Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

    Så kom Vejle også igang

    Vi kan håbe på Lyngby har tabt momentum, ellers ryger OB ned er min fonemmelse..

    Det kan så også være positivt i vores forfatning - da det kunne gå hen og betyde en udrensning hele vejen rundt fra ledelse til spillertrup.

    Men det vil gå betydning mange år ud i fremtiden.
    Vi flirtede også længe med nedrykningsstregen sidste år og det lærte ledelsen intet af, så jeg er bange for at de stadig vil have et helt skævt selvbillede efter denne sæson uanset om vi rykker ned eller om vi lige akkurat redder røven endnu engang.

    Comment


      Det ligner et fortjent FCM mesterskab, fuck er i opløsning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Det ligner et fortjent FCM mesterskab, fuck er i opløsning.
        Det er smukt. Og vanvittigt at de ikke er bedre med den vanvittige trup de har. De kan stille et hold med 9 spillere der er eller lige har været omkring det danske landshold. Så kan de fylde op med landsholdsspillere fra andre lande. Syg trup

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

          Det er smukt. Og vanvittigt at de ikke er bedre med den vanvittige trup de har. De kan stille et hold med 9 spillere der er eller lige har været omkring det danske landshold. Så kan de fylde op med landsholdsspillere fra andre lande. Syg trup
          Men Ståle købte gamle mætte og ovre the hill spillere hjem. Ligesom han gav en formue for Stage og Kaufmann

          Comment


            Men viser jo også at hvis man har visioner så kan man udvikle noget stort. Kunne håbe den nye strategi trækker i den retning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Men Ståle købte gamle mætte og ovre the hill spillere hjem. Ligesom han gav en formue for Stage og Kaufmann
              Arghh hvem var over the hill da han købte dem? De gjorde det meget godt i 18/19 sæsonen. Uanset hvad, så er det på papiret den vildeste trup i mange mange år. Det gør det endnu sjovere at det ikke fungere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Vi bliver 11 og rykker ned Magge. Dette bliver desværre sæsonen som vi vil huske i mange år. Jeg forstår simpelthen ikke en tøddel af at man kan syntes det er fedt med at VB vinder over Horsens ift vores situation.
                Spørg mig ikke hvor jeg har det fra men jeg har stadig en ro og klar fornemmelse af at vi klarer det, måske ikke så meget af egne evner men så ved hjælp af det gode forspring og at andre hold tager point fra Lyngby.
                Som nogle af jer måske har bemærket så plejer heg ellers ikke at være optimistisk omkring OB.

                Horsens må formodes at være væk efterhånden , Vejle kan jo være ligegyldigt for os tror jeg,det er Lyngby vi skal holde under os
                Last edited by Magge; 22-04-2021, 21:02.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Spørg mig ikke hvor jeg har det fra men jeg har stadig en ro og klar fornemmelse af at vi klarer det, måske ikke så meget af egne evner men så ved hjælp af det gode forspring og at andre hold tager point fra Lyngby.
                  Som nogle af jer måske har bemærket så plejer heg ellers ikke at være optimistisk omkring OB.

                  Horsens må formodes at være væk efterhånden , Vejle kan jo være ligegyldigt for os tror jeg,det er Lyngby vi skal holde under os
                  Jeg ville ønske jeg kunne dele den ro. Men det er ganske umuligt. Faktisk lige før jeg ikke glæder mig til søndag på stadion for første gang i mange måneder.
                  Men din ro eller min frygt har jo nok ændret sig søndag kl 20. Vi må tage en status der

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Arghh hvem var over the hill da han købte dem? De gjorde det meget godt i 18/19 sæsonen. Uanset hvad, så er det på papiret den vildeste trup i mange mange år. Det gør det endnu sjovere at det ikke fungere.
                    Zanka, bjelland og Ankersen.
                    Ham islændingen som jeg ikke husker navnet på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Vi bliver 11 og rykker ned Magge. Dette bliver desværre sæsonen som vi vil huske i mange år. Jeg forstår simpelthen ikke en tøddel af at man kan syntes det er fedt med at VB vinder over Horsens ift vores situation.
                      Jeg håber på et point mod Lyngby i næste kamp. Derefter skal de til Aab som bliver svært for dem og vi skal til Haderslev i en kamp hvor alvoren må give point.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jeg håber på et point mod Lyngby i næste kamp. Derefter skal de til Aab som bliver svært for dem og vi skal til Haderslev i en kamp hvor alvoren må give point.
                        Jeg håber også på mange ting. Men det er jo ikke ensbetydende med de sker. Jeg medgiver at alt kan ske søndag. Jeg ser bare Lyngbys fart rive os i stykker og hvis de er effektive på dagen vinder de med 2. Vi er pt skandaløse på bolden ift til tidligere, alt går langsomt i opspillet, vi har ingen fart i benene og vi kan næste ikke score i åbent spil. Det skal komme fra standarter det hele. Om ham der kan noget der kan man ikke finde den rigtige plads til på holdet.

                        Jeg gætter på 2-0 til Lyngby

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg ville ønske jeg kunne dele den ro. Men det er ganske umuligt. Faktisk lige før jeg ikke glæder mig til søndag på stadion for første gang i mange måneder.
                          Men din ro eller min frygt har jo nok ændret sig søndag kl 20. Vi må tage en status der
                          Ja der kan så absolut rykkes gevaldigt på min ro hvis vi taber på søndag. Det er en nøglekamp som ikke må tabes.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Ja der kan så absolut rykkes gevaldigt på min ro hvis vi taber på søndag. Det er en nøglekamp som ikke må tabes.
                            Til gengæld løber Lyngbys timeglas også næsten ud hvis de ikke vinder. Men ja det er meget åbent.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Ja der kan så absolut rykkes gevaldigt på min ro hvis vi taber på søndag. Det er en nøglekamp som ikke må tabes.
                              Det må den ikke. Men det må den jo heller ikke for Lyngby. Det bliver ikke for børn

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg håber også på mange ting. Men det er jo ikke ensbetydende med de sker. Jeg medgiver at alt kan ske søndag. Jeg ser bare Lyngbys fart rive os i stykker og hvis de er effektive på dagen vinder de med 2. Vi er pt skandaløse på bolden ift til tidligere, alt går langsomt i opspillet, vi har ingen fart i benene og vi kan næste ikke score i åbent spil. Det skal komme fra standarter det hele. Om ham der kan noget der kan man ikke finde den rigtige plads til på holdet.

                                Jeg gætter på 2-0 til Lyngby
                                Jeg håber på en reaktion fra spillerne og at der kommer noget positivt tryk fra lægterne.
                                Tror på 2-1, men lever fint med uafgjort.

                                Comment

                                Working...
                                X