Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det værste i runden er hvordan Viktorine kaster sig rundt i falsk smerte. Han er godt nok den mindst sympatiske spiller i ligaen.
    ellers en fed kamp mellem GF og Fuck.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det værste i runden er hvordan Viktorine kaster sig rundt i falsk smerte. Han er godt nok den mindst sympatiske spiller i ligaen.
      ellers en fed kamp mellem GF og Fuck.
      Han er så ufattelig usmagelig føj for satan en klam og ulækker skrigeskinke
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Det værste i runden er hvordan Viktorine kaster sig rundt i falsk smerte. Han er godt nok den mindst sympatiske spiller i ligaen.
        ellers en fed kamp mellem GF og Fuck.
        Håber dommerne får mere fokus på ham, og er opmærksom på film, så han kan få de kort han fortjener, simpelthen ikke til at holde ud at se på.

        Bortset fra det en helt igennem dejlig runde igår. Fra nedrykningstruet til chanchen for en 7 plads,

        Comment


          Kasper Larsen måtte gå skadet ud fra kampen mod Lyngby, men han håber selv på, at det ikke er noget alvorligt.

          http://obstruktion.dk/kasper-larsen-...med-skraekken/

          Comment


            Kæmpe joke med de muskelskader.

            MY’s svar? “Træn mere! Hårdere! Så bliver alt bedre!”

            Comment


              Ingen brugte færre unge i Superligaen end OB. Her fra artikel i Tipsbladet:

              I den anden ende af Superligaen finder man så OB. Kun to procent af deres spilleminutter er gået til U21-spillere, viser undersøgelsen, og det er “dårligst” af de klubberne i den bedste danske række.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Det værste i runden er hvordan Viktorine kaster sig rundt i falsk smerte. Han er godt nok den mindst sympatiske spiller i ligaen.
                ellers en fed kamp mellem GF og Fuck.
                Han er latterlig. Og når han så bliver rigtig skadet ,vil ingen tro det. Forstår ikke FCK ikke får det ud af krukken
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Onside driller Hemme- han er helt til grin. Bo griner overbærende.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Onside driller Hemme- han er helt til grin. Bo griner overbærende.
                    Det er simpelthen lige før at man ryger over på pro-Hemme holdet. Jeg synes godt nok det er under lavmålet når den primære kritik går på at han er en kommunikativ katastrofe, fremfor alt det han går rundt og laver.

                    Comment


                      Sheed Hvorfor slettede du din post omkring kritikken af Hemmingsen?

                      Helt enig med det du skrev. Også dig bjerghest


                      Jeg har sgu også grinet i lår fede stråler over ham, kørt hans sætninger gennem google translate uden held og postet lidt herinde fra tid til anden med hans sproglige mangler. For det er direkte pinligt som OB fan at høre på sådan noget. Selv nogle af mine andre fodboldvenner gør grin med ham nu og de er ikke OB fans.
                      Men syntes altså at dette grænser sig til mobning og det klæder ikke Onside/offside på nationalt tv at fortsætte med deres ugentlige bashing på denne måde. Det burde de holde sig for gode til(selvom det er svært). Utroligt at der ikke sætte nogen i redaktionen som lige giver dem et hint om at de bør styre sig lidt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sheed Hvorfor slettede du din post omkring kritikken af Hemmingsen?

                        Helt enig med det du skrev. Også dig bjerghest


                        Jeg har sgu også grinet i lår fede stråler over ham, kørt hans sætninger gennem google translate uden held og postet lidt herinde fra tid til anden med hans sproglige mangler. For det er direkte pinligt som OB fan at høre på sådan noget. Selv nogle af mine andre fodboldvenner gør grin med ham nu og de er ikke OB fans.
                        Men syntes altså at dette grænser sig til mobning og det klæder ikke Onside/offside på nationalt tv at fortsætte med deres ugentlige bashing på denne måde. Det burde de holde sig for gode til(selvom det er svært). Utroligt at der ikke sætte nogen i redaktionen som lige giver dem et hint om at de bør styre sig lidt
                        Er helt uenig, de gav også Viktorine tørt på. Jeg tænker, at Hemme er lige til Zulus standup show. Når man stikke snuden frem, så må man også forvente at der bliver svaret igen.
                        Man får jo tanker hen i retning af om Hemme er inspireret af Druk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Onside driller Hemme- han er helt til grin. Bo griner overbærende.
                          Lige det citat med at OB's største problem her i foråret har været, at kampene skulle spilles først, for man kan få de 3 point (frit gengivet efter hukommelsen), ser jeg nu ikke så slemt, da jeg tror/håber at det var sagt med et glimt i øjet. Havde det været Troels Bech der havde sagt det, så var det nok modtaget anderledes og man havde blot ment, at det var en typisk Troels B. kommentar. At Offside så enten ikke kan, eller vælger ikke at se det, må stå for deres egen regning. Selvfølgelig skal de ikke udstille Hemmingsen, hvis det er deres eneste formål. Det gør han desværre så rigeligt selv, fristes man til at sige. Men på den anden side, kan det også være at Hemmingsen eller andre i OB bliver opmærksomme på, at der er en stor udfordring her, som gerne skal forbedres snart gennem noget intensiv kommunikationstræning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Er helt uenig, de gav også Viktorine tørt på. Jeg tænker, at Hemme er lige til Zulus standup show. Når man stikke snuden frem, så må man også forvente at der bliver svaret igen.
                            Man får jo tanker hen i retning af om Hemme er inspireret af Druk.
                            Og helt uenig. Forskellen er at Viktor får kritik af det han siger. Ikke den måde han formulerer sig på. Kæmpe forskel. Fischer beder selv om det med de ord han kommer ud med. Det gør Hemmingsen ikke. Han “stikker jo ikke snuden frem”. Han svarer bare på spørgsmål

                            Det svarer jo til at Hemmingsen stammede. Skulle man så gøre grin med det også? Eller kun det han siger rent indholdsmæssigt?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Sheed Hvorfor slettede du din post omkring kritikken af Hemmingsen?

                              Helt enig med det du skrev. Også dig bjerghest


                              Jeg har sgu også grinet i lår fede stråler over ham, kørt hans sætninger gennem google translate uden held og postet lidt herinde fra tid til anden med hans sproglige mangler. For det er direkte pinligt som OB fan at høre på sådan noget. Selv nogle af mine andre fodboldvenner gør grin med ham nu og de er ikke OB fans.
                              Men syntes altså at dette grænser sig til mobning og det klæder ikke Onside/offside på nationalt tv at fortsætte med deres ugentlige bashing på denne måde. Det burde de holde sig for gode til(selvom det er svært). Utroligt at der ikke sætte nogen i redaktionen som lige giver dem et hint om at de bør styre sig lidt
                              Jeg havde ikke set indslaget, så jeg tænkte jeg hellere måtte undlade at pirke til noget jeg reelt ikke havde set og hørt med egne øjne og ører endnu.

                              Men ja grundlæggende, så har jeg en følelse af, at vi er ved at være derude, hvor en del af kritikken af Hemmingsen er tilsvarende, at man kritiserer en mand for at stamme eller at have en sjov accent, og i mindre grad indholdet af det han siger, og det synes jeg ikke er så klædeligt. Hemmingsen skal have al den kritik han fortjener, når han siger ting der simpelthen ikke giver mening eller er selvmodsigende, for det er et problem for OB, når man er så uskarp i sin kommunikation og det påvirker mange interessenter i og omkring klubben, men hvis det bliver en næsten ugentlig bashing af en mand der virker usikker foran et kamera og en mikrofon, som jeg lidt fornemmer det er ved at blive, så synes jeg vi har krydset en grænse.

                              Man har lov til at kritisere indholdet alt det man har lyst til, hvis man har argumenterne på plads, men når det begynder at blive kritik af en persons udseende, usikkerhed eller hvad ved jeg, så får jeg lidt ondt i maven, for det er i sidste ende noget man ikke kan gøre for, og så længe indholdet er på plads jo heller ikke noget der forhindrer dem i at varetage deres arbejde på en god måde. Omvendt har vi jo folk som f.eks. Troels Bech, som er fremragende foran et kamera og en mikrofon, men som jo når det kommer til stykket har opnået forsvindende få gode resultater i efterhånden mange år som træner i dansk topfodbold, og på en eller anden måde så slipper for at skulle forholde sig til det.
                              Last edited by Sheed; 27-04-2021, 09:25.

                              Comment


                                Ja man kan klandre MH for meget.
                                Men niveauet på de danske tv stationer er virkelig også jammerligt...
                                Jeg har ihvertfald droppet optakt og nedtakt for længe siden, synes det skinner ud af trænere, spillere, sportschefer at de ser tv folkene som et nødvendigt onde.
                                Det alligevel bare de samme sætninger der kører i turnus "Vi tager en kamp af gangen" "vi skal være klar fra start" "det vigtigt vi ikke kommer bagud" "Vi ved X hold er farlige, hvis de rammer dagen"
                                Gaaaaaab...

                                Comment

                                Working...
                                X