Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    På den måde kan man jo også sige at Sønderjyske er afhængig af vores resultater. Vi er stadig i en position hvor vi kan afgøre det selv. Vi kan bare vinde 4-0 idag
    Købt. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      På den måde kan man jo også sige at Sønderjyske er afhængig af vores resultater. Vi er stadig i en position hvor vi kan afgøre det selv. Vi kan bare vinde 4-0 idag
      4-0. Det resultat køber jeg gerne. Så ser det bedre ud, Så håber vi bare, at SDJ ikke vinder 8-0 mod FCN

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

        4-0. Det resultat køber jeg gerne. Så ser det bedre ud, Så håber vi bare, at SDJ ikke vinder 8-0 mod FCN
        Så må vi jo vinde 7-0 i Aalborg

        Comment


          Det eneste hold, der lige nu selv kan afgøre det, det er Randers

          Comment


            Mon ikke vi ser en åreladning der vil noget til sommer?
            Har det som under Kent, det bliver rart når Kløve, Drachmann osv ikke er selvskrevet til at spille.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
              Mon ikke vi ser en åreladning der vil noget til sommer?
              Har det som under Kent, det bliver rart når Kløve, Drachmann osv ikke er selvskrevet til at spille.
              Næppe. Det tror jeg ikke økonomien er til, og vi har også bundet os til nogle længere kontrakter der bliver svære at komme ud af. Sveinn og Lund er nok væk, og så er der nogle spillere der har et år tilbage til sommer, og der kunne også godt ryge nogle fra. Det er nok bare ikke andre end Jebali og måske JJT ud af den gruppe som kan give os en økonomi der giver os noget at rutte med.

              Vi er tvunget til at bygge på en stamme som hedder Bashkim, Tverskov, Larsen, Frøkjær, Sabbi, Skjelvik, Kløve, Okosun, Aron, Opondo og OC, hvis vi kan holde på ham.

              Comment


                23 mål i en trup med for mange angriber.
                Reelt kan vi kun bruge Max, BK, Jebali.
                Men de er jo ikke unikke i ligaen. Måske er BK hvis han finder formen.
                Hylle kan jeg godt li, men ikke til et top 6 hold. Sabbi lige så. Han er god i korte sekvenser, men ikke pengene værd.
                Sander og Lieder er heller ikke top 6 materiale.

                Sådan kunne man blive ved med de øvrige på holdet. Få af dem er stabilt på top 6 niveau. Der er mange lige ved og næsten spillere, men det er alt for sjældent holdet levere en top præstation.
                Der mangler ærgerrighed, og vinder mentalitet, og det får man ikke af at sportschefen siger holdet er til top 6.
                Skal vi i top 6, så kræver det 5 nye klare top 6 spillere til at supplere den bløde mellemvare som holdet hovedsageligt består af idag.
                Ny træner er fint men uden et hold af ambitiøse vindertyper, så bliver det sku ikke anderledes.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Næppe. Det tror jeg ikke økonomien er til, og vi har også bundet os til nogle længere kontrakter der bliver svære at komme ud af. Sveinn og Lund er nok væk, og så er der nogle spillere der har et år tilbage til sommer, og der kunne også godt ryge nogle fra. Det er nok bare ikke andre end Jebali og måske JJT ud af den gruppe som kan give os en økonomi der giver os noget at rutte med.

                  Vi er tvunget til at bygge på en stamme som hedder Bashkim, Tverskov, Larsen, Frøkjær, Sabbi, Skjelvik, Kløve, Okosun, Aron, Opondo og OC, hvis vi kan holde på ham.
                  Det er jo også et udemærket 8-10 hold.
                  Personligt forstår jeg ikke Niels kan have fornøjelse ved at bruge penge i den størrelse, som højest betyder kvartfinale i pokalen og de fleste år uden for top 6.Hvis han vil vinde noget, så koster det.
                  Fint at vinde et U mesterskab, men baggrunden er jo at det sker ved at have et ok hold, men rækken er uden toppen af årgangen.
                  Klart at kan man finde nogle der er gode i DK men ikke gode nok til at blive solgt så kan der opstå en stamme af home growen, men det bliver næppe som Aab til et mesterskab.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    23 mål i en trup med for mange angriber.
                    Reelt kan vi kun bruge Max, BK, Jebali.
                    Men de er jo ikke unikke i ligaen. Måske er BK hvis han finder formen.
                    Hylle kan jeg godt li, men ikke til et top 6 hold. Sabbi lige så. Han er god i korte sekvenser, men ikke pengene værd.
                    Sander og Lieder er heller ikke top 6 materiale.

                    Sådan kunne man blive ved med de øvrige på holdet. Få af dem er stabilt på top 6 niveau. Der er mange lige ved og næsten spillere, men det er alt for sjældent holdet levere en top præstation.
                    Der mangler ærgerrighed, og vinder mentalitet, og det får man ikke af at sportschefen siger holdet er til top 6.
                    Skal vi i top 6, så kræver det 5 nye klare top 6 spillere til at supplere den bløde mellemvare som holdet hovedsageligt består af idag.
                    Ny træner er fint men uden et hold af ambitiøse vindertyper, så bliver det sku ikke anderledes.
                    Tror mere bunder i det første end det sidste. Med vores budget, så får vi spillere i den kvalitet vi har nu. De er hverken så meget værre eller bedre end de øvrige holds spillere med undtagelse af Fck's og fcm's. Det hold vi møder i dag tror jeg har en sæson, hvor alt klapper, som vi ser med jævne mellemrum. Ellers ser jeg kun Maxsø og Lindstrøm afvige markant fra normalen på de øvrige midterhold. Det samme kan siges om AGF. De har til forskel fra os til gengæld et klart koncept og vindermentalitet i deres trup, som afviger markant fra vores.
                    ​​​​​Det er her man må håbe OB har lagt en ambitiøs, men realistisk plan, for hvor vi fremadrettet skal spille og udvikle os, samt hvilken type træner og hvilke type spillere der skal Signes, for at føre den bedst muligt ud i livet. Om det kræver en stor udskiftning i truppen er sandsynligt, men ikke nødvendigvis et must. Jeg synes ikke vi havde mange spillere, som var markant bedre i Michelsens første sæson end i hans sidste. Det vigtigste er at klubben får defineret noget som kan sætte ild i øjnene på en ny træner, som ligeledes kan give ild i øjnene på spillerne. Det er den synergi vi skal ramme. Lige nu er det svært at se selv Hemme ville bløde for trøjen. Et fedt sted at starte ville være at han, når han en dag skal fremlægge vores fine nye strategi, får lidt følelser ind over. De her korslagte arme skal åbnes og så skal han med største sårbarhed åbne op for, hvorfor han lægger al sin tid og energi i at få klubben tilbage på sporet. Det kan godt være han ikke har ordene selv, men så må han få nogen til at hjælpe ham med at få dem sat sammen på skrift. Det vil være patetisk, men det virker i Brøndby, det virker i AGF, det virker i FCM. Det vil også virke i OB, for vi sidder altså fortsat en masse fans, som nærmest græder snot, fordi vi igen har ramt bunden i en af flere æraer igennem de sidste ti år. Clausen, TB og Kent er alle skiftet ud efter historisk set miserable resultater, uden der på noget tidspunkt er snakket til os hårdtprøvede fans hjerter. Skal det også overgå os med JM?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Det er jo også et udemærket 8-10 hold.
                      Personligt forstår jeg ikke Niels kan have fornøjelse ved at bruge penge i den størrelse, som højest betyder kvartfinale i pokalen og de fleste år uden for top 6.Hvis han vil vinde noget, så koster det.
                      Fint at vinde et U mesterskab, men baggrunden er jo at det sker ved at have et ok hold, men rækken er uden toppen af årgangen.
                      Klart at kan man finde nogle der er gode i DK men ikke gode nok til at blive solgt så kan der opstå en stamme af home growen, men det bliver næppe som Aab til et mesterskab.
                      Tror såmænd nok at det netværk OB giver NT giver indtjening andre steder i den samlede koncern end hvad han bruger på OB og sikkert også OS&E ... efter JH’s sparerunder tænker jeg ikke at det er OB der er den store synder i de underskud der er etableret de sidste par år ... selvfølgelig kommer COVID19 til at påvirke OB og OS&E markant men det er der næppe nogen der kunne gøre meget anderledes.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Tror mere bunder i det første end det sidste. Med vores budget, så får vi spillere i den kvalitet vi har nu. De er hverken så meget værre eller bedre end de øvrige holds spillere med undtagelse af Fck's og fcm's. Det hold vi møder i dag tror jeg har en sæson, hvor alt klapper, som vi ser med jævne mellemrum. Ellers ser jeg kun Maxsø og Lindstrøm afvige markant fra normalen på de øvrige midterhold. Det samme kan siges om AGF. De har til forskel fra os til gengæld et klart koncept og vindermentalitet i deres trup, som afviger markant fra vores.
                        ​​​​​Det er her man må håbe OB har lagt en ambitiøs, men realistisk plan, for hvor vi fremadrettet skal spille og udvikle os, samt hvilken type træner og hvilke type spillere der skal Signes, for at føre den bedst muligt ud i livet. Om det kræver en stor udskiftning i truppen er sandsynligt, men ikke nødvendigvis et must. Jeg synes ikke vi havde mange spillere, som var markant bedre i Michelsens første sæson end i hans sidste. Det vigtigste er at klubben får defineret noget som kan sætte ild i øjnene på en ny træner, som ligeledes kan give ild i øjnene på spillerne. Det er den synergi vi skal ramme. Lige nu er det svært at se selv Hemme ville bløde for trøjen. Et fedt sted at starte ville være at han, når han en dag skal fremlægge vores fine nye strategi, får lidt følelser ind over. De her korslagte arme skal åbnes og så skal han med største sårbarhed åbne op for, hvorfor han lægger al sin tid og energi i at få klubben tilbage på sporet. Det kan godt være han ikke har ordene selv, men så må han få nogen til at hjælpe ham med at få dem sat sammen på skrift. Det vil være patetisk, men det virker i Brøndby, det virker i AGF, det virker i FCM. Det vil også virke i OB, for vi sidder altså fortsat en masse fans, som nærmest græder snot, fordi vi igen har ramt bunden i en af flere æraer igennem de sidste ti år. Clausen, TB og Kent er alle skiftet ud efter historisk set miserable resultater, uden der på noget tidspunkt er snakket til os hårdtprøvede fans hjerter. Skal det også overgå os med JM?
                        Har svært ved at tro OB pludselig vil række ud til os fans og tale vores sprog og først og fremmest vil optræde troværdigt i deres meldinger og handlinger.
                        Jack Jørgensen taler ikke fansprog men virker som den trælse sælger fra Telia.
                        Vores vattede anfører har for få uger siden pjevset over at vi fans er for krævende.
                        Hemme taler som om han har været frosset ned siden 90’erne.
                        Thorborg er sky og har kun få gange stået frem senest med en melding om at vi skal være top 6 i dårlige år og Europa i gode.

                        JM bliver sendt videre med anmærkningen ikke god nok og så finder man en ny, og med mindre der ændres markant i strategi og retning på banen og den måde vi køber spiller efter så står vi her igen om 2-3 år.
                        Last edited by Magge; 15-03-2021, 05:18.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Har svært ved at tro OB pludselig vil række ud til os fans og tale vores sprog og først og fremmest vil optræde troværdigt i deres meldinger og handlinger.
                          Jack Jørgensen taler ikke fansprog men virker som den trælse sælger fra Telia.
                          Vores vattede anfører har for få uger siden pjevset over at vi fans er for krævende.
                          Hemme taler som om han har været frosset ned siden 90’erne.
                          Thorborg er sky og har kun få gange stået frem senest med en melding om at vi skal være top 6 i dårlige år og Europa i gode.

                          JM bliver sendt videre med anmærkningen ikke god nok og så finder man en ny, og med mindre der ændres markant i strategi og retning på banen og den måde vi køber spiller efter så står vi her igen om 2-3 år.
                          Enig tænker næsten der er 100% garanti for vi står samme sted om 2-3 år eftersom det er de samme folk der sidder og bestemmer og har bestemt de Sidste 15 år hvorfor skulle de pludselig ændre sig markant ift. strategi og evne til at tænke anderledes....håber de beviser jeg tager fejl...men har min tvivl....
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Har svært ved at tro OB pludselig vil række ud til os fans og tale vores sprog og først og fremmest vil optræde troværdigt i deres meldinger og handlinger.
                            Jack Jørgensen taler ikke fansprog men virker som den trælse sælger fra Telia.
                            Vores vattede anfører har for få uger siden pjevset over at vi fans er for krævende.
                            Hemme taler som om han har været frosset ned siden 90’erne.
                            Thorborg er sky og har kun få gange stået frem senest med en melding om at vi skal være top 6 i dårlige år og Europa i gode.

                            JM bliver sendt videre med anmærkningen ikke god nok og så finder man en ny, og med mindre der ændres markant i strategi og retning på banen og den måde vi køber spiller efter så står vi her igen om 2-3 år.
                            Desværre enig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Hemme taler som om han har været frosset ned siden 90’erne.
                              spot on. Det strategipapir bliver kun lavet, for at man ikke skal kunne angribe OB for ikke at have en strategi. Vi kommer til at humpe afsted på vanlig vis uanset.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Har svært ved at tro OB pludselig vil række ud til os fans og tale vores sprog og først og fremmest vil optræde troværdigt i deres meldinger og handlinger.
                                Jack Jørgensen taler ikke fansprog men virker som den trælse sælger fra Telia.
                                Vores vattede anfører har for få uger siden pjevset over at vi fans er for krævende.
                                Hemme taler som om han har været frosset ned siden 90’erne.
                                Thorborg er sky og har kun få gange stået frem senest med en melding om at vi skal være top 6 i dårlige år og Europa i gode.

                                JM bliver sendt videre med anmærkningen ikke god nok og så finder man en ny, og med mindre der ændres markant i strategi og retning på banen og den måde vi køber spiller efter så står vi her igen om 2-3 år.
                                Det er trist at skulle sige det, men jeg er bange for du rammer hovedet på sømmet her. Alt det snak om ny strategi lugter umiddelbart mest af, at det er et desperat forsøg på at lukke munden på al den berettigede kritik der har været af klubben, de seneste mange år. En famlende ledelse som overdrager nøglerne til en ny træner med jævne mellemrum, når træneren igen igen har formået ikke at opfylde de målsætninger/FORHÅBNINGER ledelsen har, uden nogen egentlig retning eller rød tråd. Nu er deres nye buzz-word "strategi" og Hemmingsen fabler om først stribet tråd og så blå tråd og nu har kommunikationsafdelingen nok fortalt ham, at ordet vi skal fodre omgivelserne med er "strategi". Som fan af OB i over 40 år er jeg dog nødsaget til at hænge alle mine forhåbninger for klubbens fremtid på denne kommende "strategi" og så ellers undre mig over hvad vi har haft førhen. Men hellere sent end aldrig, som man siger. Jeg bliver dog lige som dig bekymret når jeg kigger på hvilke folk der sandsynligvis sidder og skal udtænke denne strategi: Thorborg, Hemmingsen, Enrico, Thomas C, Jack J..

                                Comment

                                Working...
                                X