Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Man kunne spille med JJ og Tverskov som de tilbagelæggende midtbanespillere og så have Frø som en fri 10’er og på den måde vil man kunne få enten Sander, Fenger, Hylle eller vores islandske ven ind.?
    Hvorfor lave det store om på noget der virker?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvorfor lave det store om på noget der virker?
      Enig.

      Pt. fungerer det jo super med den nye formation, og vi var jo deciderede uheldige/uskarpe med ikke at få alle tre point mod Farum.

      Kan slet ikke se, hvorfor han skal rokere en masse rundt - slet ikke sidste sæson taget i betragtning hvor ustabilitet og manglende kontinuitet gjorde, at vi aldrig fandt et ordentligt flow.

      Comment


        Vi har haft en snak med Kasper Larsen forud for weekendens kamp mod AGF, som ikke er en modstander, han er bange for.

        http://obstruktion.dk/kasper-larsen-...bange-for-agf/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Kald det hvad man vil. Ingen bruger 50 øre uden tilladelse fra NT i disse dage hører jeg. Fra mere end 1 person
          Men har det ikke altid været sådan i NT virksomheder. Nogle gange har det kostet mere at være sparresommelig end at have købt bedre kvalitet.

          Comment


            Nå, så gik det galt for første gang med Sønderjyskes nye keeper og hans indgreb i feltet. Kæmpe fejl der koster mål.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Nå, så gik det galt for første gang med Sønderjyskes nye keeper og hans indgreb i feltet. Kæmpe fejl der koster mål.
              Og kanstrup og Gartenmann fejl. De startede ellers ok. Men måske godt de ikke får millioner ud over dem den nye ejer poster i dem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Og kanstrup og Gartenmann fejl. De startede ellers ok. Men måske godt de ikke får millioner ud over dem den nye ejer poster i dem.
                Superligaen er desværre pivringe. Først AGF, nu Sønderjyske med elendig indsats.

                Comment


                  Sløje indsatser af dem der “stjal” vores plads, samt andre klubber på vores niveau. Spild af europæiske pladser

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Superligaen er desværre pivringe. Først AGF, nu Sønderjyske med elendig indsats.
                    Det syntes jeg absolut ikke. FCM og FCK har da gjort det godt. Danske hold har altid en god chance i europa. Det er lidt svære over en kamp som i år, Men ja GF og SE har været elendige denne gang. Det er pivringe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Det syntes jeg absolut ikke. FCM og FCK har da gjort det godt. Danske hold har altid en god chance i europa. Det er lidt svære over en kamp som i år, Men ja GF og SE har været elendige denne gang. Det er pivringe
                      Ja det er jo nærmest kun FCK der har gjort det godt de sidste mange år. Måske kommer Fcm efter det i år. Det var en flot indsats i tirsdags. Det vil hjælpe gevaldigt hvis der er 2 hold der kan samle point. Resten er kun dødvægt desværre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Ja det er jo nærmest kun FCK der har gjort det godt de sidste mange år. Måske kommer Fcm efter det i år. Det var en flot indsats i tirsdags. Det vil hjælpe gevaldigt hvis der er 2 hold der kan samle point. Resten er kun dødvægt desværre.
                        Det er jo også lidt paradoksalt, at jo flere point vi skraber sammen til dk, jo værre bliver det nærmest. Ja det er nemmere for De store, men da vores point jo divideres, så bliver det dyrt for dk, hvis for mange slatne hold er med.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Men har det ikke altid været sådan i NT virksomheder. Nogle gange har det kostet mere at være sparresommelig end at have købt bedre kvalitet.
                          Ikke i denne grad som det er nu siges det

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hvad sagde han / de ?
                            KEP indrømmede faktisk, at han havde været bitter, og at det jo aldrig var sjovt at blive gammel, langsom etc., og at andre tog beslutningen for en selv.

                            JM svarede bare, at det simpelthen var fordi KEP ikke var god nok, men at det selvf aldrig var en sjov beslutning, for han synes jo egentligt at KEP er en fin fyr.

                            KEP (Eller var det Graulund?) snakkede også om, at KEP havefest skidt ud, da vi i starten stod højt og der derfor kom mange løb mod langsomme KEP.
                            Da KEP så røg på bænken, stillede vi os også lavere, hvilket hjalp - men det ville også have hjulpet KEP’s performance.

                            JM rakte en hånd i inderlommen og sagde han havde en forsonings-gave til KEP, hvorefter han trak et anførerbind frem og smed over til KEP

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Jeg tror bare vi må sige, at det at være succesfuld forretningsmand og styre virksomheder, og det at styre en fodboldklub er to vidt forskellige ting, i hvert fald for langt de fleste.

                              https://pbs.twimg.com/media/EbM1Ul_X...jpg&name=large

                              Jeg synes den her billedeserie af ham fra vores seneste kamp i Lyngby illustrerer det meget godt, og som en journalist kommenterer til den: "Jeg sad på rækken bagved. Jeg fulgte mindst lige så meget med i Thorborgs reaktioner, som jeg fulgte kampen."

                              Det viser jo, at manden er impulsstyret og sikkert slet ikke ligeså kølig og velovervejet som han er i det gængse erhvervsliv, og det kan jeg egentlig godt lide. Det viser jo, at manden først og fremmest er fodboldfan og er ligeså investeret i det som alle os andre, og det er da et sympatisk træk set fra et fansynspunkt. Han er mig bekendt også til næsten alle kampe, inklusiv træningskampe og har også ofte set ham, når jeg har været til træninger. OB er ikke bare en forretning for ham, det er en hobby og noget han er meget investeret i, og det er jo isoleret set positivt for hans fortsatte engagement i klubben.

                              Der hvor det negative kommer ind er så, når man bliver så følelsesmæssigt investeret, at man vil blande sig i for mange ting, inklusiv ting man nok ikke for alvor har forstand på, og jeg tror desværre det er der vi er. Jeg tror simpelthen ikke, at han nænner ikke at blande sig, og jeg tror som sagt at han er et sted nu, hvor han ikke rigtigt tiltror nogle opgaven med for alvor at tegne butikken, fordi han har set for mange der ikke magtede det ansvar.

                              Så jeg forstår godt Thorborgs tankegang og de følelser han med stor sandsynlighed investerer i OB, og jeg kan ikke udelukke, at jeg ikke ville agere på samme måde, hvis jeg var i hans sted. Jeg tror bare ikke, at det er sundt for en fodboldklub, hvis man ikke overlader det sportslige ansvar og udviklingen til folk med kompetencer på det område, og giver dem friheden til at træffe beslutninger og flytte klubben i den retning de mener er bedst. Så må en bestyrelse og ejer efter en periode vurdere, om den ledelse er lykkedes godt nok med at flytte tingene, men her kræver det nok også mere tålmodighed end de fleste ejere og bestyrelser er villige til at udvise.
                              Arrrr, synes der tolkes lidt voldsomt på den billedserie, men resten kan jeg godt se noget i ...

                              Comment


                                Vi spiller godt, og det ser spændende ud. Men pointudbyttet er ikke så godt. Vi score for lidt, og laver fejl eller passive i forsvarsspillet.
                                Ville gerne se Max i start opstillingen og så må Frø lidt længere tilbage på banen, så kan vi også udnytte hans energi. Så må vi spille med mere flydende placeringer i angrebsspillet.

                                Comment

                                Working...
                                X