Nu er det Brann Bergen. De har ikke i nærheden af de samme midler som Molde. Så vi skal nok ikke sætte næsen op efter et stort salg
Og de forsøgte her til sidst at hente en af Moldes kanter der var i overskud, men kunne ikke blive enige om økonomien. De snakkede om 5 millioner i SFÅ, tror sgu ikke vi er så højt.
Og de forsøgte her til sidst at hente en af Moldes kanter der var i overskud, men kunne ikke blive enige om økonomien. De snakkede om 5 millioner i SFÅ, tror sgu ikke vi er så højt.
Nej det tror jeg heller ikke på. 2-3 mill eller leje. Satme lamt for en der scorede 14 mål sidste sæson
Nåh. Tak for kampen. Tror jeg gemmer den sidste spænding til i morgen tidlig
Har Hemme lukket vinduet nogensteder nu, så vi kan komme i seng?
Nej, det har han langtfra. Han takkede nej til et interview i slutningen af SFÅ's transfer udsendelse og ville et i morgen i stedet så spørgsmålet er jo om Sander til Brann er det sidste der sker?
Nej det tror jeg heller ikke på. 2-3 mill eller leje. Satme lamt for en der scorede 14 mål sidste sæson
Nåh. Tak for kampen. Tror jeg gemmer den sidste spænding til i morgen tidlig
Ja, hvis vi pisser en 24 årig topscore væk for en slat millioner, så skal vi satme godt nok til kraftigt at overveje, om det er de rigtig folk vi har ansat til at varetage den slags.
Comment