Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg håber også på mange ting. Men det er jo ikke ensbetydende med de sker. Jeg medgiver at alt kan ske søndag. Jeg ser bare Lyngbys fart rive os i stykker og hvis de er effektive på dagen vinder de med 2. Vi er pt skandaløse på bolden ift til tidligere, alt går langsomt i opspillet, vi har ingen fart i benene og vi kan næste ikke score i åbent spil. Det skal komme fra standarter det hele. Om ham der kan noget der kan man ikke finde den rigtige plads til på holdet.

    Jeg gætter på 2-0 til Lyngby
    Jeg er desværre meget enig, også i en sejr til Lyngby. Med kun 2 points i de første 4 kampe i nedrykningsspillet tror jeg de 2 kampe mod Lyngby bliver afgørende for om OB eller Lyngby rykker ned sammen med Horsens. Hvis vi spiller ligeså naivt, som vi har gjort hidtil, rykker vi ned. Jeg tror, vi skal parkere bussen for at lukke ned for modstandernes hurtige kontraer, og selv satse på direkte kontraspil og dødbolde i stedet for alt for meget boldmassage i omstillingsspillet. Vil vi det, og evner vi det. Det får vi at se på søndag. Jeg frygter det værste.
    Last edited by pnl; 23-04-2021, 20:59.

    Comment


      Jeg er ked af at sige, at selv om OB har været mit hold siden 1998, håber jeg for fodboldens skyld, at Lyngby bliver i Superligaen. Og jeg er NÆSTEN nået dertil, at kun en nedrykning kan skabe de nødvendige sidste forandringer, Jeg har troet og håbet for længe nu. O.S.&E. kan ikke levere varen.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Tror vi overrasker på søndag. Tilskuerne kommer til at give et boost

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Tror vi overrasker på søndag. Tilskuerne kommer til at give et boost
          Det vil være de mest forbeholdne, kritisk-indstillede fans der nogensinde har været på stadion (og det siger ikke så lidt). Jeg tror de kan få omvendt indflydelse på kampens forløb og resultat.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Det vil være de mest forbeholdne, kritisk-indstillede fans der nogensinde har været på stadion (og det siger ikke så lidt). Jeg tror de kan få omvendt indflydelse på kampens forløb og resultat.
            Det håber jeg godt nok ikke, at du får ret i

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

              Enig i at han ikke skulle have haft jobbet, men det må været meget svært at sige nej tak.

              Han har overtaget styringen af et skib der tog massive mængder vand ind, og nu er sprunget helt læk, så selv de mindst kompente sportjournalister kan se at det er helt galt i OB.


              Det gjorde han. Men hvem er i sidste ende hovedansvarlig for truppens kvalitet. Det er Hemmingsen. Et ufatteligt passivt seneste vindue, trænerjagten som nu har pågået i 9 mdr. Han ligger som han har redt.
              Last edited by sinus; 23-04-2021, 07:43.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Det gjorde han. Men hvem er i sidste ende hovedansvarlig for truppens kvalitet. Det er Hemmingsen. Et ufatteligt passivt seneste vindue, trænerjagten som nu har pågået i 9 mdr. Han ligger som han har redt.
                ...og glem ikke at han selv har talt truppen op til top 6....bedre end Agf....og bla bla bla....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Tror vi overrasker på søndag. Tilskuerne kommer til at give et boost
                  Har også en god fornemmelse, efter et serie af dårlige kampen kommer der som regel en rigtig god.

                  Comment


                    Vi har statistikken med os, med den dommer som dømmer kampen, Jonas Hansen.
                    Kun ud fra det, så tror jeg på en sejr.
                    https://superstats.dk/kort/dommere/d...&aar=2020/2021

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Det vil være de mest forbeholdne, kritisk-indstillede fans der nogensinde har været på stadion (og det siger ikke så lidt). Jeg tror de kan få omvendt indflydelse på kampens forløb og resultat.
                      Tror folk kommer til at støtte op i starten af kampen, så kommer det så an på spillernes indstilling om hvorvidt de fortsætter eller ej

                      Comment


                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oliver...t-i-forlaaret/
                        Lyder som vi ikke ser Oliver på banen i foråret... :-(
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oliver...t-i-forlaaret/
                          Lyder som vi ikke ser Oliver på banen i foråret... :-(
                          Håber det bedste. Han har virkelig også fortjent at stå i U21 kvartfinalen og naturligvis finalen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                            Har også en god fornemmelse, efter et serie af dårlige kampen kommer der som regel en rigtig god.
                            Det vil jo, på et eller andet tidspunkt, være korrekt :D!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Der var flere, der manglede til dagens træning i Ådalen, og flere gik ind, før træningen var forbi. Værst så det desværre ud for Christian Vestergaard.

                              http://obstruktion.dk/skadesopdateri...d-vestergaard/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Der var flere, der manglede til dagens træning i Ådalen, og flere gik ind, før træningen var forbi. Værst så det desværre ud for Christian Vestergaard.

                                http://obstruktion.dk/skadesopdateri...d-vestergaard/
                                Det lyder som et knæ der er røget igen selvom det ikke kan bekræftes ud fra det :(. Håber det er knap så alvorligt og ønsker ham god bedring. Hvor har han dog været uheldig.

                                Comment

                                Working...
                                X