Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det pisser mig fandme af, at man ikke forstå, at så mange fans har hede drømme om at hente vores tidligere anfører og erklærede OB-dreng hjem. Så ryger han endelig på fri transfer i sin bedste fodboldalder, og så bliver han bare ignoreret. Han udtalte tidligere på sommeren, at han ikke havde hørt fra OB, fordi han mente at vide at “OB havde de forsvarsspillere de skulle bruge pt”.

    måske overfortolker jeg, men han har ikke lavet aftaler med andre klubber indtil i dag, måske i håber om, at OB fik plads til ham. Det gjorde de så ikke. Han havde været OPLAGT at hente ind nu, få banket rusten af frem mod jul og så få skudt Tverskov (Som vel har ambitioner om udlandet) af, så Høegh kunne tage over. Nu ryger han til FCM, og Tverskov bliver sikkert solgt til vinter og så henter vi en eller anden spasser til forsvaret i Horsens eller Silkeborg.

    Jeg er SÅ træt af Michael Hemmingsen den kæmpe klovn.
    Spot on. Men lur mig om ikke Hemme finder erstatningen for Tverskov i truppen - vi har jo både Juel, Marco og Oliver Lund der kan dække pladsen

    Comment


      Jeg bliver skuffet hvis man ikke når at få Sander afsted. Han fortjener ikke en tribune plads

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...de-skal-bruge/

        der var den her men det er jo ikke fordi OB ikke vil ham .... jeg har ikke set et evt Hemme interview .. det holder mine ører ikke til ...
        Ja. Og det viser helt klar at DH ville helst fortsætte udlandseventyret men i hensigt af Danmark er det IB han ville vælge.
        Det her, det gør endnu mere ondt et Falk-sagen dertid. Ved Falk var vi chance læst, Falk spillede kortene ud helt kynisk og hensynsløs. Men her havde vi alle muligheder at hente en profil, Odense-dreng og kulturbærer hjem. Og nu skal vi se ham i den grimme trøje...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg bliver skuffet hvis man ikke når at få Sander afsted. Han fortjener ikke en tribune plads
          Han har overtaget Jesper hansens kontakt bibliotek.
          Der er trods alt både nummer til FCK, Horsens, Sdr Jysk of Fcm.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg bliver skuffet hvis man ikke når at få Sander afsted. Han fortjener ikke en tribune plads
            Og det er en horribel måde at håndtere en stadigt ung spiller der med den rette timing kunne sælges for mange penge. Nu ender han med at sidde her og blive mindre og mindre værd. OB er bare dårlige til det spil der handler om at købe og sælge fodboldspillere og har været det i mange år. Så simpelt er det. Og det er et stort problem, for det er i stigende grad en afgørende del af fodbolden og et af hovedparametrene man kan udvikle en klub på.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Det pisser mig fandme af, at man ikke forstå, at så mange fans har hede drømme om at hente vores tidligere anfører og erklærede OB-dreng hjem. Så ryger han endelig på fri transfer i sin bedste fodboldalder, og så bliver han bare ignoreret. Han udtalte tidligere på sommeren, at han ikke havde hørt fra OB, fordi han mente at vide at “OB havde de forsvarsspillere de skulle bruge pt”.

              måske overfortolker jeg, men han har ikke lavet aftaler med andre klubber indtil i dag, måske i håber om, at OB fik plads til ham. Det gjorde de så ikke. Han havde været OPLAGT at hente ind nu, få banket rusten af frem mod jul og så få skudt Tverskov (Som vel har ambitioner om udlandet) af, så Høegh kunne tage over. Nu ryger han til FCM, og Tverskov bliver sikkert solgt til vinter og så henter vi en eller anden spasser til forsvaret i Horsens eller Silkeborg.

              Jeg er SÅ træt af Michael Hemmingsen den kæmpe klovn.
              Er enig, er så fuldstændigt enig! Det her det fatter ikke.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Gammelby til Lyngby

                Comment


                  Bum


                  22:36
                  Klaus Egelund
                  Det forlyder fra flere stedet, at OB har forsøgt at afsætte den centrale midtbanespiller Janus Drachmann til flere klubber i dagens løb. Indtil videre har ingen klubber bidt på maddingen. Drachmanns position i Ådalen er under pres efter ankomsten af Ayo Simon Okosun.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Bum


                    22:36
                    Klaus Egelund
                    Det forlyder fra flere stedet, at OB har forsøgt at afsætte den centrale midtbanespiller Janus Drachmann til flere klubber i dagens løb. Indtil videre har ingen klubber bidt på maddingen. Drachmanns position i Ådalen er under pres efter ankomsten af Ayo Simon Okosun.
                    Svært at sælge en invalid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Og det er en horribel måde at håndtere en stadigt ung spiller der med den rette timing kunne sælges for mange penge. Nu ender han med at sidde her og blive mindre og mindre værd. OB er bare dårlige til det spil der handler om at købe og sælge fodboldspillere og har været det i mange år. Så simpelt er det. Og det er et stort problem, for det er i stigende grad en afgørende del af fodbolden og et af hovedparametrene man kan udvikle en klub på.
                      OB har en sportschef uden erfaring og viden. Det ville være uhørt, hvis Novo Nordisk hentede en forskningschef, der ikke vidste, hvad insulin var, men i fodboldens verden er der stadig klubber, for hvem det at være tidligere spiller er chef-merit. De klubber kommer til at blive det tynde øl, der skal andet og mere til anno 2020, og det er for længst sket for OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bum


                        22:36
                        Klaus Egelund
                        Det forlyder fra flere stedet, at OB har forsøgt at afsætte den centrale midtbanespiller Janus Drachmann til flere klubber i dagens løb. Indtil videre har ingen klubber bidt på maddingen. Drachmanns position i Ådalen er under pres efter ankomsten af Ayo Simon Okosun.
                        Hvem kunne dog nogensinde have gættet, at det ville være et problem at give en gammel spiller en lang kontrakt, som man en dag blev ked af at have?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Hvem kunne dog nogensinde have gættet, at det ville være et problem at give en gammel spiller en lang kontrakt, som man en dag blev ked af at have?
                          *host host*

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Hvem kunne dog nogensinde have gættet, at det ville være et problem at give en gammel spiller en lang kontrakt, som man en dag blev ked af at have?
                            Enig det bliver en gentagelse med Kløve om 2 år

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bum


                              22:36
                              Klaus Egelund
                              Det forlyder fra flere stedet, at OB har forsøgt at afsætte den centrale midtbanespiller Janus Drachmann til flere klubber i dagens løb. Indtil videre har ingen klubber bidt på maddingen. Drachmanns position i Ådalen er under pres efter ankomsten af Ayo Simon Okosun.
                              Det er jo et bizart transfervindue fra Hemmingsens side.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Det er jo et bizart transfervindue fra Hemmingsens side.
                                Rolig nu.... er 100% sikker på, at MH mener, at vi er kommet styrket ud ad vinduet

                                Comment

                                Working...
                                X