tv med andre. Syntes det er vilkårene i dagens verden når nogle ting er prissat for højt ift indhold. Der i blandt er fyens+
        Ved godt jeg har spurgt et par gange her på det sidste, men er af den generelle holdning at det ikke er prisen værd i dette tilfælde.

Men var ikke klar over at det stødte så mange.
        Vi må da håbe at i aldrig har lånt en andens streamingtjeneste eller brændt en cd og vhs bånd og fået naboens aflagte avis når han var færdig med den…

Comment

Jeg deler både mine streaming tjenester og web tv med andre. Syntes det er vilkårene i dagens verden når nogle ting er prissat for højt ift indhold. Der i blandt er fyens+
          Ved godt jeg har spurgt et par gange her på det sidste, men er af den generelle holdning at det ikke er prisen værd i dette tilfælde.

Vi må da håbe at i aldrig har lånt en andens streamingtjeneste eller brændt en cd og vhs bånd og fået naboens aflagte avis når han var færdig med den…
          Du spørger bare i PB næste gang :D

Comment

Det koster 79 kr for et digitalt abonnement. Er det for højt prissat? Jeg synes faktisk, at det er ret fair - men den pris kommer nødvendigvis til at stige, hvis folk bliver ved med at undergrave modellen. Og derfor gider jeg ikke passe min egen butik, kammerat.

Comment

Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg

Det koster 79 kr for et digitalt abonnement. Er det for højt prissat? Jeg synes faktisk, at det er ret fair - men den pris kommer nødvendigvis til at stige, hvis folk bliver ved med at undergrave modellen. Og derfor gider jeg ikke passe min egen butik, kammerat.
              Ej slap lige af
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

På caféer og hoteller ligger der ofte aviser i baren/lobbyen. Man kan også læse blade og aviser ved frisøren, tandlægen, lægen, autoværkstedet m.fl. Formoder de hver især kun betaler for ét abonnement selv om de deles bredt.

I mine (bedste-)forældres generation var det meget normalt at man byttede aviser/blade med naboer og venner. Så det er en problematik, de trykte medier altid har kalkuleret med.

Udfordringen for dem nu er, at det er væsentligt nemmere at dele digitalt. Det er relativt nemt at komme ud over ved at koble et abonnement direkte til en enhed/IP-adresse (det er tilfældet med de dyre onlineprogrammer jeg selv bruger). Men det gør jo kun deres produkter endnu mindre attraktive (udbredte/kendte).
                Last edited by Online; i går, 08:44.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

På caféer og hoteller ligger der aviser ofte i baren/lobbyen. Man kan også læse blade og aviser ved frisøren, tandlægen, lægen, autoværkstedet m.fl. Formoder de hver især kun betaler for ét abonnement selv om de deles bredt.

I mine (bedste-)forældres generation var det meget normalt at man byttede aviser/blade med naboer og venner. Så det er en problematik, de trykte medier altid har kalkuleret med.

Udfordringen for dem nu er, at det er væsentligt nemmere at dele digitalt. Det er relativt nemt at komme ud over ved at koble et abonnement direkte til en enhed/IP-adresse (det er tilfældet med de dyre onlineprogrammer jeg selv bruger). Men det gør jo kun deres produkter endnu mindre attraktive (udbredte/kendte).
                  Gramsespektrum har lavet et sang til støtte for "De der aviser der ligger nede på grillbaren":

https://youtu.be/pq88fjK-F4I?si=F86j6Ccn9xeVhPo0

Comment

På caféer og hoteller ligger der ofte aviser i baren/lobbyen. Man kan også læse blade og aviser ved frisøren, tandlægen, lægen, autoværkstedet m.fl. Formoder de hver især kun betaler for ét abonnement selv om de deles bredt.

Jeg vil hellere debattere OB end medievirkeligheder, men at et trykt avis-abonnement til 4-5.000 kroner årligt deles over hækken mellem 2-3 husstande er et noget andet "tab", end et digitalt abonnement på under 1.000 kroner om året, hvorfra der screendumpes på Facebook eller andre sociale medier - hvorved det fjerner incitamentet for langt flere mennesker end blot 1-2-3 andre til at erhverve sig et abonnement.

Man støtter med sine penge, og jeg prioriterer, at købe abonnement til de ydelser jeg gerne vil have. Selvfølgelig har jeg før i tiden delt en Netflix eller en TV2-konto, men det stoppede jeg med. Skar Netflix væk, beholdt Viaplay. Jeg skal derfor ikke løfte formanende pegefingre af nogen, hvis man vil dele, så deler man. Jeg gør det bare ikke selv.

Comment

Ting koster penge. Og det er vel fair nok, at man betaler for det man bruger? Fx betaler jeg også til SFÅ. Det er nogle mennesker, der bruger meget tid og energi på at stimulere mit behov for OB-info, og det skal de da havelidt penge for. Det samme gælder Fyens.dk. Man får jo heller ikke en liter mælk gratis i Føtex!

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                        Ting koster penge. Og det er vel fair nok, at man betaler for det man bruger? Fx betaler jeg også til SFÅ. Det er nogle mennesker, der bruger meget tid og energi på at stimulere mit behov for OB-info, og det skal de da havelidt penge for. Det samme gælder Fyens.dk. Man får jo heller ikke en liter mælk gratis i Føtex!
                        Sender du ikke lige et link til kampen i morgen Så sender jeg en liter skummet

Vi skal sgu snart have en transfer, rygter eller noget andet at drøfte herinde

Comment

Flere og flere steder finder man ikke længere de fynske aviser. Det ærgrer mig fordi jeg meget bedre kan lide at læse på tryk - og husker det bedre. Stadionplanerne blev ogsp meget mere tydelige.
                          Længe har jeg primært betalt de 79 kr for Sports Fyns dækning, men det gør ondt hvor meget færre journalister koster på kvaliteten. Lige nu har den en sag i Middelfart. Den slags historier er der mange af, men hvor er de.
                          Nød i øvrigt at se EM for U-19. Også en del af abonnementet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Flere og flere steder finder man ikke længere de fynske aviser. Det ærgrer mig fordi jeg meget bedre kan lide at læse på tryk - og husker det bedre. Stadionplanerne blev ogsp meget mere tydelige.
                            Længe har jeg primært betalt de 79 kr for Sports Fyns dækning, men det gør ondt hvor meget færre journalister koster på kvaliteten. Lige nu har den en sag i Middelfart. Den slags historier er der mange af, men hvor er de.
                            Nød i øvrigt at se EM for U-19. Også en del af abonnementet.
                            Problemet for mig er, at TV2/DR/BT/EB/JMF bruger de samme kilder/artikler fra Ritzau/Reuters, så et abonnement mister sin værdi, da indholdet allerede findes på gratis medier.

Nu er SFÅ så gået sammen med TV2(Fyn), så førstnævnte får et bedre økonomisk grundlag og sidstnævnte sparer penge, hvilket vel er en positiv ting. Men hvorfor skal jeg betale for SFÅ (ved godt at podcasts er gratis), når de samme nyheder kommer på TV2? Der er nogle debatprogrammer, som andre medier ikke har., men i min optik er de lidt for meget subjektive og/eller "indavl"! (et nyligt eksempel, hvor Davidsen og Parsum påstod at SK fortsatte... selv om vi "tosser" på forum vidste mere/bedre!

At give 79,- om måneden for at følge klubben i Fyens få korte artikler, synes jeg er for meget. Jeg abonnerer af den ene grund om at få information om hele Fyn (kultur, erhverv, det daglige liv m.m.).

Comment

Sender du ikke lige et link til kampen i morgen Så sender jeg en liter skummet

Vi skal sgu snart have en transfer, rygter eller noget andet at drøfte herinde
                              Oooooog bum

Comment

Problemet for mig er, at TV2/DR/BT/EB/JMF bruger de samme kilder/artikler fra Ritzau/Reuters, så et abonnement mister sin værdi, da indholdet allerede findes på gratis medier.

Nu er SFÅ så gået sammen med TV2(Fyn), så førstnævnte får et bedre økonomisk grundlag og sidstnævnte sparer penge, hvilket vel er en positiv ting. Men hvorfor skal jeg betale for SFÅ (ved godt at podcasts er gratis), når de samme nyheder kommer på TV2? Der er nogle debatprogrammer, som andre medier ikke har., men i min optik er de lidt for meget subjektive og/eller "indavl"! (et nyligt eksempel, hvor Davidsen og Parsum påstod at SK fortsatte... selv om vi "tosser" på forum vidste mere/bedre!

At give 79,- om måneden for at følge klubben i Fyens få korte artikler, synes jeg er for meget. Jeg abonnerer af den ene grund om at få information om hele Fyn (kultur, erhverv, det daglige liv m.m.).
                                Nu er SFÅ jo et fanmedie og derfor må/kan de godt være mere subjektive …
                                At MD så også er journalist for TV2 kan så mudre billedet hvis man ikke skelner men der skal han jo være objektiv.

Frygten som bevidst forbruger er så om han selv kan skelne og de han interviewer ved hvem de taler med.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X