Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Rolig nu.... er 100% sikker på, at MH mener, at vi er kommet styrket ud ad vinduet"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg bliver skuffet hvis man ikke når at få Sander afsted. Han fortjener ikke en tribune plads"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Gør vi ikke også det? Har svært ved at argumentere for det modsatte
Men er det nok? Og godt nok. Det er mere spørgsmålet
Aron, Lieder, AJA, Skjelvik, Larsen, Hyllegaard ind. Bashkim, Julius, AK, Greve, Leeuwin ud.
Sabbi lukker ikke hullet for Bashkim, men kan blive rigtigt god. Skjelvik var en tidlig afløser for JBL, der ikke ligner en klar upgrade. Larsen for Leeuwin det samme. Lieder for AK er en katastrofe. Aron for Greve ligner sgu en downgrade. AJA spild af penge, Hyllegaard en god chance at tage, og Eskesen er guld smidt på gaden.
Det vindue er på så mange måder helt vildt problematisk.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg knappede en øl op ved nyheden om Høegh for at have noget at styrke mig på. Den bliver bare mere og mere tiltrængt, og kunne godt gå hen og blive til to...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jo det gør vi. Problemet er jo det store hul fra vintervinduet, som nogle kaldte et svendestykke, men som nu ligner et af de værste i nyere tid.
Aron, Lieder, AJA, Skjelvik, Larsen, Hyllegaard ind. Bashkim, Julius, AK, Greve, Leeuwin ud.
Sabbi lukker ikke hullet for Bashkim, men kan blive rigtigt god. Skjelvik var en tidlig afløser for JBL, der ikke ligner en klar upgrade. Larsen for Leeuwin det samme. Lieder for AK er en katastrofe. Aron for Greve ligner sgu en downgrade. AJA spild af penge, Hyllegaard en god chance at tage, og Eskesen er guld smidt på gaden.
Det vindue er på så mange måder helt vildt problematisk.
- Likes 1
Comment
-
Oliver Christensen
Bernat.
Mande
Ryan.
Larsen.
Tverskov.
Skjeldvik
Marco Lund
Oliver Lund.
AJA
Obbekjær
Vestergaard
Okusun
JJT
kløve
Drachmann
Aron
Opondo
Tarik
Sabbi
Frøkjær
Jebali
Svendsen
Lieder
Gudjohnsen
Fenger
Hyllegaard
Nissen
28 spillere .... tal lige om kvantitet frem for kvalitet .... virker som om der er meget langt til spilletid for talenterne ... de samme talenter der bragte OB i UEFA Play-off .....
Last edited by Plum; 05-10-2020, 22:09."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 3
Comment
-
Jeg kunne godt forestille mig at OB har kigget aktivt på at skrive med DH, det ville jo være en nem vinderkupon for MH at komme med. Men jeg tror han har været for dyr i sign-on og løn og har sikkert også bedt om en frikøbsklausul, så han kunne komme afsted igen hvis chancen bød sig. Det er fair game, hvis det er sådan det forholder sig, hvilket kunne forklare hvorfor vi ikke har skrevet med ham. Trist at han skal sidde på bænken i FCM, men de har nok være villige til at betale ham godt for det.
Comment
Comment