Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Og holder live stillingerne så ligger vi til nedrykning. Men så er det jo godt at vores kompetente, erfarne orakel MH har meldt om en top 6 trup.
    Det kan umuligt gå galt eller noget!
    Så kan du godt ånde lettet op, nu ligger vi nr 10 :-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Så kan du godt ånde lettet op, nu ligger vi nr 10 :-)
      Ja der er jo ikke langt til top 6 eller noget. Jeg ser GF mod Horsens, og hvis det fortsætter så kravler Horsens ikke forbi. Jeg tror nu heller ikke vi rykker ud.
      Horsens og Lyngby skal vi kunne holde bag os. Desuden er der et stort midterfelt som vi er ret lige med.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Og holder live stillingerne så ligger vi til nedrykning. Men så er det jo godt at vores kompetente, erfarne orakel MH har meldt om en top 6 trup.
        Det kan umuligt gå galt eller noget!
        Jeps pt ligger vi nr 11. Der er nok snart kø ved håndvasken i OB.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Jeps pt ligger vi nr 11. Der er nok snart kø ved håndvasken i OB.
          Tror ikke der bliver kø hverken ved håndvasken eller ved selverkendelsens alter, vi vil forsat høre de rosenrøde fortællinger om en top 6 trup som to sæsoner i træk var ihh og åhhh så tæt på Europa.

          Som jeg skrev tidligere så kommer der nu to kampe mod nedryknings favoritterne og derefter kommer imo de afgørende 4 kampe som vil vise om vi skal finde klaphatten eller høtyven frem.
          Last edited by Magge; 18-10-2020, 15:30.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Den der FCK-sejr bliver et tyndere og tyndere halmstrå at klamre sig til, når vi skal retfærdiggøre, at vi har været gode her i starten. Virkeligheden er nok, at vi ikke slog et hold der var i nærheden af at have FCK-niveau.

            Comment


              Lad bare AaB score to mere og vi overhaler FCK!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Den der FCK-sejr bliver et tyndere og tyndere halmstrå at klamre sig til, når vi skal retfærdiggøre, at vi har været gode her i starten. Virkeligheden er nok, at vi ikke slog et hold der var i nærheden af at have FCK-niveau.
                Du har ret. Men det er altså også ret fedt. Hjalte og Kvist - kæft nogle dilettanter. Dejligt, at det ikke kun er OB, der ikke helt ansætter på merit ;).

                Comment


                  4 point op til top 6 nu :o ja godt nok 17 kampen igen. Men stadig

                  Comment


                    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...eren-eller-var

                    Jeg var ellers af den overbevisning, at det gav rødt kort når man sparkede ud efter og ramte en modspiller, når bolden er langt væk fra spilafstand, men jeg må åbenbart have taget fejl. Jeg kunne ellers have svoret, at jeg så det give rødt for ganske nyligt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...eren-eller-var

                      Jeg var ellers af den overbevisning, at det gav rødt kort når man sparkede ud efter og ramte en modspiller, når bolden er langt væk fra spilafstand, men jeg må åbenbart have taget fejl. Jeg kunne ellers have svoret, at jeg så det give rødt for ganske nyligt.
                      Det er en skandale, at der ikke er nogen linje i det der. VAR spiller fallit, når der er sådanne sager.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...eren-eller-var

                        Jeg var ellers af den overbevisning, at det gav rødt kort når man sparkede ud efter og ramte en modspiller, når bolden er langt væk fra spilafstand, men jeg må åbenbart have taget fejl. Jeg kunne ellers have svoret, at jeg så det give rødt for ganske nyligt.
                        Situationerne er ikke ens, det er du også klar over ... han går ikke på samme måde efter at ramme manden og med langt mindre kraft og så bliver Biel kraftigt provokeret.
                        Hvis han faktisk rammer ham bør den give rødt, men ellers gult til begge, Ross er usportslig.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Situationerne er ikke ens, det er du også klar over ... han går ikke på samme måde efter at ramme manden og med langt mindre kraft og så bliver Biel kraftigt provokeret.
                          Hvis han faktisk rammer ham bør den give rødt, men ellers gult til begge, Ross er usportslig.
                          Sikke noget vrøvl. Du bør være mindre skråsikker.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Situationerne er ikke ens, det er du også klar over ... han går ikke på samme måde efter at ramme manden og med langt mindre kraft og så bliver Biel kraftigt provokeret.
                            Hvis han faktisk rammer ham bør den give rødt, men ellers gult til begge, Ross er usportslig.
                            Selvfølgelig går han efter at ramme manden, og han rammer ham jo tydeligvis, jeg ved ikke hvordan man kan komme til en konklusion om, at han skulle have haft en anden hensigt. Han sparker med mindre kraft en Jebali, men Jebali sparker ikke Vejle-spilleren ned med en kraft der gør, at det ville have givet rødt kort i en normal spilsituation. Begge situationer er det en spiller der sparker ud og rammer en modspiller, hvor bolden er ude af spilafstand, uden at det er en aktion der ligefrem kommer til at give offeret varige mén. Derfor er de to situationer sammenlignelige.

                            Traoré ramte heller ikke nogen her, men hensigten var nok til at taksere det til et rødt. (2:30)
                            https://www.superliga.dk/kamp/2011-2...midtjylland-ob

                            At Ross er provokerende ved jeg slet ikke, hvorfor du har behov for at nævne. Hvad i alverden har det med noget som helst at gøre?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Situationerne er ikke ens, det er du også klar over ... han går ikke på samme måde efter at ramme manden og med langt mindre kraft og så bliver Biel kraftigt provokeret.
                              Hvis han faktisk rammer ham bør den give rødt, men ellers gult til begge, Ross er usportslig.
                              Hvis det var en OB spiller der havde gjort det som Biel gør i situationen så havde du haft den stik modsatte holdning. Du er for nem at gennemskue

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Hvis det var en OB spiller der havde gjort det som Biel gør i situationen så havde du haft den stik modsatte holdning. Du er for nem at gennemskue
                                Haha ham Entusiasten som ikke er OB fan, og elsker at provokere, forstår seriøst ikke hva han laver herinde når han ikke er OB fan.

                                Self er der rødt til Biel han gør det helt bevidst

                                Comment

                                Working...
                                X