Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
det ville da være et plaster på såret
Det vil stadig lykkedes gor os at vinde ca hver tiende kamp mod dem, og hvis vi får en spiller de finder interesse for så vil de til enhver tid med et fingerknips hapse ham.. fuck det er trist. Men det viser jo bare at handling og visioner bringer mere med sig end planløs ledelse og Tom snak.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hader den klub, men må nok også erkende at de ikke bare har indhentet og overhalet os, men de har også distanceret os i sådan en grad at vi med vores nuværende setup aldrig vil kunne blive en ligeværdig konkurrent.
Det vil stadig lykkedes gor os at vinde ca hver tiende kamp mod dem, og hvis vi får en spiller de finder interesse for så vil de til enhver tid med et fingerknips hapse ham.. fuck det er trist. Men det viser jo bare at handling og visioner bringer mere med sig end planløs ledelse og Tom snak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hader den klub, men må nok også erkende at de ikke bare har indhentet og overhalet os, men de har også distanceret os i sådan en grad at vi med vores nuværende setup aldrig vil kunne blive en ligeværdig konkurrent.
Comment
-
FCM lever i dette årti, og de agerer derefter. I en stor del af de andre danske klubber, lever man stadig efter samme paradigmer, som gjorde sig gældende i en svunden tid uden ‘big data’.
Sådan er det, og jeg nyder da stadig, når OB spiller FCK ud af banen, og det hele går op i en højere enhed med Frø, Jebali og Sabbi, men jeg tror slet ikke på, at OB kommer til at stadfæste sig som noget helst, og mindre kan vel også gøre det.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Hvis Ståle forsvinder fra Parken, så er det fordi han går selv. Jeg nægter at tro på, nogen bestyrelse i PS&E nogensinde sætter ham på porten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
2 af de 3 ejere er ikke særlig interesseret i fodbold. De er nok tilbøjelig til at ændre på personale fronten. Spørgsmålet er hvad Bestyrelsen vælger, Bo, Troels, Zorniger, David, Jon eller Laudrup
Jeg håber OB forlænger med Jakob Michelsen , men hvis det ikke kan lade sig gøre så kunne jeg faktisk godt se Bo Henriksen som en OB træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
2 af de 3 ejere er ikke særlig interesseret i fodbold. De er nok tilbøjelig til at ændre på personale fronten. Spørgsmålet er hvad Bestyrelsen vælger, Bo, Troels, Zorniger, David, Jon eller Laudrup817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment