Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Der var flere, der manglede til dagens træning i Ådalen, og flere gik ind, før træningen var forbi. Værst så det desværre ud for Christian Vestergaard.

    http://obstruktion.dk/skadesopdateri...d-vestergaard/
    Godt nok mange skader og spillere der skal doseres. Håber ikke det er slemt med CV

    Comment


      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-rundens-hold
      Okosun på rundens hold

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

        Det lyder som et knæ der er røget igen selvom det ikke kan bekræftes ud fra det :(. Håber det er knap så alvorligt og ønsker ham god bedring. Hvor har han dog været uheldig.
        Han råbte selv, at det var anklen, den var gal med. Det fik jeg ikke lige med. Men det så i hvert fald ikke ret godt ud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

          Han råbte selv, at det var anklen, den var gal med. Det fik jeg ikke lige med. Men det så i hvert fald ikke ret godt ud.
          Måske til mindst lidt held i uheld at det er ikke knæet igen. Men hvad skal det være frustrerende for den unge mand. Håber det bedste og det bliver ikke helt så grimt og han er snart tilbage.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

            Han råbte selv, at det var anklen, den var gal med. Det fik jeg ikke lige med. Men det så i hvert fald ikke ret godt ud.
            Hellere det end knæet. Selvom ingen af de 2 er optimale

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Tror folk kommer til at støtte op i starten af kampen, så kommer det så an på spillernes indstilling om hvorvidt de fortsætter eller ej
              Håber på stor positiv opbakning til spillerne fra start. Frygter desværre også negative fanreaktioner, hvis vi spiller skidt og kommer bagud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Håber på stor positiv opbakning til spillerne fra start. Frygter desværre også negative fanreaktioner, hvis vi spiller skidt og kommer bagud.
                Det er bestemt en også en forventning jeg har. Og jeg kan ikke garantere at, jeg er i samme båd, hvis ikke de spiller så blodet sprøjter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Håber på stor positiv opbakning til spillerne fra start. Frygter desværre også negative fanreaktioner, hvis vi spiller skidt og kommer bagud.
                  Prøver virkelig at motivere alt den positive energi ,jeg er i besiddelse af. Det er vi nød til. Hold da op hvor den her kamp fylder, allerede før den er spillet.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Det er bestemt en også en forventning jeg har. Og jeg kan ikke garantere at, jeg er i samme båd, hvis ikke de spiller så blodet sprøjter.
                    Hvis de giver alt så kan vi kun støtte, men hvis de ikke kommer med en indstilling der viser det er alvor, så....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                      Det er bestemt en også en forventning jeg har. Og jeg kan ikke garantere at, jeg er i samme båd, hvis ikke de spiller så blodet sprøjter.
                      Det skal vi simpelthen også forvente. En sejr vil helt givet kaste en ro af sig ved at lægge 8 points afstand til stregen. Det skal der kæmpes ekstraordinært for. Forhåbentlig er det også med henblik på det enkelte spillere spares. Der skal være friske stænger, så vi kan få lagt noget pres på Lyngby som trods flot spil i en længere periode bør være dem som skal ned.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Jeg er ked af at sige, at selv om OB har været mit hold siden 1998, håber jeg for fodboldens skyld, at Lyngby bliver i Superligaen. Og jeg er NÆSTEN nået dertil, at kun en nedrykning kan skabe de nødvendige sidste forandringer, Jeg har troet og håbet for længe nu. O.S.&E. kan ikke levere varen.
                        Jeg har svært ved at se nogle positive aspekter ved en nedrykning, andet end at vi er nød til at bruge de unge. Budgettet vil blive kraftigt minimeret , det er stadig Thorborg og det sportslige udvalg der træffer beslutningerne, sportschefen vil stadig hedde Michael Hemmingsen. Jeg håber inderligt vi klarer skærerne.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Jeg har svært ved at se nogle positive aspekter ved en nedrykning, andet end at vi er nød til at bruge de unge. Budgettet vil blive kraftigt minimeret , det er stadig Thorborg og det sportslige udvalg der træffer beslutningerne, sportschefen vil stadig hedde Michael Hemmingsen. Jeg håber inderligt vi klarer skærerne.
                          100% enig. Sunderland til I die.....eller Odense til I die.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Jeg har svært ved at se nogle positive aspekter ved en nedrykning, andet end at vi er nød til at bruge de unge. Budgettet vil blive kraftigt minimeret , det er stadig Thorborg og det sportslige udvalg der træffer beslutningerne, sportschefen vil stadig hedde Michael Hemmingsen. Jeg håber inderligt vi klarer skærerne.
                            Fuldstændig enig. Jeg tror desværre det er ret naivt at tro, at en nedrykning vil ændre særlig meget på måde tingene foregår på i OB. Jeg forestiller mig trods alt det ville betyde et endeligt farvel til Hemme, men om man ville være i stand til at hente noget meget mere visionært ind i stedet, kan jeg godt være i tvivl om. Og det ville formentlig ikke ændre en tøddel på de strukturelle problemer i OBs ledelse uanset.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Fuldstændig enig. Jeg tror desværre det er ret naivt at tro, at en nedrykning vil ændre særlig meget på måde tingene foregår på i OB. Jeg forestiller mig trods alt det ville betyde et endeligt farvel til Hemme, men om man ville være i stand til at hente noget meget mere visionært ind i stedet, kan jeg godt være i tvivl om. Og det ville formentlig ikke ændre en tøddel på de strukturelle problemer i OBs ledelse uanset.
                              Helt enig, I AGF var det ikke selve nedrykningen der hjalp, men at man fik ansat de rigtige folk og styrket økonomien.

                              Comment


                                Vi har haft en snak med Troels Kløve om den kommende kamp mod Lyngby.

                                http://obstruktion.dk/kloeve-klar-ov...eget-paa-spil/

                                Comment

                                Working...
                                X