Fuldstændig logisk fyring, desværre lidt for tidligt. Glem alt om JM han er selvfølgelig ikke et tema i FCK, hvilket han da for min skyld gerne måtte være. David Nielsen er et oplagt tema derimod, passer perfekt ind.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg tror sagtens David vil til FCK. Det er Danmarks klart største klub med de med afstand bedste spillere. Men vil AGF sælge til FCK? Jeg tror der er et par herrer i Århus der sætter hælene i.
David bliver dyr når FCK giver 20 millioner for en spiller som stage. Og det ved ledelsen i Århus. Lad dem endelig slås om David, så finder jeg popcorn frem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Ha ha hvis de ansætter ham griner jeg min røv i laser.
Flemming Toft siger at de går efter en med FCK dna, tror David er første prioritet og det bliver næppe KB.
Laudrup er et frækt bud, som også ville gøre ondt vest på.
Der er også Priske. FCM er færdig i europa til jul, så har han fået erfaring med det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Ja eller Kim Brink.
Flemming Toft siger at de går efter en med FCK dna, tror David er første prioritet og det bliver næppe KB.
Der er også Priske. FCM er færdig i europa til jul, så har han fået erfaring med det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Ja eller Kim Brink.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægFCK og Jakob kan ikke være et issue, men det kan FCK og David, dernæst Jakob og AGF og derefter OB og Bo....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Ikke urealistisk at FCK henter David, og Bo Henriksen i OB tror jeg faktisk også kunne blive godt. Men nu kan Ståle jo også blive en del af en eventuel stor træner-kabale hvis AGF og/ eller OB pludselig mister deres trænere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Ikke urealistisk at FCK henter David, og Bo Henriksen i OB tror jeg faktisk også kunne blive godt. Men nu kan Ståle jo også blive en del af en eventuel stor træner-kabale hvis AGF og/ eller OB pludselig mister deres trænere.
Comment
Comment