Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Håber seriøst ikke de giver Ryan mere end 30-45 min! Få ham nu helt klar denne gang!

    nogen der ser kampen på Brøndbys app?
    Han fik 30 minutter som planlagt i følge OBs Twitter-Account.
    Vi er nu foran med 2:1, efter 0:1, Fenger trækker straffe og Svendsen scorer, Hylle scorede efter oplæg af Svendsen
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Håber seriøst ikke de giver Ryan mere end 30-45 min! Få ham nu helt klar denne gang!

      nogen der ser kampen på Brøndbys app?
      Følger kampen på Twitter. Ryan fik 30 min som planlagt.
      38’ min: Vi fører 2-1 Sander på straffe og Hylle stod for målene.
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Håber seriøst ikke de giver Ryan mere end 30-45 min! Få ham nu helt klar denne gang!

        nogen der ser kampen på Brøndbys app?
        Der er vel ingen, der ønsker virus på deres telefon.

        Comment


          Enig! Også derfor jeg ikke selv gør det!

          Det lyder dog opløftende med føring og angribermål!

          Comment


            Vi vinder reserveholdskampen mod Brøndby 2:1!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              AaB vil rejse over 50 mill til at styrke SL truppen og akademiet

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-nye-spillere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                AaB vil rejse over 50 mill til at styrke SL truppen og akademiet

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-nye-spillere
                Ja. Det er en målsætning / vision, som man kan tage og føle på:

                "AaB lægger ikke skjul på, at pengetilførslen skal ses som et gearskifte i klubben, hvor ambitionerne nu skrues op. Klubben vil etablere sig som en top fire-klub og: 'i endnu højere grad vil favne og dyrke de bedste nordjyske talenter, skabe de bedste fodboldoplevelser på Aalborg Portland Park, samt ikke mindst igen vinde pokaler og titler,' som det står i forbindelse med lanceringen af prospektet.

                Dertil kommer en ambition om at gøre Aalborg Stadion til en publikumsmagnet med 10.000 tilskuere i snit."

                Bare der var lidt visioner i OB... og gerne offentlige

                Comment


                  ... og nu SE med en amerikansk familie som ejer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Ja. Det er en målsætning / vision, som man kan tage og føle på:

                    "AaB lægger ikke skjul på, at pengetilførslen skal ses som et gearskifte i klubben, hvor ambitionerne nu skrues op. Klubben vil etablere sig som en top fire-klub og: 'i endnu højere grad vil favne og dyrke de bedste nordjyske talenter, skabe de bedste fodboldoplevelser på Aalborg Portland Park, samt ikke mindst igen vinde pokaler og titler,' som det står i forbindelse med lanceringen af prospektet.

                    Dertil kommer en ambition om at gøre Aalborg Stadion til en publikumsmagnet med 10.000 tilskuere i snit."

                    Bare der var lidt visioner i OB... og gerne offentlige
                    Lur mig om de 50 millioner AaB vil have tilført ikke primært skal dække deres tab pga coronasituatuonen. Men ja de får da klistret en masse fine ord på, men lad os nu se.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      ... og nu SE med en amerikansk familie som ejer
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rjyske/8299136

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Lur mig om de 50 millioner AaB vil have tilført ikke primært skal dække deres tab pga coronasituatuonen. Men ja de får da klistret en masse fine ord på, men lad os nu se.
                        Det kan godt være - men hvis de andre klubber ikke kan gøre noget lignende, er de jo stadig styrket i forhold til dem.

                        Comment


                          Godt nok en fryd at se Michelsen lukke munden på KEP i Offside

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Det kan godt være - men hvis de andre klubber ikke kan gøre noget lignende, er de jo stadig styrket i forhold til dem.
                            At AGF ikke kom i EL var skidt for DK’s regnskab men set i forhold til at de ikke blev styrket økonomisk og derigennem distancere OB var det godt de fejlede.

                            Hvis AaB hurtigere end os lykkedes med at komme i EL så kan det booste dem afgørende for at de hægter sig fast som top 4 hold. Hvorvidt de 52 mill vil hjælpe dem i EL står ikke klart.

                            Sønderjyske ser jeg som en farlig spiller i top6 kampen og de står med okay muligheder for at komme i EL i år hvilket klart vil hibe dem et løft, så er spørgsmålet om det vil
                            koste i ligaen og nu er der pludselig nye ejere som måske smider penge i forstærkninger omgående?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Godt nok en fryd at se Michelsen lukke munden på KEP i Offside
                              Hvad sagde han / de ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Hvad sagde han / de ?
                                Han sagde vel sandheden, og den var og er at JM ikke syntes han var god nok. KEP peb lidt og vrøvlede om at han blev kastet ned under bussen.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X