Ricardo Park…
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Gardinlis’ Stadion ville da give legendestatus i stedet for alt det engelske lort.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Der tror jeg mere det måske vil blive lidt kult-agtigt i lokale fremfor legende-agtigt .. måske lidt som vores egen OB-op-i-top sang. Under alle omstændigheder synes jeg det ville være mere ærgerligt end meget andet.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Stadion i Nexø (NB Bornholm) skiftede navn fra "Restaurant Bryghuset Arena" til "Familien Kjærstrups Arena", hvilket jeg synes er lidt hyggeligt
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jamen hvis man hælder nok glimmer ud over en hundelort bliver den til sidst også pæn og skinnende. Bare ærgerligt at man stadig ikke må spille fodbold på stadion i 2028.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg synes det er fint at man gør hvad der nu kan lade sig gøre, men jeg forstår fortsat ikke at man ikke kan få opgraderet toiletfaciliteterne. Jeg er med på at det giver mere omsætning at få langet bajere over disken, men come on. Problematikken omkring øllet var ærgerlig, men toiletterne er skandaløse.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg synes det er fint at man gør hvad der nu kan lade sig gøre, men jeg forstår fortsat ikke at man ikke kan få opgraderet toiletfaciliteterne. Jeg er med på at det giver mere omsætning at få langet bajere over disken, men come on. Problematikken omkring øllet var ærgerlig, men toiletterne er skandaløse.
Er de så rigtige fans? Nok ikke. Men de er med til at fylde nogle røve i sæderne og penge i kassen. Vi andre accepterer det bare fordi vi er OB`ere
- Likes 1
Comment
-
Nu er jeg kun almindelig dødelig…
Men jeg forstår simpelthen ikke, at Thorborg og bestyrelsen ikke bare køber stadion? De ejer jo allerede en tribune.
Hvorfor ikke købe resten? Jeg nægter simpelthen at tro Odense kommune vil have så meget for stadion. Det er gammelt og VIL kræve store investeringer med tiden. Den byrde vil man måske gerne undgå…
Sælg dog stadion til en rimelig pris og lad OB drive stadion selv.
Alt det her bureaukratiske pis er for dumt og typisk Odense.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægNu er jeg kun almindelig dødelig…
Men jeg forstår simpelthen ikke, at Thorborg og bestyrelsen ikke bare køber stadion? De ejer jo allerede en tribune.
Hvorfor ikke købe resten? Jeg nægter simpelthen at tro Odense kommune vil have så meget for stadion. Det er gammelt og VIL kræve store investeringer med tiden. Den byrde vil man måske gerne undgå…
Men tror du Thorborg vil og har pengene til at renovere stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Reelt spørgsmål:
Men tror du Thorborg vil og har pengene til at renovere stadion.
Så mit gæt er 10-20 mill vel. Men er jo ikke ejendomsmægler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægNu er jeg kun almindelig dødelig…
Dernæst, så mener jeg, at Odense Kommune har en pligt til at kunne tilbyde klubber en opvisningsbane at spille på, hvis de måtte ønske det? Der kunne jo opstå den situation, hvor Marienlyst, Næsby, eller måske B1909 eller B1913, kom lidt op i rækkerne, og ønskede at afvikle deres kampe på en bane med tilskuerfaciliteter. men måske Atletikstadion ville være ok i den henseende?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Først og fremmest, så skal Odense Stadion, uanset hvem, der køber det, vel sælges til markedsprisen, hvad den så end må være? Jeg går ikke ud fra, at en kommune må sælge noget af deres ejendom under markedsprisen?
Dernæst, så mener jeg, at Odense Kommune har en pligt til at kunne tilbyde klubber en opvisningsbane at spille på, hvis de måtte ønske det? Der kunne jo opstå den situation, hvor Marienlyst, Næsby, eller måske B1909 eller B1913, kom lidt op i rækkerne, og ønskede at afvikle deres kampe på en bane med tilskuerfaciliteter. men måske Atletikstadion ville være ok i den henseende?
Ellers har OK faktisk pligt til at genhuse OB, OB Q og andre et sted i nærheden. Så der er nok ikke andre der vil byde på det. Så kan prisen hurtigt komme nedad
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Først og fremmest, så skal Odense Stadion, uanset hvem, der køber det, vel sælges til markedsprisen, hvad den så end må være? Jeg går ikke ud fra, at en kommune må sælge noget af deres ejendom under markedsprisen?
Dernæst, så mener jeg, at Odense Kommune har en pligt til at kunne tilbyde klubber en opvisningsbane at spille på, hvis de måtte ønske det? Der kunne jo opstå den situation, hvor Marienlyst, Næsby, eller måske B1909 eller B1913, kom lidt op i rækkerne, og ønskede at afvikle deres kampe på en bane med tilskuerfaciliteter. men måske Atletikstadion ville være ok i den henseende?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment