Hov JT var 48.
Efter hukommelse, 200, 180 og 170.000
Så
Kadrii 200.000
Jørgen 180.000
Tverskov 170.000
Tverskov og Kadrii er det hele værd. Men at give Jørgen som er VB 180.000 om måneden er simpelthen for langt ude. Det står skrevet i stjernerne at han ofte er skadet og kun jævnligt når et højt niveau der minder om Top 6
Tverskov og Kadrii er det hele værd. Men at give Jørgen som er VB 180.000 om måneden er simpelthen for langt ude. Det står skrevet i stjernerne at han ofte er skadet og kun jævnligt når et højt niveau der minder om Top 6
Tør ikke tænke på hvad f.eks. jebali, okusun eller lieder får
Jebali til 170.000 lyder meget lavt efter hvad jeg har hørt. Hvis Skjelvik er en af vores allerbedst betalte, så ved jeg næsten ikke hvad jeg skal sige. Det er skørt på så mange måder, at det næsten ikke kan være rigtigt.
Tvivler på, at klubber, spillere og agenter alle oplyser den slags...
Når du arbejder med transferjournalistik har du jo et kæmpe netværk af folk der tipper med historier på begge sider af forhandlingsbordet. Jeg tror du kan været ret sikker på, at både folk i klubberne og især agenterne ikke er nærige med oplysninger, når det kommer til lønforhold. Men derfor er sådan nogle lister her selvfølgelig ikke 100% sandhed.
Jebali til 170.000 lyder meget lavt efter hvad jeg har hørt. Hvis Skjelvik er en af vores allerbedst betalte, så ved jeg næsten ikke hvad jeg skal sige. Det er skørt på så mange måder, at det næsten ikke kan være rigtigt.
Tror også det er ikke rigtigt med Jebali. Husker at der blev sagt dertid at vi måtte strække os langt at få ham til klubben pga lønkrav og at det faktisk kun var muligt fordi han var transferfri. Ved ikke om det blev konkret sagt men det gik helt klart i den retning at Jebali er den bedstbetalte i truppen.
Og Jørgen? Det fatter ikke. Det er vel 60k og de tredobbelte det pga af de tre udmeldinger om forlængelsen??? ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment