Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan denne sæson være en af dem hvor andre end FCK eller FCM vinder mesterskabet, FCK kan godt rende ind i en mellemsæson hvor de ender som nr 2-3-4 og FCM kan sætte point til fordi de skal have focus på CHL. Det er endda i en sæson hvor både guld og sølv vinderen får chl kval og derfor kan det komme En subtop klub til gode?

    I så fald hvilken klub står stærkest til at kunne nappe en chl kval som måske er lidt lettere tilgængelig i denne sæson, er det AGF og Brøndby som bedst rustet til at tage udfordringen op?
    Last edited by Magge; 02-10-2020, 11:59.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Tænker kun David Nielsen vil være et bud resten af dem du nævner ser jeg ikke for mig værende kandidater.
      Det afhænger jo af hvad de vil. Jon gør det godt, vil Laudrup igang igen. Er enig i, at de øvrige enten ikke er dygtige nok, eller Zorninger ville ændre setuppet meget

      måske fortryder Ståle, at de skiftede fysisk træner. De er begyndt at tale om dårlig form.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Kan denne sæson være en af dem hvor andre end FCK eller FCM vinder mesterskabet, FCK kan godt rende ind i en mellemsæson hvor de ender som nr 2-3-4 og FCM kan sætte point til fordi de skal have focus på CHL. Det er endda i en sæson hvor både gild og sølv vinderen får chl kval og derfor kan det komme En subtop klub til gode?

        I så fald hvilken klub står stærkest til at kunne nappe en chl kval som måske er lidt lettere tilgængelig i denne sæson, er det AGF og Brøndby som bedst rustet til at tage udfordringen op?
        Tja hvis GF kan få point som mod os, selvom de klart var det næstbedste hold på banen, så er det muligt.
        Aab er gode til at slå til i de år hvor andre sejler, men ser dem ikke som oplagte. Vores trup og Sdr jyske er for smalle og mangler kvalitet FCN er næppe robuste nok.
        så er der BIF. De burde ikke have holdet, men Herfølge vandt jo engang.

        Comment


          Jeg ved godt at jeg er en lille smålig person, men at se FCKs vandvittige deroute, omend den desværre nok bare er midlertidig, fylder mig med en usigelig glæde og fryd. Der er ikke noget bedre end når den forpulede bastard af en fodboldklub ligger i sølet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Jeg ved godt at jeg er en lille smålig person, men at se FCKs vandvittige deroute, omend den desværre nok bare er midlertidig, fylder mig med en usigelig glæde og fryd. Der er ikke noget bedre end når den forpulede bastard af en fodboldklub ligger i sølet.
            Enig. Men dette plaster er simpelthen ikke stort nok til at dække mit sår efter FCMs succes

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Tja hvis GF kan få point som mod os, selvom de klart var det næstbedste hold på banen, så er det muligt.
              Aab er gode til at slå til i de år hvor andre sejler, men ser dem ikke som oplagte. Vores trup og Sdr jyske er for smalle og mangler kvalitet FCN er næppe robuste nok.
              så er der BIF. De burde ikke have holdet, men Herfølge vandt jo engang.
              Synes også GF er det bedste bud. De var rimelig stabile sidste år, hvis vi ser bort fra deres skodstart og vinder så åbenbart også kampe, selvom de har 5-6 skader og spiller dårligt. Jeg tror dog FCK og især FCM stadig er for gode i sidste ende. Det kan godt være FCK stadig halter lidt og FCM mister lidt point her i efteråret, men vi skal huske at når efteråret er slut og fcm's europæiske eventyr sandsynligvis er slut, så er der længere tilbage af sæsonen end der plejer. Bliver FCK ved at sejle lidt, så vil de opruste og FCM-maskinen vil stille og roligt komme rigtig igang, når de ikke har Europa at bøvle med. Her bør begge hold blive for stærke ift AGF, som jeg synes ser svækket ud ift. sidste år

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Det afhænger jo af hvad de vil. Jon gør det godt, vil Laudrup igang igen. Er enig i, at de øvrige enten ikke er dygtige nok, eller Zorninger ville ændre setuppet meget

                måske fortryder Ståle, at de skiftede fysisk træner. De er begyndt at tale om dårlig form.
                Tror ikke Jon er erfaren nok i deres øjne , Laudrup skulle kun være for navnet og det er vel næppe sandsynligt.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Sidder på Kreta, og der er ikke mange, hverken FCK/FCM, som flasher deres Farver hernede - primært SIF, lidt EfB og så mig iført striwer.
                  Et par GF’ere gryntede inden kampen, men dem fik jeg hurtigt lukket ned, og de undskyldte næsten de tre point bagefter ...

                  Så nej, admins holder aldrig fri - nogle gange er vi bare hurtigere end andre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Enig. Men dette plaster er simpelthen ikke stort nok til at dække mit sår efter FCMs succes
                    enig. En gang Odense altid Odense.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Tja hvis GF kan få point som mod os, selvom de klart var det næstbedste hold på banen, så er det muligt.
                      Aab er gode til at slå til i de år hvor andre sejler, men ser dem ikke som oplagte. Vores trup og Sdr jyske er for smalle og mangler kvalitet FCN er næppe robuste nok.
                      så er der BIF. De burde ikke have holdet, men Herfølge vandt jo engang.
                      Bum. Det ser ud til BIF har stolpe ind sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Bum. Det ser ud til BIF har stolpe ind sæson.
                        Ja de har et ganske ordinært hold.

                        Comment


                          Nogen tips til hvordan man kan se kampen mod Vejle uden at skulle tegne Dplay abonnement?
                          Jeg har Yousee og her er det ikke muligt at tilvælge Discoverys kanaler.

                          Comment


                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nedens-spiller
                            fortjent- ik Kielberg?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Jo han har haft en fantastisk august. Helt fortjent.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Jo han har haft en fantastisk august. Helt fortjent.
                                Og så hedder det oktober og vi er tilbage ved det samme lort.

                                Comment

                                Working...
                                X