Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Ja, loven skal lige på plads og så er det slut med den middelalderlige, dyrplagende og verdenssundhedsfarlige industri.
    Tror du vores forfædre i stenalderen kun gik i latex og polyester for at skåne dyrene (ved godt hvad du mener ).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Tror du vores forfædre i stenalderen kun gik i latex og polyester for at skåne dyrene (ved godt hvad du mener ).
      Og de var bestemt heller ikke veganer. Menneskets krop er lavet til atspise kød, suppleret med det man kunne finde i naturen. I øvrigt nedbrydes minkjakker i naturen i modsætning til de meste øvrige tøj.
      Personligt ville jeg aldrig købe en mink, men da der er købere, så skal de nok blive produceret i asien i stedet, så er spørgsmålet om det er mere sikret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Også mig - men det er derfor jeg spørger, om der er nogen der ved HVORFOR de ikke træner i Ådalen
        Iflg. Leif fra Sportfyn, så kan Bane 1 ikke tåle mere belastning i år.

        Comment


          Uuupppsss

          https://www.bt.dk/fodbold/storbank-p...0-millioner-nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Derfor jeg skrev at FCM kommer til at være økomomisk stærkere end FCK.
            De har lange kontrakter med gamle langsomme spillere.
            De enste salgs objekter ville de nok gerne bygge holdet op omkring.

            Comment


              Vi har snakket med Moses Opondo, der er ved at være i omdrejninger igen efter at have siddet ude i halvanden måned.

              http://obstruktion.dk/opondo-om-skad...-frustrerende/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Meget enig. Tror det kører efter planen. Men hvor god er planen? Idk
                Ja nu har man jo bevidst valgt at nedlægge 3 græsbaner i Ådalen, så mon ikke også det er et bevidst valg at der skal trænes på de helt nyanlagte baner på Falen? Jeg tror det.
                Fordi man har bygget et nyt klubhus har man jo ikke lige pludselig fået plads til 8-10 fodboldbaner ved åen.
                OB er ikke den eneste klub der er udfordret på gode baner. Sønderjyske træner resten af året i Kolding.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Finder cola og popcorn frem. Lad dem bare gå konkurs. Godt dde lige har fundet en billig træner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                    Iflg. Leif fra Sportfyn, så kan Bane 1 ikke tåle mere belastning i år.
                    Helt som forventet. Man kunne vælge at lægge hybrid græs med varme under. Så bliver det stærkere og jeg nævnte det allerede i foråret at det ville blive nødvendigt at veksle mellem banerne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Nu har jeg det mere med "YEEEESS " end "Uuupppsss".
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Ja nu har man jo bevidst valgt at nedlægge 3 græsbaner i Ådalen, så mon ikke også det er et bevidst valg at der skal trænes på de helt nyanlagte baner på Falen? Jeg tror det.
                        Fordi man har bygget et nyt klubhus har man jo ikke lige pludselig fået plads til 8-10 fodboldbaner ved åen.
                        OB er ikke den eneste klub der er udfordret på gode baner. Sønderjyske træner resten af året i Kolding.
                        Og Glen er ekstremt og højlydt vred over dette. Med rette. Det hører sig amatørismen til. Det samme at skulle transportere sig fra det nye superligahus til Falens baner.

                        Kunne man så sige, at OB fokuserer på andet og godt, så kunne man måske lade elendige renoveringsplaner ligge, men det gør OB jo ikke. Der er ikke én ting den her klub kan sige, hér er vi de bedste. Jeg kan slet ikke komme på bare noget interessant ud over akademiet.


                        Last edited by Jungledyret; 17-11-2020, 17:31.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Og Glen er ekstremt og højlydt vred over dette. Med rette. Det hører sig amatørismen til. Det samme at skulle transportere sig fra det nye superligahus til Falens baner.

                          Kunne man så sige, at OB fokuserer på andet og godt, så kunne man måske lade elendige renoveringsplaner ligge, men det gør OB jo ikke. Der er ikke én ting den her klub kan sige, hér er vi de bedste. Jeg kan slet ikke komme på bare noget interessant ud over akademiet.

                          Det er et valg klubben bevidst har truffet. Man ville blive i Ådalen bla pga af historien. Så må man leve med banerne på falen er 800 meter væk.
                          Der er såmænd ikke længere end når Fcm skal ud på bane 35 på deres enorme anlæg.
                          At Frøkjær mener banerne er bløde har han sikkert ret i. Det er november. Mon ikke de fleste klubber verden over har dårligere baner om vinteren? OB har jo ikke midler som Liverpool der netop har indviet verdens bedste træningsanlæg.

                          Comment


                            Er der nogen der har deltaget i dagens arrangement, der kan fortælle lidt? Blev der svaret på de evt kritiske spørgsmål, eller var der lidt kød på osv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              Er der nogen der har deltaget i dagens arrangement, der kan fortælle lidt? Blev der svaret på de evt kritiske spørgsmål, eller var der lidt kød på osv.
                              Hemme er god til at glide af,uden at blive konkret. Det er stadig de samme floskler der er i spil, som da manden blev ansat for et år siden. Vi skal træne hårdt, truppen skal bruge den tid de er sammen bedre. Mange ord uden at sige noget. Michelsen er mere konkret på sin finurlige facon. Man vil tale sammen ved juletid, og mærke om begge parter føler for en forlængelse.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                Er der nogen der har deltaget i dagens arrangement, der kan fortælle lidt? Blev der svaret på de evt kritiske spørgsmål, eller var der lidt kød på osv.
                                Har hørt Michaelsen er åben for en forlængelse såfremt budgettet bliver øget.

                                Comment

                                Working...
                                X