Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Hylle, Fenger og Sabbi i front.
    Frø ned på midten sammen med JJT og Kløve eller Opondo.
    Faktisk helt enig. Men det sker ikke.

    Jebali er en her-og-nu løsning. Og han spiller for sig selv.
    Dog indrømmet, han er måske svært at sætte på bænken, når karantænen er overstået.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Faktisk helt enig. Men det sker ikke.

      Jebali er en her-og-nu løsning. Og han spiller for sig selv.
      Dog indrømmet, han er måske svært at sætte på bænken, når karantænen er overstået.
      Jeg vil skam ikke spille uden Jebali. Jeg har tidligere været ude med riven ifht. Jebali, men han har været den vel nok mest dominerende spiller i suppen den sidste måned, og selvfølgelig skal han spille.

      Opstillingen var et forslag til muligt setup under Jebalis karantæne. Frø så jeg dog gerne længere tilbage permanent, hvilket efterlader mulighed for Fenger eller Hylle helt fremme.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Med de indlæg vores backs kan levere pt, så er det ikke oplagt. Desuden kender jeg ikke niveauet på vores nye spiller, men Max blev skiftet ind først så tvivler på han er første valg.
        Håber også at Max er førstevalg. Kom ind i foråret med en fantastisk hård arbejdsindsats, krydret med et par mål.
        Ellers ingen ændringer i opstillingen.
        Tror ikke at Ryan er klar til en hel kamp endnu (vil helst ikke se ham skadet igen), så Oli bliver start.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Jeg vil skam ikke spille uden Jebali. Jeg har tidligere været ude med riven ifht. Jebali, men han har været den vel nok mest dominerende spiller i suppen den sidste måned, og selvfølgelig skal han spille.

          Opstillingen var et forslag til muligt setup under Jebalis karantæne. Frø så jeg dog gerne længere tilbage permanent, hvilket efterlader mulighed for Fenger eller Hylle helt fremme.
          Hehe, ok. Det er modtaget. Som jeg skriver, har han ikke ligefrem spiller sig af holdet.
          hans topniveau er sindssygt. Hans bundniveau...gør at han spiller i superligaen.
          har en fornemmelse af, at han ikke vil lave mega mange mål, over en sæson.

          evt. Kunne han spille til venstre, med Max i midten og frø tilbage på midtbanen

          Comment


            OBs instagram; Billeder af Mart Lieder der i dag var tilbage på træningsbanen. Nogen der har noget info om hvor klar han er eller(ikke at jeg har den store fidus til ham længere..)?

            Comment


              Vi har haft en god snak med Troels Kløve om hans nye aftale og fremtiden i OB.

              http://obstruktion.dk/kloeve-om-ny-k...en-no-brainer/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                OBs instagram; Billeder af Mart Lieder der i dag var tilbage på træningsbanen. Nogen der har noget info om hvor klar han er eller(ikke at jeg har den store fidus til ham længere..)?
                Great, længere til holdet for Fenger og hylle når han er klar.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Great, længere til holdet for Fenger og hylle når han er klar.
                  Håber jeg ikke. I min bog et katastrofe køb.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Great, længere til holdet for Fenger og hylle når han er klar.
                    Det tror jeg ikke. Synes jeg husker, at det enten her eller i SFÅ har været rygter om at JM bander ham langt væk og at han derfor ikke er i betragtning til noget som helst..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                      Det tror jeg ikke. Synes jeg husker, at det enten her eller i SFÅ har været rygter om at JM bander ham langt væk og at han derfor ikke er i betragtning til noget som helst..
                      Som jeg hører det, er man internt ikke specielt begejstrede for Mart Lieder. Om han kan overbevise på træningsbanen, er så en anden snak. Ligesom Marvin Pourié var en, ehm, anderledes formet perle, så synes jeg trods alt, at det skal være støvlerne der taler.

                      Om man så har fidus til hans spillemæssige kompetencer, er jo subjektivt. Jeg har personligt ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Som jeg hører det, er man internt ikke specielt begejstrede for Mart Lieder. Om han kan overbevise på træningsbanen, er så en anden snak. Ligesom Marvin Pourié var en, ehm, anderledes formet perle, så synes jeg trods alt, at det skal være støvlerne der taler.

                        Om man så har fidus til hans spillemæssige kompetencer, er jo subjektivt. Jeg har personligt ikke.
                        Jeg er enig i, at det er støvlerne og resultaterne der skal tale.

                        Mn fornemmelse er også at de fleste er skuffet over at han blev hypet som erstatning for Bashkim, for ingen kan jo erstatte DKs bedste venstreskøjte ;)

                        Comment


                          OB’s kampprogram frem til runde 14:
                          • Lørdag den 17. oktober kl. 16.00: FC Midtjylland – OB
                          • Fredag den 23. oktober kl. 19.00: Lyngby BK – OB
                          • Søndag den 1. november kl. 14.00: OB – AC Horsens
                          • Søndag den 8. november kl. 16.00: Brøndby IF – OB
                          • Søndag den 22. november kl. 14.00: OB – SønderjyskE
                          • Fredag den 27. november kl. 19.00: Randers FC – OB
                          • Fredag den 4. december kl. 19.00: OB – AaB
                          • Mandag den 14. december kl. 19.00: OB – FC Midtjylland
                          • Søndag den 20. december kl. 18.00: F.C. København – OB
                          • Onsdag den 3. februar kl. 18.00: OB – Lyngby BK

                          Comment


                            Så røg Ståle i svinget

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...stopper-i-fck/
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Fedt fedt fedt. 2 skrigeaber væk fra sidelinien inden for kort tid. Check

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Fedt fedt fedt. 2 skrigeaber væk fra sidelinien inden for kort tid. Check
                                Emner til ny træner.
                                Bo Henriksen
                                Jakob Michelsen
                                En udlænding

                                Comment

                                Working...
                                X