Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fuldstændig logisk fyring, desværre lidt for tidligt. Glem alt om JM han er selvfølgelig ikke et tema i FCK, hvilket han da for min skyld gerne måtte være. David Nielsen er et oplagt tema derimod, passer perfekt ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Måske kunne Michael Laudrup også være en mulighed. Han må da gå og kede sig efterhånden.
      Ha ha hvis de ansætter ham griner jeg min røv i laser.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Jeg tror sagtens David vil til FCK. Det er Danmarks klart største klub med de med afstand bedste spillere. Men vil AGF sælge til FCK? Jeg tror der er et par herrer i Århus der sætter hælene i.
        David bliver dyr når FCK giver 20 millioner for en spiller som stage. Og det ved ledelsen i Århus. Lad dem endelig slås om David, så finder jeg popcorn frem.
        Hvis prisen er rigtig, betyder det vel ikke noget?

        Comment


          FCK og Jakob kan ikke være et issue, men det kan FCK og David, dernæst Jakob og AGF og derefter OB og Bo....

          Comment


            Christian Poulsen er mit gæt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Ha ha hvis de ansætter ham griner jeg min røv i laser.
              Ja eller Kim Brink.
              Flemming Toft siger at de går efter en med FCK dna, tror David er første prioritet og det bliver næppe KB.
              Laudrup er et frækt bud, som også ville gøre ondt vest på.
              Der er også Priske. FCM er færdig i europa til jul, så har han fået erfaring med det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Ja eller Kim Brink.
                Flemming Toft siger at de går efter en med FCK dna, tror David er første prioritet og det bliver næppe KB.
                Laudrup er et frækt bud, som også ville gøre ondt vest på.
                Der er også Priske. FCM er færdig i europa til jul, så har han fået erfaring med det.
                Jeg tror ikke på, at FCK vil vente til jul med at have en ny cheftræner/manager på plads. Det eneste der tæller derovre er resultaterne(læs pengene).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Ja eller Kim Brink.
                  Flemming Toft siger at de går efter en med FCK dna, tror David er første prioritet og det bliver næppe KB.
                  Laudrup er et frækt bud, som også ville gøre ondt vest på.
                  Der er også Priske. FCM er færdig i europa til jul, så har han fået erfaring med det.
                  Utopi at tro på FCK kan hente Priske. Uanset hvordan det kommer til at gå FCM det næste stykke tid. Der har FCK forlængst fundet en træner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                    Jeg tror ikke på, at FCK vil vente til jul med at have en ny cheftræner/manager på plads. Det eneste der tæller derovre er resultaterne(læs pengene).
                    Det siger de selv, men hvis Klop ringer slår de nok til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Det siger de selv, men hvis Klop ringer slår de nok til.
                      Og sandsynligheden for at det sker er ligeså stor som at herrelandsholdet vinder EM næste sommer, det sker ikke..

                      Realistisk er DN pga. fortiden i fck og hans resultater med gymnasterne

                      Comment


                        Jeg ved ikke om lønstrup har brændt sine broer ovre i Roskilde, men han har i hvert fald FCK-dna. Tror ikke på DN. AGF tør ikke ofre det DN er ved at bygge op. De får hele byen imod sig, så med mindre han har en klausul i sin kontrakt vil jeg tro det bliver et nej

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          FCK og Jakob kan ikke være et issue, men det kan FCK og David, dernæst Jakob og AGF og derefter OB og Bo....
                          Ikke urealistisk at FCK henter David, og Bo Henriksen i OB tror jeg faktisk også kunne blive godt. Men nu kan Ståle jo også blive en del af en eventuel stor træner-kabale hvis AGF og/ eller OB pludselig mister deres trænere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Ikke urealistisk at FCK henter David, og Bo Henriksen i OB tror jeg faktisk også kunne blive godt. Men nu kan Ståle jo også blive en del af en eventuel stor træner-kabale hvis AGF og/ eller OB pludselig mister deres trænere.
                            Jeg ville elske at se Bo Henriksen i Odense Boldklub.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Ikke urealistisk at FCK henter David, og Bo Henriksen i OB tror jeg faktisk også kunne blive godt. Men nu kan Ståle jo også blive en del af en eventuel stor træner-kabale hvis AGF og/ eller OB pludselig mister deres trænere.
                              Tror ikke Thorborg vil lade Ståle sætte sig så markant på holdet og indkøb. Har svært ved at se Ståle i andre danske klubber end FCK.

                              Comment


                                Jeg tror, at Troels Bech bliver kommende sportschef - og jeg tror også, at han vil gøre det enormt godt - og så henter de i samråd med ham en udenlandsk træner ind.

                                Det nuværende midlertidige team virker lidt spøjst.

                                David Nielsen bliver det ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X