Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Kun én gang de sidste 20 år har OB haft færre point efter 20 runder (sæsonen 16/17).

    Én ting er top 6. En anden ting er, at OB præsterer historisk ringe. Top 6 er jo lige meget, når vi er så pisse elendige. Hvad skal man bruge en 6. plads til, når man ikke kan score og man ikke kan vinde i Jylland. Den er helt gal i Ådalen - men det er mærkeligt, når vi har en trup der er bedre end AGFs - det må være marginalerne, der ikke er på vores side.....
    For mig handler top 6 ikke om et håb om mirakler og europædisk bold. Det handler om overlevelse.
    Lyngby er kommet i gang og psykologisk er det lettere at komme bagfra og jagte. Vi burde ikke kunne rykke ud, men bedre er holdet altså ikke. Når Aron og OC er de bedste på holdet i de seneste kampe så er man udfordret. OC spiller godt, men desværre får vi ikke point ud af det. Holdets mentale tilstand er skidt når en af holdets teknisk dårligste spiller lige pludselig er bedst på bolden. Har altid vist at Aron er en fighter, men når Opondo, Aron, Lund og Lieder er fast på holdet så viser det også at holdet er tætter på 10. end 5. Pladsen
    Hertil JD, Jjt, Ryan, BK, Jørgen som er udfordret på manglende kampform.
    Okosun og Hylle som ikke rigtig kommer i kamp rytme.
    AJA som back gør os let at spille i mod, der kommer absolut intet offensivt. Han har spillet ok som CB, men han er ingen Scholtz, Thalander eller Maxsø.
    Østrøm gør det fint, rigtig fint og hans tid skal nok komme, men havde han været 28 så havde vi tænkt ham som et svagt led.

    Comment


      Kom så Lyngby..... I kan jo godt

      Comment


        Jeg er lidt i tvivl, hvad er bedre for OB: en sejr til Nordsjælland betyder vel at vi skal have en sejr på Søndag og Lyngby bliver lidt på afstand. Omvendt holder vi på sekste pladsen, hvis Nordsjælland skulle tabe, mens Lyngby nærmer sig os fra afgrundens kant. Jeg vælger et uafgjort som ønskescenarie, Lyngby fortjener ihvertfald et point efter at have set første halvleg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Jeg er lidt i tvivl, hvad er bedre for OB: en sejr til Nordsjælland betyder vel at vi skal have en sejr på Søndag og Lyngby bliver lidt på afstand. Omvendt holder vi på sekste pladsen, hvis Nordsjælland skulle tabe, mens Lyngby nærmer sig os fra afgrundens kant. Jeg vælger et uafgjort som ønskescenarie, Lyngby fortjener ihvertfald et point efter at have set første halvleg.
          Uanset hvad ønsker jeg mig bare en træner som kan forvandle et hold, som det er lykkedes Carit Falch med Lyngby. De har jo intet fået tilført, men spiller virkelig noget flot og indbydende fodbold med kvalitet i specielt deres offensive spil. Lyngby stadion har heller ikke en ønskebane, men de lykkedes alligevel med få berøringer og massere løb for boldholder at levere en fin omgang fodbold, som langt overgår det vi har set OB præstere dette forår.
          Kan de holde den damp, så bliver de et giftigt bekendtskab i et nedrykningsspil.
          Jeg håber derfor fcn holder føringen. Det vil også tvinge os frem over stepperne på søndag og det har vi sgu godt af efter to indsatser der har lugtet mere af tilfredshed med uafgjort end jagten på sejre.

          Comment


            Personligt er jeg nået et punkt med OB hvor jeg ikke orker at skulle være afhængige af andres resultatet ift klubbens egen målsætning...især ikke når deres track record på 10. år er så eventyrlig ringe....det må briste eller bære
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Det ender med at Nordsjælland tager den sidste plads i Top 6 på sidste spillerunde, ligesom de plejer at gøre.

              Comment


                Det står mere og mere tydeligt, at JM ikke har evnerne til at udvikle et hold og enkeltspillere over tid. Truppen er ikke fantastisk - men INGEN har udviklet sig markant positivt under JM. Noget er galt....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det står mere og mere tydeligt, at JM ikke har evnerne til at udvikle et hold og enkeltspillere over tid. Truppen er ikke fantastisk - men INGEN har udviklet sig markant positivt under JM. Noget er galt....
                  tjaaah hånden på hjertet er det vel ikke overvældende mange spillere der har udviklet sig positivt i OB de sidste mange år...
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det står mere og mere tydeligt, at JM ikke har evnerne til at udvikle et hold og enkeltspillere over tid. Truppen er ikke fantastisk - men INGEN har udviklet sig markant positivt under JM. Noget er galt....
                    Som udgangspunkt bruger han jo også helst færdigudviklede spillere Kløve, Lund, Lieder og så videre inden han kigger de unges vej.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Det ender med at Nordsjælland tager den sidste plads i Top 6 på sidste spillerunde, ligesom de plejer at gøre.
                      Ja ikke sikkert der er flere lykkehjuls runder tilbage for os. Men vi kan jo starte med at slå Brøndby for at bevise vores værd.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Det står mere og mere tydeligt, at JM ikke har evnerne til at udvikle et hold og enkeltspillere over tid. Truppen er ikke fantastisk - men INGEN har udviklet sig markant positivt under JM. Noget er galt....
                        Det synes jeg nu ikke er rigtigt. Selvom jeg er enig i at track record'en ikke er imponerende, så har i hvert fald Casper Nielsen, Jacob Barrett og Oliver C alle udviklet sig markant under JM.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Som udgangspunkt bruger han jo også helst færdigudviklede spillere Kløve, Lund, Lieder og så videre inden han kigger de unges vej.
                          Jeg tror det er en svær balance gang. Det kræver jo også at den unge spiller der kommer op har niveauet. Og der har vi set med OC og Frøkjær at de får rigtig stor tillid hvis de bare har kvaliteterne. Jeg kunne også sagtens se Fenger spille hver gang hvis han havde holdt sig skadesfri fra der han slog igennem.

                          Men vi kan ikke holde enkelte rutinerede spillere på bænken hvis de bare ER væsentlig bedre en den unge spiller der kommer op. Vi kan tage Kløve/Ibrahimagic scenariet. Det går jo bare ikke. De er nød til at have et vist niveau

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Det synes jeg nu ikke er rigtigt. Selvom jeg er enig i at track record'en ikke er imponerende, så har i hvert fald Casper Nielsen, Jacob Barrett og Oliver C alle udviklet sig markant under JM.
                            Enig. Det er ikke INGEN. Men det er godt nok heller ikke imponerende mange. Langt fra. Men det er nok problemet med OB.

                            At der er så stort pres for resultater.. Mens der skal udvikles spillere.. Der bakkes op af en middelmådig økonomi.. Ingen strategi.. Og kun et lidt over middel akademi. Det er en konstant dans mellem 2 stole

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Det ender med at Nordsjælland tager den sidste plads i Top 6 på sidste spillerunde, ligesom de plejer at gøre.
                              Ja med FCN’s sejr over lyngby og deres bedre målscorer, så skal vi minimum have 4 points i vores 2 sidste kampe mod BIF og AaB for at komme i top 6.
                              Samtidig må Lyngby meget gerne smide points igen når de møder Horsens i sidste runde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Enig. Det er ikke INGEN. Men det er godt nok heller ikke imponerende mange. Langt fra. Men det er nok problemet med OB.

                                At der er så stort pres for resultater.. Mens der skal udvikles spillere.. Der bakkes op af en middelmådig økonomi.. Ingen strategi.. Og kun et lidt over middel akademi. Det er en konstant dans mellem 2 stole
                                Enig!

                                Comment

                                Working...
                                X