Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ricardo Park…
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Gardinlis’ Stadion ville da give legendestatus i stedet for alt det engelske lort.
      Der tror jeg mere det måske vil blive lidt kult-agtigt i lokale fremfor legende-agtigt .. måske lidt som vores egen OB-op-i-top sang. Under alle omstændigheder synes jeg det ville være mere ærgerligt end meget andet.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

        Der tror jeg mere det måske vil blive lidt kult-agtigt i lokale fremfor legende-agtigt .. måske lidt som vores egen OB-op-i-top sang. Under alle omstændigheder synes jeg det ville være mere ærgerligt end meget andet.
        Stadion i Nexø (NB Bornholm) skiftede navn fra "Restaurant Bryghuset Arena" til "Familien Kjærstrups Arena", hvilket jeg synes er lidt hyggeligt

        Comment


          Så skal der sminkes

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/facili...e-energy-park/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Stadion i Nexø (NB Bornholm) skiftede navn fra "Restaurant Bryghuset Arena" til "Familien Kjærstrups Arena", hvilket jeg synes er lidt hyggeligt
            Det er også på mere lokalt niveau Nexøs bedste spillere optræder så det er supergodt.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jamen hvis man hælder nok glimmer ud over en hundelort bliver den til sidst også pæn og skinnende. Bare ærgerligt at man stadig ikke må spille fodbold på stadion i 2028.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Jamen hvis man hælder nok glimmer ud over en hundelort bliver den til sidst også pæn og skinnende. Bare ærgerligt at man stadig ikke må spille fodbold på stadion i 2028.
                Jeg synes det er fint at man gør hvad der nu kan lade sig gøre, men jeg forstår fortsat ikke at man ikke kan få opgraderet toiletfaciliteterne. Jeg er med på at det giver mere omsætning at få langet bajere over disken, men come on. Problematikken omkring øllet var ærgerlig, men toiletterne er skandaløse.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg synes det er fint at man gør hvad der nu kan lade sig gøre, men jeg forstår fortsat ikke at man ikke kan få opgraderet toiletfaciliteterne. Jeg er med på at det giver mere omsætning at få langet bajere over disken, men come on. Problematikken omkring øllet var ærgerlig, men toiletterne er skandaløse.
                  Ja tak, vi skal jo lige som af med de øl igen ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jeg synes det er fint at man gør hvad der nu kan lade sig gøre, men jeg forstår fortsat ikke at man ikke kan få opgraderet toiletfaciliteterne. Jeg er med på at det giver mere omsætning at få langet bajere over disken, men come on. Problematikken omkring øllet var ærgerlig, men toiletterne er skandaløse.
                    De køer der er ved toiletterne er vanvittige bag RMN. Selv ved herrenes stod vi lang kø mod fx en kamp mod Horsens. Damernes forhold er skandaløse og jeg kender nogle der ikke længere gider med deres mænd til fodbold da de bruger latterlig lang tid på alt andet end fodbold..

                    Er de så rigtige fans? Nok ikke. Men de er med til at fylde nogle røve i sæderne og penge i kassen. Vi andre accepterer det bare fordi vi er OB`ere

                    Comment


                      Nu er jeg kun almindelig dødelig…

                      Men jeg forstår simpelthen ikke, at Thorborg og bestyrelsen ikke bare køber stadion? De ejer jo allerede en tribune.
                      Hvorfor ikke købe resten? Jeg nægter simpelthen at tro Odense kommune vil have så meget for stadion. Det er gammelt og VIL kræve store investeringer med tiden. Den byrde vil man måske gerne undgå…

                      Sælg dog stadion til en rimelig pris og lad OB drive stadion selv.
                      Alt det her bureaukratiske pis er for dumt og typisk Odense.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Nu er jeg kun almindelig dødelig…

                        Men jeg forstår simpelthen ikke, at Thorborg og bestyrelsen ikke bare køber stadion? De ejer jo allerede en tribune.
                        Hvorfor ikke købe resten? Jeg nægter simpelthen at tro Odense kommune vil have så meget for stadion. Det er gammelt og VIL kræve store investeringer med tiden. Den byrde vil man måske gerne undgå…

                        Sælg dog stadion til en rimelig pris og lad OB drive stadion selv.
                        Alt det her bureaukratiske pis er for dumt og typisk Odense.
                        Reelt spørgsmål:
                        Men tror du Thorborg vil og har pengene til at renovere stadion.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Reelt spørgsmål:
                          Men tror du Thorborg vil og har pengene til at renovere stadion.
                          Selvfølgelig har Thorborg da pengene. Prisen efter min mening er kun grundens værdi. Stadion er afskrevet og intet værd

                          Så mit gæt er 10-20 mill vel. Men er jo ikke ejendomsmægler

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Nu er jeg kun almindelig dødelig…

                            Men jeg forstår simpelthen ikke, at Thorborg og bestyrelsen ikke bare køber stadion? De ejer jo allerede en tribune.
                            Hvorfor ikke købe resten? Jeg nægter simpelthen at tro Odense kommune vil have så meget for stadion. Det er gammelt og VIL kræve store investeringer med tiden. Den byrde vil man måske gerne undgå…

                            Sælg dog stadion til en rimelig pris og lad OB drive stadion selv.
                            Alt det her bureaukratiske pis er for dumt og typisk Odense.
                            Først og fremmest, så skal Odense Stadion, uanset hvem, der køber det, vel sælges til markedsprisen, hvad den så end må være? Jeg går ikke ud fra, at en kommune må sælge noget af deres ejendom under markedsprisen?

                            Dernæst, så mener jeg, at Odense Kommune har en pligt til at kunne tilbyde klubber en opvisningsbane at spille på, hvis de måtte ønske det? Der kunne jo opstå den situation, hvor Marienlyst, Næsby, eller måske B1909 eller B1913, kom lidt op i rækkerne, og ønskede at afvikle deres kampe på en bane med tilskuerfaciliteter. men måske Atletikstadion ville være ok i den henseende?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                              Først og fremmest, så skal Odense Stadion, uanset hvem, der køber det, vel sælges til markedsprisen, hvad den så end må være? Jeg går ikke ud fra, at en kommune må sælge noget af deres ejendom under markedsprisen?

                              Dernæst, så mener jeg, at Odense Kommune har en pligt til at kunne tilbyde klubber en opvisningsbane at spille på, hvis de måtte ønske det? Der kunne jo opstå den situation, hvor Marienlyst, Næsby, eller måske B1909 eller B1913, kom lidt op i rækkerne, og ønskede at afvikle deres kampe på en bane med tilskuerfaciliteter. men måske Atletikstadion ville være ok i den henseende?
                              Den ville skulle i udbud ja. Men den skal bruges til formålet. Altså fodbold.

                              Ellers har OK faktisk pligt til at genhuse OB, OB Q og andre et sted i nærheden. Så der er nok ikke andre der vil byde på det. Så kan prisen hurtigt komme nedad

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                                Først og fremmest, så skal Odense Stadion, uanset hvem, der køber det, vel sælges til markedsprisen, hvad den så end må være? Jeg går ikke ud fra, at en kommune må sælge noget af deres ejendom under markedsprisen?

                                Dernæst, så mener jeg, at Odense Kommune har en pligt til at kunne tilbyde klubber en opvisningsbane at spille på, hvis de måtte ønske det? Der kunne jo opstå den situation, hvor Marienlyst, Næsby, eller måske B1909 eller B1913, kom lidt op i rækkerne, og ønskede at afvikle deres kampe på en bane med tilskuerfaciliteter. men måske Atletikstadion ville være ok i den henseende?
                                Det OK ville tjene på salget og den løbende besparelse kunne vel bruges på at opgradere Atletikstadion og opgradere en anden bane til atletikstadion og anlægge en ny bane som erstatning for den anden bane ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X