Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Hvorfor er der så ikke for længst anlagt hybrid på bane 1? Det er jo de daglige arbejdsforhold, og det er næsten - næsten - vigtigere end stadion.

    Om jeg begriber at det ikke for længst er ordnet.
    Man vil kun træne på hybrid hvis man også har det på stadion. Det er det jeg har fået oplyst

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Man vil kun træne på hybrid hvis man også har det på stadion. Det er det jeg har fået oplyst
      Okay, med samme logik burde Bane 1 være en pløjemark !

      Comment


        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Man vil kun træne på hybrid hvis man også har det på stadion. Det er det jeg har fået oplyst
          Man skal vel starte et sted og man kunne jo hjælpe sig selv ved at starte med at minimere alle de tåbelige skader ved at give vores superligaspillere en ordentlig bane at træne på.
          Så kan stadionbanen komme senere når OSE og kommunen en dag kan finde sammen om en plan.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Man skal vel starte et sted og man kunne jo hjælpe sig selv ved at starte med at minimere alle de tåbelige skader ved at give vores superligaspillere en ordentlig bane at træne på.
            Så kan stadionbanen komme senere når OSE og kommunen en dag kan finde sammen om en plan.
            Helt enig. Men det skulle være grunden officielt. Om det så passer helt eller ej kan man godt stille spørgsmålstegn ved

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Er du sikker på det?

              Hverken i Ådalen eller på stadion?
              På stadion. Den her tråd har det med at blive lidt konspiratorisk overfor Odense Kommune.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Helt enig. Men det skulle være grunden officielt. Om det så passer helt eller ej kan man godt stille spørgsmålstegn ved
                Man skal også være obs på, at der har været mange skift i OB over de senere år, og at det koster godt 10 mio. kr. at anlægge en hybridbane.

                Comment


                  Postet i anden tråd også - en del omhandler baner og stadion:
                  Vi har de seneste mange sæsoner accepteret middelmådighed - jeg tror det er det BW italesætter når han omtaler "resultatbærere" - vi har haft et "glasloft" omkring 7-8 pladsen og det er gift for vores udvikling hvis dette accepteres som "tilstrækkeligt".
                  Et vigtigt skridt for at komme væk fra dette er at italesætte ambitioner om mere, dernæst tilføre spillere, faciliteter, trænere og budgetter som synligt understøtter dette - vi er på vej men ikke i mål. En stor del af udfordringen består jo i at vores konkurrenter også flytter sig - for år tilbage var Viborg ikke en konkurrent - de seneste sæsoner er de objektivt foran os på de fleste parametre undtagen byens og tilskuernes antal.
                  Vi skal for at kunne tage dette alvorligt på den lange bane have forbedret trænings- og kampbanerne NU - det årelange tovtrækkeri med kommunen må ganske enkelt høre op - det bremser i den grad vores muligheder i en tid hvor vi ellers har investeret i akademi, trænere og til en vis grad spillere ( jeg forventer der kommer flere i dette vindue) - det er ganske enkelt for vagt og et tegn på manglende handlekraft fra bestyrelsen at vi ikke får løst disse årelange problemer - hvis OB så selv må betale gildet - jamen så må det være sådan Minteh salget har skaffet midelrne til at dette kan gøres.​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                    Postet i anden tråd også - en del omhandler baner og stadion:
                    Vi har de seneste mange sæsoner accepteret middelmådighed - jeg tror det er det BW italesætter når han omtaler "resultatbærere" - vi har haft et "glasloft" omkring 7-8 pladsen og det er gift for vores udvikling hvis dette accepteres som "tilstrækkeligt".
                    Et vigtigt skridt for at komme væk fra dette er at italesætte ambitioner om mere, dernæst tilføre spillere, faciliteter, trænere og budgetter som synligt understøtter dette - vi er på vej men ikke i mål. En stor del af udfordringen består jo i at vores konkurrenter også flytter sig - for år tilbage var Viborg ikke en konkurrent - de seneste sæsoner er de objektivt foran os på de fleste parametre undtagen byens og tilskuernes antal.
                    Vi skal for at kunne tage dette alvorligt på den lange bane have forbedret trænings- og kampbanerne NU - det årelange tovtrækkeri med kommunen må ganske enkelt høre op - det bremser i den grad vores muligheder i en tid hvor vi ellers har investeret i akademi, trænere og til en vis grad spillere ( jeg forventer der kommer flere i dette vindue) - det er ganske enkelt for vagt og et tegn på manglende handlekraft fra bestyrelsen at vi ikke får løst disse årelange problemer - hvis OB så selv må betale gildet - jamen så må det være sådan Minteh salget har skaffet midelrne til at dette kan gøres.​
                    Helt enig. Der har alt for længe været stor afstand mellem ambitioner og handlinger i ledelsen. Lige som forsøget på at plante hovedansvaret for banerne hos kommunen ikke har været gavnligt.

                    Jeg håber BW er manden der får overbevist ledelsen om selv at tage handling og ansvar, så vi ikke forbliver i dødvandet mellem de 6 bedste og de 2-3 dårligste i ligaen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nature...es-hjemmebane/

                      Om de så lægger 10.000.000,- om året vil det ALTID være Odense Stadion for mig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nature...es-hjemmebane/

                        Om de så lægger 10.000.000,- om året vil det ALTID være Odense Stadion for mig
                        Daglig tale - ja. Odense stadion er og bliver Odense stadion, men hellere N..E.P. end "GardinLis-Pak" eller andre opfindsomme ting

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Tillykke med den fornyede aftale med Nature Energy omkring navnesponsoratet - det ville være ganske fabelagtigt hvis vores gode gamle stadion så også kunne få en ny bane som er spilbar hele sæsonen - al den snak hype om stemningsskabende midler blegner når vi fortsat ikke kan få et ordentligt underlag til vores kampe og træning - det er trods alt det der foregår på banen som er hovedproduktet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Daglig tale - ja. Odense stadion er og bliver Odense stadion, men hellere N..E.P. end "GardinLis-Pak" eller andre opfindsomme ting
                            ...som Hvidovres - "Pro Ventilation Arena"

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              ...som Hvidovres - "Pro Ventilation Arena"
                              præcis

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Daglig tale - ja. Odense stadion er og bliver Odense stadion, men hellere N..E.P. end "GardinLis-Pak" eller andre opfindsomme ting
                                Gardinlis’ Stadion ville da give legendestatus i stedet for alt det engelske lort.

                                Comment

                                Working...
                                X